středa 5. září 2012

Lak na nehty NYC

Příjemný středeční podvečer, dnes jen tak v rychlosti... Vím, že zhruba před měsícem jsem tady poměrně negativně recenzovala lak od NYC (New York Color), jenže.... V Rossmannu mezitím byla kosmetika NYC se slevou 25 % a to bych nebyla já, abych se po nějakém laku nepodívala, že (za ty prachy) :-).  
Lak
Odstín 228 Chelsea
Bohužel jsem lenoch lenivá a někdy mívám na všechno dost času, a vyrazila jsem do Rossmanna později než bylo zdrávo, takže v Přerově nebyl lak už ani jeden a ve Zlíně byly asi 4 odstíny :-) No dobře, lepší než nic :-). Nakonec jsem si přeci jen vybrala, a to odstín 228 - Chelsea. Odstín je do vínova s jemným třpytivým nádechem, který obzvláště na sluníčku vypadá moc dobře (na fotkách se mi bohužel nepodařilo zachytit) :-(. Na obalu je uvedeno, že se jedná o rychle schnoucí lak a já nemůžu než souhlasit. Štěteček je taky moc fajn, pro mě tak akorát široký, mě osobně se s ním pracovalo velmi dobře! Co se týče výdrže, tak pozoruji velký krok směrem kupředu, což je moc a moc dobře! Lak jsem měla na nehtech 4 dny (bez nadlaku) a vše naprosto bez problému, což mě příjemně překvapilo. Až následně pátý den mi začaly prosvítat špičky. Hádám, že s vrstvou nadlaku výdrž určitě prodloužíte.

Na ruce
Detail
- značka: NYC (New York Color; zakoupíte v Rossmannu)
- cena: 22kč (se slevou 25 %; jinak 30kč)
- obsah: 9ml
- hodnocení: 7/10 = DOPORUČUJU 

Barvička je tuze moc hezká, myslím, že na podzim jak dělaná :-) Výdrž je taky fajn, takže proč ne :-)? 

                                                                                                   Evelin 

18 komentářů:

  1. Barvička je moc krásná a jak říkláš i ty, tak akorát na podzim :) jen mě mrzí, že tyto laky jsou asi odstín od odstínu..nějaký super a nějaký k ničemu.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, barva je moc krásná! A máš pravdu, co odstín, to jiná kvalita, což je k naštvání

      Vymazat
  2. Já jsem si v této akci taky jeden koupila (odstín Fashion Ave Fuchsia) a jsem teda moc spokojená - barva krásná, dobrý štěteček, výdrž 6 dní s nadlakem... Zuzu

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je to hezká, ale nějak mi jejich laky k srdci nepřirostly...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem k lásce k těmto lakům tak na půli cesty...

      Vymazat
  4. No za 20,- vypadá moc hezky :)) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Už se těším, až bude červené listí, to bude teprve dokonalost :-)

      Vymazat
  6. taky jsem si jeden ve slevě koupila, zatím ale stále čeká na nalakování:) tak jsem zvědavá, protože to bude moje vůbec první zkušenost s laky NYC. Vybrala jsem si jiný odstín než ty, ale tento vypadá taky moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak budeš spokojená ty :-)

      Vymazat
  7. Na podzim je opravdu jak dělaná, mě NYC laky blbě drží, takže jsem se zařekla, že po nich už nesáhnu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, jako dělaná na podzim! Ono je to záhadné, někomu drží, jinému ne...:-(

      Vymazat
  8. barvička je opravdu pohledná, na podzim jak dělaná!

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥