pondělí 5. března 2012

P-Shine

Dnešní sluníčkový den si přímo říká o další příspěvek. A jak jsem slíbila před nedávnem, tak se pustím do recenze a návodu na p-shine.
Já tuto profesionální sadu dostala od Ježíška, ale je snadno k dostání na webu, já ji mám z těchto stránek: ZDE. Jak můžete na www stránkách zjistit, tak se dá koupit kompletní sada, ale můžete si pořídit i menší sady, které obsahují pouze pastu.



Sada obsahuje:

  • kelímek s pastou
  • kelímek s pudrem
  • zelený jelenicový leštič
  • růžový jelenicový leštič
  • špachtlička k nanášení
  • 3ks růžovo-zeleného pilníku
  • jelenicový hadřík

Návod:
Pokud P-shine provádíte poprvé, tak povrch nehtů lehce zpilujte pilníčkem. Zelenou stranu použijte tehdy, pokud máte na nehtech viditelné nerovnosti. Zda-li máte nehty hladké a rovné, tak použijte růžovou stranu. Je potřeba zpilovat i povrch nehtů kolem kůžičky. Pokud bychom to neudělaly, tak by se nám nehty v těchto místech neleskly.
Pokud budete p-shine provádět opakovaně, tak stačí opilovat pouze nehtové lůžko u kůžičky.
Nemusíte se bát, pilníček není vůbec drsný, spíš nehty jen pošimrá, žádná drasťárna. 

Špachtličkou naberte malé množství pasty a naneste na zelenou leštičku nebo nehet (jak to komu vyhovuje; mě teda spíš rovnou na nehet). Touto leštičkou pak nehty leštíme JEDNÍM SMĚREM (pokud bychom to leštily "halabala", tak se nám nehty nebudou lesknout) a pastu tak vpravujeme do nehtu.
Pasta po 2 měsících užívání (aplikace každý týden)

Stejný postup opakujeme s pudrem a růžovou leštičkou.
Pudr po 2 měsících užívání (aplikace každý týden)
Nehty by se měly hezky lesknout. Jelikož jsou zaneseny od pudru, tak je přetřeme a očistíme pomocí jelenicového hadříku.

Na konci procedury použijeme olejíček na nehtovou kůžičku a lehce jej do kůžičky vmasírujeme.

Takhle hezky se mi teď leskne palec - žádný bezbarvý lak, NIC


Recenze:
Já začala na P-shine chodit cca před 2 lety, jelikož jsem měla nehty zničené a zpilované z gelových nehtů. Nutno podotknout, že ani kvalita mých přírodních nehtů není nijak valná. 
Tato kúra by se měla opakovat cca co 3-4 týdny, záleží na tom, jak máte poškozené nehty a jak rychle se vosk vstřebá či vám "odrůstá" lesk (není to doslovné jak u umělých nehtů). Jedna aplikace stojí cca 200kč. Tato sada stála 700kč. Už teď se mi ta cena vrátila.
Produkt hodnotím na jedničku! Aplikace je nenáročná. Věřte mi! Zvládla jsem to za necelou hodinu obě ruce a výsledek byl perfektní, téměř jak od nehtařky! Takže myslím, že třeba k nějakému nenáročnému seriálu je to ideální :-)
Já jsem naprosto spokojená, nehty mám krásné, lesklé, vyživené a hlavně vždy upravené. Nemusím se nikam objednávat, ztrácet čas a všechno si udělám v klídku doma :-)


Není to zase tak složité, co ;-)? A co vy? Máte zkušenost s p-shinem? Vlastníte tuto sadu? Nebo máte raději nehty "umělé"?

Vaše Evelin

5 komentářů:

  1. já si dělala na p-shine kurz sice jsem platila o 2 stovky navíc, ale používám ho jenom já :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám gelové nehty a bojím se jich vzdát:D jak dlouho trvala regenerace u tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To záleží i hodně na tom, jakou máš nehtařku (jak moc ti nehty zpilovala, jak šetrně ti gelové nehtíky sundá, atd) a v neposlední řadě také na tom, jak kvalitní jsou tvé přírodní nehty.
      Já kvalitní nehty moc nemám a regenerace mi trvala cca 3 měsíce, což je de facto krátká doba. Znám holky, které to "léčily" rok :-( Každopádně P-shine mi v této věci hodně pomohl a dobu zkrátil.

      Vymazat
    2. asi počkám ještě přes léto a pak se taky odhodlám. P-shine stojí 100 u nás ale ráda bych to zkusila doma když říkáš že není težký:) děkuju;)

      Vymazat
    3. Jen 100kč? Tak to je zlaté :-) Ale i tak... Jde to levněji :-) Možná by bylo fajn, kdybys měla nějakou kamarádku nehtařku, která by ti to ukázala... Ale vážně to není složité! Mě to trvalo asi 3/4 hod jen poprvé a podruhé a pak už šup šup, za půl hodinky to máš :-) Však uvidíš :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥