úterý 14. července 2015

Tečka sem, tečka tam...

... co já s nima udělám? Nejraději bych je vyzmizíkovala, zničila, smetla z povrchu zemského. řeč je samozřejmě o černých tečkách a ucpaných pórech, které prostě tak ěnjak mám. Odjakživa. A pravděpodobně taky napořád. To je prostě takový věčný boj.
Ale našla jsem si báječného pomocníka a sparingpartnera, který mi v tomto boji pomáhá. Je jím snad už legendární Mask of Magnamity od Lush 
Taky máte občas pocit, že jste tak špinaví, že už nikdy nebudete pořádně čistí? Cítíte po mnohahodinovém letu, po maratónu v oblečku zvířecího maskota nebo po procházce podél magistrály v době špičky opravdu hlubokou potřebu se vydrhnout? Přesně na tyto situace jsme vymysleli masku Magnamity plnou bentonitového gelu a kaolínu, které vám z pórů vysají veškerou nečistotu. Meté fazolky aduki a pupalková semena odstraní odumřelé buňky staré kůže a velká porce silice z máty peprné vás vydrhnou do tak vymydlené svěžesti, až dočista zapomenete, že jste kdy byli špinaví (oficiální informace ZDE).
Balení se mi líbí. Je to pěkná recyklovatelný kelímek, v černé barvě s bílými nápisy a to písmo se mě osobně líbí moc. Navíc je tam fotka člověka, který daný kelímek zabalil a to mi přijde fajn. K užitku to moc není, ale osobní přístup taky není od věci. 

Složení: Med (Mel), kaolín (Kaolin), bentonitový gel (Bentonite), mastek (Talc), glycerin (Glycerine), mleté fazolky adzuki Phaseolum Angularis Seed), semena pupalky dvouleté (Oenothera Biennis Seed), silice z máty peprné (Mentha Piperita Oil), silice z aksamitníku vzpřímeného (Tagetes Erecta Flower Oil), fair trade vanilková absolue (Vanilla Planifolia Fruit Extract), limonen (Limonene), parfém (Parfum), chlorofylin(CI75810).

Složení je přírodního charakteru a suroviny jsou nakupovány od dodavatelů, kteří netestují na zvířatech. Všechny složky jsou přírodní ingredience.
Už podle složení je jasné, že se jedná o jílovou masku, jelikož na prvních pozicích máme bentonit a kaolín. Co mě baví, tak jsou ty fazole :-) To je něco, co jsem ještě neviděla :-)

Konzistence je spíš taková zelená mazlavá kašička, taková roztíratelní pasta. Já k aplikaci používám plochý štětec od ELF (KLIK), který mám už asi milión let a k aplikaci make-upu se fakt nehodí. Se štětcem je to šup, šup a maska je přesně tam kde má. Stačí pár tahů a je to. Už žádné špinavé prsty nebo hrabání prsty do kelímku. Je to hygienické, štětec se dobře čistí a nespotřebuju zbytečně moc masky, samá pozitiva :-)
Masku nechávám působit zhruba 10 min. Ale někdy je to míň a jindy zase víc, záleží jak se zapomenu u televize, v kuchyni, na zahradě...znáte to :-) Je to spíš na pocitu, jakmile maska zasychá, tak začíná táhnout a jde dolů. Ideální stav je pro mě ve sprše. Tím, že maska již zaschla, tak je z ní drolivá hmota a krásně pleť opeelinguje :-)

Po opláchnutí masky je pleť jak miminkovský zadek. Neopruzený, samozřejmě! Pleť je svěží a hladká. Při pravidelném používání je výskyt ucpaných pórů a nesmrtelných černých teček eliminován na minimum! Haleluja!

Osobně mám citlivou pleť a někdy se mi stává, že mám malinko začervenalé čelo. Je to způsobeno tím, že maska je určena spíše na mastnou pleť, ale nikdy jsem neměla pleť vysušenou, nic mě nesvědilo, neloupalo se. Po namazání krémem brzy tento pocit odezněl, takže za mě určitě ANO!

Upozornění: Maska má krátkou dobu trvanlivosti, do 4 měsíců. Doporučuji spotřebovat včas, přeci jen se jedná o přírodní látky, které s postupem času začínají pracovat. Na druhou stranu, já mám tuhle masku už 6 měsíců, nesmrdí, účinky má pořád stejné, ale je to každého volba.

- značka: Lush
- objem: 100 ml
- cena: 195 kč
- hodnocení: 10/10

A co v boji proti ucpaným pórům a černým tečkám? vyhráváte?
Evelin ♥

4 komentáře:

  1. Mám na ni delší dobu zálusk, ale teď mě trošku zarazilo, že je na mastnou pleť a tedy má vysušovat.. To zrovna nepotřebuju no :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jílové masky zpravidla vysušují, ale v této je pořádná porce medu, který pleť vyživí. Sama mám pleť citlivou a někdy ji mám začervenalou, ale jak jsem psala - namažu krémem a je po problému. Nebo můžeš vyzkoušet aplikovat pouze lokálně, třeba jen na nos a zmíněné černé tečky. Chceš poslat vzorek na vyzkoušení?

      Vymazat
  2. Miluju takové masky. Už si konečně něco od Lush musím pořídit.

    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně se do Lush nedostanu, tak používám zelený jíl smíchaný s neemem, ale MoM je super maska, nikdy jsem neměla problém že bych jí včas nespotřebovala, jen prý tahle samokonzervační verze není tak dobrá jako ta klasická.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥