čtvrtek 29. října 2015

Čistíme se Sebamedem

Příjemný čtvrtek po státním svátku :-)

Posledních pár týdnů (zhruba od poloviny srpna) mě hodně zaměstnává moje pleť . Z ničeho nic si začala dělat, co chce. Začaly se mi rojit pupínky, jak houby po dešti. A to zejména v oblasti kolem nosu, nad horním rtem a bradě. Nic moc místa. A mě to prostě vadí. Připadám si jak zamrzlý puberťák.  Myslím, že tyhle změny pleti vznikly kvůli šíleným horkům, klimatizaci v práci, která jela o 106, a do toho pocením při cestě do práce na kole. Ale jsou to samozřejmě jen dohady. Na pomoc jsem si vzala značku Sebamed, a to čistící pěnu a pleťovou vodu. Tyhle výrobky už mi doma chviličku ležely a nastal čas je vyzkoušet.
* tímto moc děkuji e-shopu KupKosmetiku.cz za možnost dané výrobky vyzkoušet
Sebamed Clear Face čistící pěna je dle oficiálních zdrojů antibakteriální pěna, která jemně čistí pleť a také zamezuje vzniku pupínků. Podporuje obnovu kůže, má pH 5,5. Obsahuje látky z kokosového oleje a chrání pleť  před ztrátou lipidů, podporuje hydrataci. Tato pěna je vhodná na akné u dospělých a také čištění suché problematické pleti (info zde).

Balení je bílé plastové a já zas a znova oceňuju praktičkou pumpičku. Díky ní se tekutina přemění na hustou našlehanou pěnu. Pumpička funguje v pohodě bez zadrhávání a dávkování je pro mě tak akorát. Podle návodu by se měla pěna používat 2x denně - ráno a večer a já to tak děla. Konzistence je za mě super! Pěna je hustá, našlehaná, nic ošizeného :-) Na pleti pěkně a příjemně klouže a dobře se s ním pracuje. Na pleti je pěna příjemná, nedráždí ji, ani nevysušuje. Po použití je pleť hrozně pěkná :-) Pleť mi přijde svěží, čistá a hebká. Přijde mi, jak kdyby pěna dělala efekt 8 hod spánku :-) Úplná dětská prdelka!

Pěna není určena na odlíčení, ale na vyčištění. Já vím!!! Ale vyzkoušet se musí všechno, ne :-)? Pěna funguje do určité míry i jako odličovač. Velmi dobře si poradí s makeupem na obličeji. Za mě ale vůbec nezvládá oči - řasenku a linky už vůbec. Po použití ve sprše je po mě tak akorát panda :-) Takže na pleť ok, na oči vůbec!

Sebamed Clear Face pleťová voda čistí póry a pečuje o problematickou pleť. Podporuje boj proti pupínkům, nečistotám a černým tečkám. Odstraňuje přebytečnou mastnotu, maz a nečistoty. Součástí složení je výtažek z lískového oříšku, který zklidňuje podráždění a má protizýnětlivý účinek. Extrakt z okurky a hedvábí zase dodávají vlhkost a chrání pleť před dehydratací. Panthenol zase podporuje hodní pleti. Ideální je pro čištění T-zóny (oficiální informace tady).

Balení je klasika, nic co nadchne, ale asi ani neurazí. Už na začátku chci upozornit, že voda bude opravdu pro mastnější a smíšenou pleť, protože obsahuje alkohol a dle mého názoru opravdu dost (na můj vkus je tam hodně cítit). Vodu jsem používala po dočištění pleti před samotným nanesením krému/oleje. 

Ze začátku mi voda vysušovala tváře a dělala mi na tvářích červené flíčky, takže jsem ji zhruba po 14 dnech začala používat výhradně na T-zónu a krk, případně lokálně na pupínky a tento postup se mi osvědčil.

Po dvou měsících používání obou produktů pozoruju lepší vzhled a stav pleti - úbytek akné, zmenšení pórů a zmatnění pleti. V průběhu používání se mi nové pupínky téměř netvořily a pokud ano, tak to byly spíše menší, které se během 3 dnů zase ztratily.

- značka: Sebamed
- objem: 150 ml
-cena: 150 kč/ ks
- hodnocení: pěna 10/10, voda 7/10

Čistící pěna mě naprosto nadchla, hlavně svojí krémovou konzistencí a příjemnou aplikací. Pleťová voda je za mě spíš takový průměr.

Mějte fajn čtvrtek!

Evelin♥ 

5 komentářů:

  1. Cistici penu bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Čistící pěnu mám taky. Je božácká :-) Miluju cokoliv na pleť, co pění, takže pro mě z čistícího soudku prostě existují jenom pěny a gely :-) Trochu mi vadí, že ta pěna se na obličeji neudrží a v podstatě jí rozetřeš, ale i tak je luxusní... Ta vůně je bomba, je strašně jemňoučká a příjemná a jsem z ní fakt happy, na to, že to není nijak drahá nebo třeba lékárenská značka :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já miluju Paot a Weledu :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam velmi rada Sebamed, prijemna a kvalitna znacka :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu:http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥