pondělí 30. března 2015

Kdo to byl? - AKTUALIZACE

Příjemné pondělní ráno :-)
 
Za okny je deštivo a nevlídno, ale to už tak na přelomu března a dubna bývá :-)A abychom si to trošku zpříjemnili, vlastně i ten zhačátek pracovnho týdne, tak tady pro vás mám vyhlášení soutěže o Bepanthen Sensiderm.
 
.........
 
famfára
 
..........
 
Vítězkami se stávají:
  1. Evina s komentářem číslo 9
  2. Introvertní Kozorožka s komentářem číslo 3
  3. Viera s komentářem číslo 1...... ta ale tuhle soutěž vyhrála už po třetí, takna její žádost losuju náhradníka a tím je........

Noogeta s komentářem č.4 :-)
 
Tak poprosím taky o adresu, ať můžu posílat :-)
 


Holky, já moc moc gratuluju! A šup, šup, pošlete mi na email svoji adresu, ať vám můžu výhru obratem zaslat :-)
 
Mějte pěkný start do nového týdne,

Evelin ♥

4 komentáře:

  1. tak to je uz fakt haluz....ja som tuto sutaz vyhrala u teba, u mademoiselle M aj u lisky :D tak vylosuj niekoho ineho, nech si nehamonim vsetky kremy pre seba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace ;)
    http://rychlapujckabezpoplatku1kc.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem otravná, ale mám zas ten samý dotaz - neplánuješ nějakou sbírku kosmeticky na dobrou věc? Nebo nevíš o někom, kdo ano? Mám doma vytříděno a nevím, kam s tím, aby to bylo ještě k užitku :) díky za zprávu.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥