čtvrtek 29. října 2015

Čistíme se Sebamedem

Příjemný čtvrtek po státním svátku :-)

Posledních pár týdnů (zhruba od poloviny srpna) mě hodně zaměstnává moje pleť . Z ničeho nic si začala dělat, co chce. Začaly se mi rojit pupínky, jak houby po dešti. A to zejména v oblasti kolem nosu, nad horním rtem a bradě. Nic moc místa. A mě to prostě vadí. Připadám si jak zamrzlý puberťák.  Myslím, že tyhle změny pleti vznikly kvůli šíleným horkům, klimatizaci v práci, která jela o 106, a do toho pocením při cestě do práce na kole. Ale jsou to samozřejmě jen dohady. Na pomoc jsem si vzala značku Sebamed, a to čistící pěnu a pleťovou vodu. Tyhle výrobky už mi doma chviličku ležely a nastal čas je vyzkoušet.
* tímto moc děkuji e-shopu KupKosmetiku.cz za možnost dané výrobky vyzkoušet
Sebamed Clear Face čistící pěna je dle oficiálních zdrojů antibakteriální pěna, která jemně čistí pleť a také zamezuje vzniku pupínků. Podporuje obnovu kůže, má pH 5,5. Obsahuje látky z kokosového oleje a chrání pleť  před ztrátou lipidů, podporuje hydrataci. Tato pěna je vhodná na akné u dospělých a také čištění suché problematické pleti (info zde).

Balení je bílé plastové a já zas a znova oceňuju praktičkou pumpičku. Díky ní se tekutina přemění na hustou našlehanou pěnu. Pumpička funguje v pohodě bez zadrhávání a dávkování je pro mě tak akorát. Podle návodu by se měla pěna používat 2x denně - ráno a večer a já to tak děla. Konzistence je za mě super! Pěna je hustá, našlehaná, nic ošizeného :-) Na pleti pěkně a příjemně klouže a dobře se s ním pracuje. Na pleti je pěna příjemná, nedráždí ji, ani nevysušuje. Po použití je pleť hrozně pěkná :-) Pleť mi přijde svěží, čistá a hebká. Přijde mi, jak kdyby pěna dělala efekt 8 hod spánku :-) Úplná dětská prdelka!

Pěna není určena na odlíčení, ale na vyčištění. Já vím!!! Ale vyzkoušet se musí všechno, ne :-)? Pěna funguje do určité míry i jako odličovač. Velmi dobře si poradí s makeupem na obličeji. Za mě ale vůbec nezvládá oči - řasenku a linky už vůbec. Po použití ve sprše je po mě tak akorát panda :-) Takže na pleť ok, na oči vůbec!

Sebamed Clear Face pleťová voda čistí póry a pečuje o problematickou pleť. Podporuje boj proti pupínkům, nečistotám a černým tečkám. Odstraňuje přebytečnou mastnotu, maz a nečistoty. Součástí složení je výtažek z lískového oříšku, který zklidňuje podráždění a má protizýnětlivý účinek. Extrakt z okurky a hedvábí zase dodávají vlhkost a chrání pleť před dehydratací. Panthenol zase podporuje hodní pleti. Ideální je pro čištění T-zóny (oficiální informace tady).

Balení je klasika, nic co nadchne, ale asi ani neurazí. Už na začátku chci upozornit, že voda bude opravdu pro mastnější a smíšenou pleť, protože obsahuje alkohol a dle mého názoru opravdu dost (na můj vkus je tam hodně cítit). Vodu jsem používala po dočištění pleti před samotným nanesením krému/oleje. 

Ze začátku mi voda vysušovala tváře a dělala mi na tvářích červené flíčky, takže jsem ji zhruba po 14 dnech začala používat výhradně na T-zónu a krk, případně lokálně na pupínky a tento postup se mi osvědčil.

Po dvou měsících používání obou produktů pozoruju lepší vzhled a stav pleti - úbytek akné, zmenšení pórů a zmatnění pleti. V průběhu používání se mi nové pupínky téměř netvořily a pokud ano, tak to byly spíše menší, které se během 3 dnů zase ztratily.

- značka: Sebamed
- objem: 150 ml
-cena: 150 kč/ ks
- hodnocení: pěna 10/10, voda 7/10

Čistící pěna mě naprosto nadchla, hlavně svojí krémovou konzistencí a příjemnou aplikací. Pleťová voda je za mě spíš takový průměr.

Mějte fajn čtvrtek!

Evelin♥ 

6 komentářů:

  1. Cistici penu bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Čistící pěnu mám taky. Je božácká :-) Miluju cokoliv na pleť, co pění, takže pro mě z čistícího soudku prostě existují jenom pěny a gely :-) Trochu mi vadí, že ta pěna se na obličeji neudrží a v podstatě jí rozetřeš, ale i tak je luxusní... Ta vůně je bomba, je strašně jemňoučká a příjemná a jsem z ní fakt happy, na to, že to není nijak drahá nebo třeba lékárenská značka :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já miluju Paot a Weledu :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam velmi rada Sebamed, prijemna a kvalitna znacka :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu:http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda, že čím dřív se člověk naučí čistit pleť, tím lépe pro něj, protože sei zdá, že většina takových těch nevzhledností se na ní právě nachází po období puberty, kdy na to většina dívek dost nedbá a spíše ji ještě zatěžuje make-upem. Zkoušela jste některá na pleť něco z tohoto eshopu? Nebo jdete spíš do vyzkoušené drogerkové kosmetiky? Já myslím, že přírodní kosmetika je k pleti rozhodně šetrnější, ale z osobních zkušeností mluvit nemůžu :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥