čtvrtek 31. ledna 2013

Jak skladuju kosmetiku

No jo, některé z vás video chtěly a já se teda přemluvila a něco malého jsem vám natočila. Prosím, berte mě s rezervou, je to první jakýkoliv výplod tohoto typu, takové miminko, možná trošku nepodařené :-)


Hezky se bavte :-)

                                                                 Evelin ♥ 

29 komentářů:

  1. Krásné video jen ten zvuk nic moc.Prosím pěkně ten první plastový box je z Kika nebo Kik?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ano, ano, ten zvuk budu muset teda ještě nějak vychytat :-( Jinak boxík je z Kik Textil Diskontu. jestli chceš, tak ti ten svůj pošlu.

      Vymazat
  2. Také jsem si pořídila inkriminované papírové šuplíčky a pomalu hledám náhradu, už se mi to tam nevejde! Jinak máš opravdu příjemný hlas, vůbec se natáčet neboj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J8 ppojedu asi do IKEA pro nějakou komodu jinak to nevidím :-) A děkuju za lichotku :-)

      Vymazat
  3. Pěkné video, hezky povídáš... :) Jenom ta technika (zvuk a obraz) mě plně neuspokojuje, ale samozřejmě to chápu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ani mě ne, z toho si nic nedělej :-) Jen jsem se prostě hecla a hrc prc už je to :-) Ač teda na úkor kvality, nic méně, stejně nemám lepší mašinu, která by to natočila líp :-(

      Vymazat
    2. Však co se dá dělat, zase máš velmi příjemný a kultivovaný projev, takže se na to stejně příjemně dívá. :)

      Vymazat
    3. Hihi,dekuju! Aspon neco ;-)

      Vymazat
  4. vidís drahá, jak to šlo, ani to nebolelo:) viď :) pěkné to máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a dělám, že jsem tam o sobě nic neslyšela, neb se červenám až víš kde....

      Vymazat
    2. No,možná trošičku to bolelo,ale fakt jen malinko ;-) Děkuju za pochvalu :-* Ty se nemáš proč cervenat, takže toho nechej :-*

      Vymazat
  5. Jé ty kartónové šuplíčky jsou krásné :) A taky mám ten názor, že pořád toho nemám tolik, kolik bych chtěla, i když mi všichni říkají, že toho mám moc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak,ja svou sbirku ukazovala drahemu a ten se primo zdesil kolik toho mam :-) ale myslim,ze tomu nerozumi :-)

      Vymazat
  6. Já jsem na tebe moc milá a hodná a chci další videoo! :) Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na jaké téma si prejes ;-)?

      Vymazat
    2. Mně by se líbilo téma laky nebo pleťová kosmetika :)

      Vymazat
    3. Další kus tvé kosmetické sbírky - laky, koupelna, péče.... :)

      Vymazat
    4. Tak já zkusím něco vymyslet ;-)

      Vymazat
  7. Jsou mimořádně zaprasené, protože jsem prase :D :D Dobrý video :) Se zvukem si nedělej hlavu, když to líp nejde, svět se nezboří :P

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky se posloucháš a horší zvuk mi vůbec nevadil. Určitě natoč něco dalšího, tohle bylo fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veronicco, moc si toho cením!

      Vymazat
  9. Ahojky Evelin, po dlouhé době jsem jukla na Tvůj blog a hned mě tu čeká takovíé fajn video :) Ten druhý šuplíček je ráááj :)) Suprové.. Napíšeš mi prosím ten e-shop na ty štětce? Děkuji moc

    Jinak mi nepřjde, že toho máš málo.. já toho mám ještě míň..:) Video se mi líbí, určitě se těším na další!

    Děkuji za bezva odreagování u učení na zítřejší zkoušku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, děkuju za pochvalu, jsem moc ráda, že jsem ti zpříjemnila den! Odkaz na e-shop je outlet-madalen.cz
      A nějaké video třeba zase někdy natočím ;-) Přeju hodně štěstí na zkoušce!

      Vymazat
    2. Děkuji moc za odkaz i za přání štěstí :)

      Vymazat
  10. Ten boxík z Kauflandu mám taky, ale v té třetí variantě, někdy předvedu :). Jinak máš opravdu moc příjemný hlas, natáčej dál!

    OdpovědětVymazat
  11. Ha! Ano, ano! Já určitě hlasuju pro variantu černocha:D Jinak přeji mnoho úspěchů v plánovaném syslení... A budu se těšit na další video!

    OdpovědětVymazat
  12. super video :) já jsem sehnala plastiková špuklíčky v tescu,ale potřebovala bych ta ještě jedny :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty boxíky jsou vážně super. Moc povedené video. :)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥