pondělí 30. prosince 2013

Co se mi osvědčilo z dekorativky |2013|

Přeji vám dnes příjemný večer,

já relaxuju u Pelíšků, které vidím letos v prosinci už po třetí :-) Ale nic jiného tam není a tohle je ověřená klasika, která prostě nezklame :-) Na ostatních blozích se to pomalu, ale jistě začíná hemžit všemi možnými články plných bilancování a úlovků tohoto roku a já se rozhodla, že přispěju se svou trochou do blogového mlýna :-) A podíváme se na zoubek dekorativní kosmetice. Jsou to výrobky, které mám ve svém kufříku a až mi jednou dojdou, tak nebudu váhat si je pořídit ještě jednou. Jdeme na to :-)

BB krémy
Letos začátkem roku jsem se přeci jen odhodlala a pořídila si první asijský BB krém. Po zkušenostech s těmi drogérkovými u nás jsem byla tedy hodně skeptická, ale o to víc jsem byla nadšená. Mými favority jsou Super+ od Skin79 a potom Cho Bo Yang od Missha. Ten má tedy vyšší krytí, kterým zakryjete poměrně snadno i silnější akné a já věřím, že se ke klasickému make-upu zase chvíli nevrátím. Na některých blozích jsem četla, že ucpávají póry, ale nic takového zatím na sobě nepozoruju, takže naprostá spokojenost!
Aknecolor
Na tenhle korektor, který by měl léčit akné, jsem už psala recenzi (ZDE) a od března se nic nezměnilo. Tohle je korektor, kterého stačí prostě minimální minimum, vydrží a krycí schopnost je naprosto skvělá!
Sada na obočí (E.L.F)
Kdybyste mi řekli před rokem, že si budu dokreslovat obočí, tak si asi poklepu na čelo a bude si myslet, že jste se asi zbláznily. Rozumějte - jsem blondýnka s tmavým obočím, takže další zvýraznění mi přijde, resp. přišlo, absolutně nemyslitelné. Z hecu jsem si při nějaké jarní akci objednala tuto sadu a nedám bez ní ani ránu. Hlavně tedy využívám tmavší vosk, který obočí perfektně zafixuje a to pak drží upravené celý den.
Báze pod oční stíny (ArtDeco)
Tenhle rok jsem se zamilovala do báze od ArtDeco. V blogovém světě je to pro mnohé něco jako svatý grál a modla v jednom. A mě nezbývá nic jiného než souhlasit! Levnější varianty stíny taky drží, ale na tyhle to nemá ani z poloviny! Perfektně drží celý den a jako bonus zvládne ještě firemní vánoční večírek. Recenzi najdete TADY.
Mono stíny (Gabriella Salvete)
Před pár týdny tyhle stíny taky obletěly značný kus českého blogového světa a já je šla taky omrknout. Nejdříve byly všude vyprodané, pak mě přestaly lákat a nakonec to vyřešil Ježíšek, který mi přinesl odstín 04 a já jsem naprosto spokojená. Tohle jsou ty nejmáslovější stíny, které jsem kdy měla. Pigmentace je úžasná a já se na ně před spaním chodím dívat a kochat se. Zamilovala jsem se a to bezhlavě. A drží!
Gelové linky (Essence)
Gelové linky jsem používala hojně na začátku roku a na podzim jsem se k nim zase vrátila. Absolutně nemám potřebu hledat nějaké jiné/dražší. Tyhle mi vyhovují maximálně. Dobře se s nima pracuje a dolů se z okna nehnout, dokud člověk nepohrozí micelárkou :-) V9ce o linkách od Essence jsem psala taky TU.
Diamantová řasenka (Gabriella Salvete)
Tahle řasenka není úplně letošním úlovkem, byla jsem z ní nadšená už na podzim 2012 (KLIK). A nadšení neupadlo. Samozřejmě jsem vyzkoušela i jiné značky a různé kartáčky, ale tohle je taková moje jistota, ke které se ráda vracím.

Shimmer brick (Famous)
Tohle je panečku věcička! Používám na půl jako tvářenku, na půl jako rozjasňovač a musím říct, že funguje perfektně a obě dvě funkce zvládá plnit na více než 100 %! Výdrž je fantastická, klidně 12 hodin a pořád máte co odličovat! Recenze na vás vykoukne někdy v lednu :-)

Tohle jsou produkty, které mi tento rok stály po boku a vykoukly z mého kosmetického kufříku, aby ze mě dokázaly udělat člověka :-) Jaké jsou vaše oblíbené produkty z dekorativní kosmetiky? Klidně mi to nahažte do odkazů do komentářů a já si ráda počtu :-)

Bohužel podobný souhrn z pečující kosmetiky dělat nebudu, protože letos to byly spíše faily :-( Pokud máte něco, co mi doporučíte, tak sem s tím :-)

Mějte se!


                                                              Evelin♥

9 komentářů:

  1. ten rozjasňovač/tvářenka se mi líbííí, také bych takový chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Famous je prostě nádhera, teď jej taky hodně vytahuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Shimmer brick od Famous mám taky, v růžovém odstínu Beyonce, je super! Artdeco bázi jsem taktéž objevila letos - moje první báze pod oční stíny a už asi ani jinou zkoušet nebudu. :) Gelovky essence bohužel myslím přestali vyrábět, chtěla jsem je vyzkoušet, no nic no. :( A růžové BBčko od SKIN79 jsem tenhle týden recenzovala, bohužel mě vůbec nevyhovuje, přijde mi, jako bych na sobě nic neměla.

    OdpovědětVymazat
  4. Nesouhlasím s BB krémy :) ale jinak souhlas s gelovýma linkama, stíny GS, řasenkou GS i aknekolorem :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Většinu tvých oblíbenců vlastním taky a maximálně souhlasím. Gelové linky od Essence jsou za tu cenu parádní. Sada na obočí od Elfu je bezkonkurenční, už mám druhé balení. To první mi vydrželo myslím 1,5 roku. Bázi artdeco jsem letos taky podlehla a Shimmer brick od Famous mám taky, ale v jiném odstínu a používám ho jako rozjasňovač a oční stíny, neboť má nádherné zlatavé a bronzové barvy.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si teď objednala pár věcí od Famous v jejich slevové akci, tak jsem hodně zvědavá :) Ty Shimmer Bricky tam mám ve dvou odstínech, tak se těším :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥