úterý 20. března 2012

♥ E + R = výročí ♥ .... a svíčková

Dobrý den dámy.

Dnešní článek bude celý takový romantický a rozněžnělý a vlastně vůbec o ničem :-).
Krásné sluníčkové počasí padlo na datum, kdy s drahoušem mým drahým slavíme výročí
a já jsem prostě šťastná, tak se o kousek toho štěstí chci podělit i s vámi :-)

Románek miluje svíčkovou (a mě) a já miluju jeho, tak jsem se do toho s chutí pustila.
A výsledek? Viz foto :-)



Románkovi chutnala, boule měl až za ušima a já jsem zase o kousek
šťastnější, že jsem dokázala uvařit jeho milované jídlo :-)
A dáreček pro mě? Prý si mám počkat na víkend :-)

A co vy? Vaříte rády? Nebo se donutíte jen příležitostně? Baví vás to?
Pište, pište, pište!
Ráda si vaše komentáře přečtu, dělají mi velikou radost.

Pěkný večer i vám dámy!

Evelin

4 komentáře:

  1. Bohužel nemůžu být s přítelem každý výročí, jelikož bydlí na druhé strašně republiky a ne vždy výjde datum na víkend, když teda nám to výjde snažíme si to udělat moc pěkný, naposled jsme vařili společně( doma=máme byt) kuřecí kousky v chipsech :))) a taky vaříme steaky a pod, svíčkovou nemusíme ani jeden. Moc vám to přeju, další měsíce\roky spolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Mišičko! No, od zítra "začínáme" 8. společný rok :-D

      Vymazat
  2. jeeee, 8 let, to si neumim představit a vůbec to, že máš chuť ještě po 8mi letech mu dělat svíčkovou, to klobouk dolů.... my měli výročí minulý měsíc (2roky) a jako žádná romantika se nekonala, můj chlap je takový na toto slabší, většinou si aspon na nějaký to kvítí vzpomene,ale vono nic....snědli sme pizzu z krabice a tím to haslo...já pořád čekala, že se vytasí s prstenem a nějakou tou žádostí...a nedočkala jsem se....jak říká moje babča - čekej a neplakej :D ale na zítra mám slíbenou náhradní oslavu - večeři v "nobl" podniku, tak jsem zvědavá :)
    ať vám to klape i dál!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nejsi první, kdo se divil, že se mi po tolika letech ještě chce :-D Když já byla asi na měkko, tak jsem se odhodlala :-) Přeju hezkou náhradní oslavu, moc si to užijte :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥