pondělí 28. července 2014

MOJE rty

Víkend opět uběhl rychlostí blesku a to tentokrát doslova. Ta bouřka co včera byla, ta stála za to. Hromy, blesky, slejvák jako blázen. Takže postel, filmy a pohoda. Takže jo, za mě dobrý :-) A konečně se dalo asi po měsíci normálně dýchat. Uf, hurááá.

MOJE rty je článek o relativně nové české kosmetice. Jmenuje se MOJE a byla založena teprve loni, v roce 2013. Motto této značky je "Krása pro každý den". Produkty dekorativní kosmetiky jsou finančně dostupně prakticky každé ženě. Finanční dostupnost je daná hlavně tím, že jsou omezeny nákladné reklamy v televizi nebo časopisech. 
A co konkrétně se líbí mě? Že se jedná o českou značku a že je dostupná v menších drogériích. Tak se pojďme kouknout na dva výrobky na rty.
* děkuji PR zastoupení MOJE za poskytnutí výrobků k recenzi 

Hydratační a balzámová rtěnka s bambuckým máslem a vitaminem E. Výrobce píše, že je svým složením určena pro přirozené líčení rtů během  celého dne. Intenzivně hydratuje a regeneruje citlivý povrch rtů, čímž zabraňuje jejich popraskání a podporuje jejich pružnost a vyhlazení. Praktické řešení obalu v podobě vysouvací tužky zaručuje pohodlnou a pohotovou aplikaci. Já mám v odstínu 01.

Balení je opravdu moc fajn. Někomu může připadat laciné, ale mě se líbí. A ta praktičnost! Žádné ořezávání, prostě jen pootočíte a je to, super. Balení mi připomíná známější balzámy na rty od Clinique - Chubby Sticks. Vůně je příjemná. Řekla bych trošku nasládlá a po chvíli už není cítit, ale při nanášení je to příjemný detail, který mi aplikaci zpříjemňuje. Pigmentace je výrazná. Kdo by čekal jen slabý tónovací balzám, tak je na omylu. Co ale výrazné není, to je výdrž. Na některých blozích jsem četla, že vydrží 2 hodiny, což je pro mě jak z říše snů. Mě osobně takto rozhodně nedrží. Pokud nepiju a nejím, tak za hodinu ji ještě na rtech mám, pokud jo, tak mám za půl hodiny smolíka a kde nic, tu nic. Co mě dost zlobí je fakt, že na rtech je efekt hezký, ale kde se horní ret dotýká spodního, tak po pár olíznutí začíná cuckovat a to moc hezké není. Za jsou plusoví body, tak je složení - bambucké máslo já můžu.
- značka: kosmetika MOJE
- obsah: 3 g
- cena: 90 kč
- hodnocení: 6/10

Lesk na rty Orchidea dle výrobce taky obsahuje hydratační látky, které zamezují vysychání a popraskání rtů. Sametově jemná textura dodá rtům intenzivní lesk, přirozený barevný nádech a opticky zvýrazní jejich objem. Snadno se aplikuje v přiměřeném množství pomocí houbičkového aplikátoru, díky kterému ke rtům dokonale přilne. Já mám odstín 02.
Balení je klasika, neurazí, nenadchne. Co se mi líbí je obyčejný houbičkový aplikátor, který je zkosený na jedné straně. Tohle je prostě klasika, která mi vyhovuje a jsem na ni zvyklá. Aplikace je díky němu rychlé, pohodlné a přesné. Zvládám to i bez zrcátka. Vůně je taky moc fajn. Je sice sladká, což někomu může být na obtíž, ale mě nevadí. Voní hezky po lesních jahodách. Nebo aspoň mě to tu vůni připomíná :-) Za chviličku po aplikaci už opět není nic cítit. Výdrž je na lesky překvapivě dobrá. Jen tak se nesetřou, ani je neslíznete jazykem :-) Mě osobně na rtech vydrží kolem 3 hodin. Rty jsou hezky plné a hydratované, což je přesně ten pocit, který u lesku hledám.
- značka: kosmetika MOJE
- objem: 5 ml
- cena: 40 kč
- hodnocení: 8/10

Co vy a kosmetika MOJE? Znáte? Máte? Zaregistrovaly jste?

Krásné pondělí!

Evelin♥

8 komentářů:

  1. Ja lesky nepoužívam vôbec, iba rúže ale odtieň je pekný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín balzámové rtěnky je opravdu moc hezký, taky se mi líbí, takový letní... Jen škoda, že cuckuje :-( Teda aspoň mě...

      Vymazat
  2. Registrovali, ale nelaka me...mozna ta chubby, ale zas kdyz nevydrzi, tak nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Registrovala jsem, u Skodulky. Z eshopu se mi objednávat nechtělo, ale píšeš, že se dá koupit i v menších drogeriích, tak na to zkusím mrknout :) Ráda bych od této značky něco zkusila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě doporučuju rozhodně řasenky nebo tvářenky!

      Vymazat
  4. moc pěkný článek :)

    lesky nepoužívám vůbec, ale ráda bych začala aspon občas používat rtěnky :)

    www.lovies47.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tuhle značku jsem vůbec nezaregistrovala.....A vlastně ani nevím, jestli zkusím :)
    Ale krásný článek.... Děkuji.
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥