úterý 11. června 2013

Small kabuki |Petra Lovely Hair|

Znáte to přísloví, že štětců není nikdy dost? Jestli ne, tak se vám nedivím. Já ho donedávna taky neznala :-) Ale tak nějak jsem si ho vymyslela :-) A proč? Asi abych omluvila tu svoji šílenou lačnost po dalších a dalších :-) Na kabuki od PetraLovelyHair mě lákala kamarádka, ale zarytě jsem ji tvrdila, že ho vůbec nepotřebuju a že je mi vážně netřeba. No jo, jenže den se dnem sešel, byl Den dětí, Peťa hodila na e-shopu akci a už to jelo jedna radost :-) Štětec od PetryLovelyHair už jeden mám, a to flat top, o kterém jsem vám psala ZDE. A jak jsem spokojená s malým kabuki bráškou?
Oficiální info. Syntetický štětec v univerzálním, elegantním designu, menší velikost s velkou hustotou štětin a kulatým povrchem, určený na nanášení pudrových produktů, na jejich zapracování do pleti a bezchybný finish. Ale i na opravu či rychle nanesení tekutého make-upu během dne. Vhodný zejména na pudry, minerální make-upy, ale díky univerzální velikosti i na tvářenku nebo bronzer. Štěteček je včetně koženkového pouzdra, velikost ideální do kabelky na úpravu make-upu, přepudrování během dne.
krásné a praktické koženkové pouzdro
Rozměry: 
  • výška štětce: 6 cm (vč. štětin)
  • průměr štětce: 4,5 cm (vrchní části štětin)
  • výška pouzdra: 6,5 cm
  • průměr pouzdra: 6 cm

Štětiny. Štětiny kabuki štětce jsou syntetické, tak akorát dlouhé a poměrně husté. A ta hebkost! Och! Rozplývala jsem se u flat topu, jaký je jemňučký, ale na kabuki to teda nemá! Je to jak pohlazení! Je to jak neživý mazlík, který vlastně nemá žádnou jinou funkci než vás hýčkat a hladit :-) Barva je hnědošedá. Tato kombinace barev je moc hezká, elegantní a decentní. Musím říci, že se mi líbí o fous víc než kombinace na flat topu (růžovo-černá).
Rukojeť. Je z kovu, stříbrná barva a na něm krásné černé logo. Někomu by se rukojeť mohla zdát malá, ale mě se drží dobře a moc dobře se s ním pracuje.
Jak se s ním pracuje? Mě moc dobře. Používám ho výhradně na sypké produkty (pudry, tvářenky, bronzery). Výrobek naberu přímo z balení, malinko oklepu a šup s tím na tvář :-) Zkoušela jsem nanášet i tekutý make-up a jde to, ale trvá to déle, jelikož štětinky u kabuki jsou více dlouhé a při krouživých pohybech a vklepávání se více ohýbají. Ale jde to a výsledný efekt je parádní. Akorát s flat topem je to rychlejší, no :-)
Objednávka. Stejně jak v předcházejícím případě byla objednávka na eshopu vyřízená během pár dní. Součástí zásilky byl opět dopis (tentokrát se zelenkavými kytičkami) :-) Opět nechyběl návod k použití a rady, jak o štětec pečovat. Jako milý detail se mi jeví fialové razítko na obálce, moc povedené.

- značka: PetraLovelyHair (e-shop ZDE)
- cena: 285 kč (poštovné zdarma!!!)
- hodnocení: 9/10

* koupeno za vlastní

Musím říct, že ani tentokrát nebyl nákup štětce krokem vedle. Jde vidět, že se Petra ve štětcích vyzná a své znalosti a zkušenosti úročí na poli, které jí sedí. Já osobně se těším i na další štětce, z diskuzí na jejím FB jsem vyrozuměla, že se na léto chystají i štětce na oči a já předpokládám, že opět budu objednávat :-)

Co vy, podlehly jste a objednaly jste?
   
                                                                                                                                                                                          Evelin♥


13 komentářů:

  1. Takový drobeček :) já mám od Péti ten první štětec a jsem neskutečně spokojená, je krásně heboučký a vážně dobrý. Moc se těším na ty připravované štětce na oči, ty potřebuju jako sůl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, je to prďošek malušký :-) A na štětce na oči se třepu jak ratlík v zimě :-)

      Vymazat
  2. Jé! Já furt přemýšlím, jestli si ho mám objednat nebo ne... Mrzí mě, že jsem prošvihla akci na den dětí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem nepodlehla, ale vidím to tak, že nakonec nejspíš neodolám ani jednomu :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá suprově. Přemýšlím, že si ho objednám, ale zatím nepřišla ta správná chvíle. :) Počkám si, jak bude vypadat sada na oči. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou jsem nepodlehla, ale moc se těším na tu sadu na oči. :)
    Protože dobrých štětců vážně nikdy není dost. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš - dobrých štětců není nikdy dost :-)!

      Vymazat
  6. Jé, děkuju hrozně moc, to jsem ráda, to se tak hezky čte :)!

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥