pondělí 15. dubna 2013

Pudr |NYC|

Krásné ráno dámy.
Jaký jste měly víkend? Já relaxačně-válecí. prostě jen klídek, pohodička, nějaké to pivečko. Žádné uklízení, shon, nic. prostě jen nastupující jaro a pohoda. Škoda, že už je tu zase pracovní týden a sním i začínající pracovní proces. Nu což, těch 5 dní to člověk zvládne, že jo :-) Dnes se podívám pod víčko legendě mezi pudry, a to Smooth Skin od NYC (New York Color). 

Dnes je ve zkratce:
  • mám jej v odstínu Naturally Beige (702A)
  • obal je praktický a pro mě velkým překvapením! Jedná se klasický plast, který je otevírací a najdeme v něm pudru a houbičky i zrcátko!
  • pudr nepráší
  • dobře se nanáší a hezky drží
  • nedělá mapy
  • vypadá přirozeně
  • výdrž je taky dobrá
  • přepudrovávám cca po 4 hodinách (jen čelo a nos)

- značka: NYC (drogerie Rossmann)
- cena: 89 kč
- objem: 9,6 g
- hodnocení: 9/10 

Co se týče blogové scény, tak jsem zaznamenala prakticky dva "pudrové" tábory - jeden miluju Stay Matt od Rimmelu a druhý tento. Já vlastním oba dva. Pro jsou miláčkem oba a ideální řešení? Dát do NYC obalu obsah Rimmelu :-) Pak by to byla dokonalost. Bodík dolů je za o kousek nižší výdrž než má Stay Matt, to je opravdu jediná výtka, kterou vůči tomuhle pudru mám. Na druhou stranu, za ty peníze je to prostě dar z nebes!!!


                                                                                                                   Evelin♥

18 komentářů:

  1. Já používám Stay Matt, ale tenhle jsem ještě nezkoušela, každopádně je pro mě rozhodující výdrž takže asi měnit nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle taky vážně fajn! A na druhou stranu, co sedí jednomu, nemusí sedět druhému... Třeba by ti vyhovoval.

      Vymazat
  2. Mám oba dva a jsou oba super. Tenhle tahám v tašce, protože je praktičtější=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně! Oba dva jsou skvělé! Od Rimmelu mám o kousínek lépe kvůli výdrži, ale tenhle má zas obal jedna radost!

      Vymazat
  3. Já přemýšlím, že ho vyzkouším, ale pořád mám doma pudrů dost a jak se přes zimu skoro nemastí pleť, tak ani nijak neubývají... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky pudrů dost, myslím, že další budu kupovat asi tak za 5 let (nejdříve) :-)

      Vymazat
  4. Já zas kopu za ten pudr od Dermacol s krajkovým reliéfem :D Ale nad tímhle přemýšlím, protože jsem na něj četla celkem pozitivní recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela a pořád si říkám, že ho fakt nepotřebuju, ale myslím, že si takhle lhát nedokážu dlouho :-D

      Vymazat
  5. Super recenze...potřebuju nový pudr..tenhle chválíš, vypadá pěkně a cena je taky pěkná. třeba po něm sáhnu. I když jak se znám..z toho nepřeberného množství v drogérce mi zase půjde hlava kolem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, výlet do drogerie je lepší jak návštěva Disneylandu :-)))

      Vymazat
  6. Já mám ten od Rimmelu a právě mi úplně nevyhovuje a už delší dobu přemýšlím, že koupíím tenhle od NYC :D.

    OdpovědětVymazat
  7. mám transparentní a výdrž má neuvěřitelnou! (rimmel je taky hodně slušný, krajkový od dermacolu se jim nemůže rovnat ani v nejmenším) jenže je do růžova, což pro mou hodně bledou žlutou pleť opravdu není to pravé

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle pudr mi hrozně připomíná pudr od miss sporty, až ho dodělám, budu muset koupit tento, moc mě zajímá :).

    OdpovědětVymazat
  9. nemám ani jeden z uvedených, vlastním jen ten sypký pudr od Dermacolu, na blogerku docela ostuda, že :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem tábor Stay Matte a neměnila bych :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  11. To balení mne někdy také štve, na druhou stranu je tam zrcátko, což je skvělé! :)Pro mne je to rozhodně ten nejlepší drogérkový pudr, který v ophodě snese srovnání s několiknásobně dražšími produkty

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám oba... i tenhle i Stay Matte...a tenhle fakt vede balením... ale obsahově je o chlup lelpši rimmel..

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně mě teď zaujal ten co propaguje Plum, BB od P. Formula, na ebay, apod. stojí 230,- tak to i dám, 350-, které za něj chce ona, fakt ne, ale myslím, že bude super.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥