pondělí 14. října 2013

skořicový gel |Barekol|

Příjemný pondělní večer,

konečně jsem se tak nějak dokopala k tomu, abych napsala článek :-) Jsem nějaká vyřízená. Dočasně jsem změnila pracovní pozici v rámci firmy. takže nestíhám, nesvačím :-) No, znáte to :-) A dnes taková rychlovka o skořicovém krému na celulitidu od české firmy Barekol. Vím, že spousta slečen a dam řeší pomerančovou kůži především na jaře, kdy mají pocit, že se to dá ještě do plavek stihnout, já osobně pro jistotu používám tyhle přípravky celoročně (ovšem bez výsledku) :-)
Barekol skořicový krém na celulitidu je přípravek lehce překrvující pokožku, který v kombinaci se cvičením pomáhá při odstraňování tukových polštářků a při celulitidě.

Balení je klasický kelímek. Obal asi nenadchne, nepřekvapí. Připadne mi to taková stará dobrá klasika z 90. let :-) Je sice pravda, že obal prodává, na druhou stranu, znám asi i horší :-) Vůně je klasika, prostě skořice kam si přivoníš :-) Barva je červeno-hnědá, která ale na těle nezanechává žádné barevné stopy. Každý asi čeká na účinky - jako u všech ostatních produktů - ne, tenhle přípravek vám prostě nepomůže zbavit se nevzhledných ďolíčků. To umí jen cvičení a hodně, hodně vody! Já používám při powerplatu - namažu se a malinko tím prokrvením posilním účinky cvičení. Moc fajn je ten tepelný efekt v zimě, to mě baví, člověku aspoň není zima :-) Na druhou stranu, když si ty svoje kejty pohladím, tak jsou na dotyk hladší než při použití klasického tělovém mléka nebo másla.
- značka: Barekol (koupíte např. ZDE)
- značka: 50 ml
- cena: cca 50 kč
- hodnocení: 7/10

Reálné účinky jsou mizivé, na podporu prokrvení a tím urychlení spalování mi připadne moc fajn a jako palcebo efekt taky :-) Co vy, používáte tyhle výrobky, i přesto, že většina z nich prostě nepomáhá nebo na to jdete cvičením? A nebo jste spokojené, tak jak to máte ;-)?
                                                                        Evelin♥

15 komentářů:

  1. Já po něm pátrala v drogériích, ale marně. Nechce se mi ho objednávat z e-shopu a platit poštovný kvůli jedný věci :-D Zpevňující přípravky jsem dřív hodně používala, pak jsem se na to vykašlala a nedávno jsem si zas pořídila gel proti celulitidě od Eveline, pro změnu zas s VELICE chladícím efektem :-D Což je na zimu dost na prd... Používám i zpevňovač na prsa, taky s nulovým efektem, ale líbí se mi ten (falešnej) pocit, že pro sebe něco dělám, no :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten chladivý efekt je na zimu vážně celkem nic moc :-) Ale ten pocit, že člověk pro sebe něco dělá je k nezaplacení :-)

      Vymazat
  2. Já na celulitidu kašlu, stejně ji má snad každá holka, a pokud není nějak obrovská, tak myslím, že si jí všímá jen ta, které se týká. Aspoň v to doufám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht, myslím, že jí mají snad všechny ženy světa :-) A uklidňuju se tím :-)

      Vymazat
  3. Já teď nic na nohy nepatlám :-D, byť tu mám jeden od Ryoru.
    PS: Barekol lze sehnat i v lékárnách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já patlám, patlám, bo je zima a doufám v účinek do léta :-)

      PS: Děkuju

      Vymazat
  4. Já i když cvičila a pila skoro tři litry denně, tak stejně nic, to je prostě prokletí žen :D =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dané i geneticky :-( A prokletí to je, to je jasná věc :-)

      Vymazat
  5. Prý pohladím svoje kejty :D :D
    No já kdysi poctivě chodila do posilky rok, 2x týdně a kromě toho, že jsem se už tolik nezadýchávala, jsem nic výraznýho nepozorovala. Možná pevnější stehna, ale celulitida tam byla a spoustu centimetrů jsem fakt nezhubla :D
    Jednou jsem na nějakým fóru četla, jak je na tohle super ta hřejivá koňská mast. Děsně to pálilo, zadek jsem měla červený, stehna taky a mamka se ptala, jestli se mi neudělala nějaká vyrážka z alergie :D A fakt jsem nezhubla 2,5 cm, jak ta slečna ve fóru psala.
    Mně na celulitidu a vyhlazení fungoval jen gel od ¨Nivey My Silhouette!, to byl zázrak a oni ho přestali dělat. Šupáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea Goodbye byla nejlepší! Tu jsem milovala - i tu vůni!!!

      Vymazat
  6. Já cvičím, na sebe nic proti tuku a celulitidě nepatlám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Evelinko, vypadá to hezky a určitě to i hezky voní, ale mě na ten můj rosol nepomůže asi ani svěcená voda. Prostě se tam dolů dozadu nekoukám, nevím, co tam roste a jedině tak přežívám bez depek. Ale je fakt, že občas podlehnu a něco podobnýho koupím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si modelka, tak nebuď labuť a nevypisuj také drísty, že máš tuky! ;)

      Vymazat
    2. Lucinko :-) Myslíš, že máme každá jiné vnímání pojmu rosol :-) Ale někdy to mám taky jak ty - nechávám to svému životu, sem tam něco koupím, mažu, mažu a mažu :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥