pondělí 18. června 2012

Bc. v kapse

Hezký večer milé dámy,


dnes jen malý rychlý příspěvek. Po celém dni plném horka, stresů, nervů, bolesti hlavy a nervozity jsem to zvládla. Bakalářské státní závěrečné zkoušky. Ufff. Neměla jsem moc dobrý pocit, jelikož jsem z důvodu pracovních povinností neměla moc času na učení se, ale dobrá věc se podařila a k titulu Ing. z potravinářské chemie se můžu pyšnit titulem Bc. v oboru "učitelství odborných předmětů pro střední školy". Jupi jéééééééééééééé.



Hezký den vám přeje
Evelin ♥ 




PS: Kdybyste někdo věděl o nějaké práci, tak pište do komentářů :-D

15 komentářů:

  1. Sice o žádné práci nevím, ale gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Já taky nevím, tak aspoň v tom nejsem sama :-)

      Vymazat
  2. http://portal.mpsv.cz/sz/obcane/vmjedno?ref=ZLA91374W

    http://portal.mpsv.cz/sz/obcane/vmjedno?ref=3836470766

    (rennnie)

    OdpovědětVymazat
  3. Evelin, moc moc moc velká gratulace! Jseš prostě nejlepší, jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju drahá! Mysli na mě ještě ve čtvrtek prosím!!!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju moc, však tot aky byly nervy :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥