úterý 28. února 2012

Nákupní šílenství a Seconhandové překvapení

Nakupujete rády? Já moc :-) A někdy až moc ráda - třeba jako dnes :-)
Začalo to nenápadně v DM jen čistícím gelem a pleťovou vodou, ale nakonec se to zvrtlo do nebývalých rozměrů :-) 
Úlovky dne:
  • čistící gel a pleťová voda (DM)
  • oblečení 
  • Essence
Se značkou Balea jsem z drogerie DM vcelku spokojená, myslím, že poměr cena/kvalita je více než dobrý, tak uvidíme, zda-li to bude platit i teď.

Pokračovalo to úplně nenápadně - výprodejem seconhandového zboží. Nic moc jsem nečekala, ale konečné skóre = 4 skvělé svetříky! 2x S.Oliver, 1x Zara a 1x H&M :-) No není to krása? Já myslím, že ano :-) A nejkrásnější byla ta cena, vskutku lidová - celkem 100 kč :-)


A finále se konalo nákupem Essence - korektor, 2 laky, krycí lak (efekt gelových nehtů)
a řasenka.


Nevím jak vy, ale já mám dnes krásný den :-) Celková utracená částka = 500,-. To jde, co říkáte ;-)?
A co vy a seconhandy? Chodíte, nakupujete nebo by to bylo pod vaši úroveň?

Mějte se hezky,

Evelin

3 komentáře:

  1. Chtěla bych taky nějaký zkusit navštívit..

    http://gabyy-sweet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s chutí do toho :-) Akorát musím upozornit, že ne první secondhand ti bude připadat ten pravý, kam se budeš ráda vracet... V některých je zboží opravdu staré, nepěkné a levné, v jiných zase hezké, skoro nové a drahé :-( Já našla kompromis v seconhandovém výprodeji, který každý měsíc jezdí do našeho města, do "kulturáku" :-) Tyhle akce jsou dost obvykklé, tak zkus pozjistit ve tvém městě ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. E: můžu se zeptat kddy se to tu koná a kde přesně prosím odpověz mi na FB:Michaela Ščotková

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥