úterý 26. června 2012

korektor Essence

Hezké úterní odpoledne,


dnes mám pro vás v rychlosti postřehy o korektoru Essence. Mnohé z vás jej určitě znají a troufám si říci, že mnohé z vás jej dokonce i vlastní :-)
Poslední dobou (asi vlivem stresu nebo nevím čeho) se mi začaly dělat kruhy pod očima. Resp. vždycky jsem je měla, ale v posledních týdnech jsem vypadala spíše jako zombie než jako normální lidská bytost :-) Tak jsem sáhla po tom prvním, co jsem měla po ruce. A dle mého názoru jsem sáhla dobře :-)
Korektor má pro mě příjemnou konzistenci, dobře se roztírá. Ani po 10 hod v práci jsem nezaznamenala žádné rozmazání, žmolkování, drolení či rozpíjení. Hezky drží. Krycí schopnost je taky dobrá, po rozetření nebyly kruhy téměř patrné, takže pro mě naprosto vhodný výrobek a za mě můžu konstatovat, že naprostá spokojenost.

korektor
otevřený korektor
detail hrotu
odstín
před rozetřením

po rozetření




- značka: Essence (zakoupeno v parfumerii Douglas)
- cena: 50kč 
- balení: 1,5 ml
- hodnocení: 5/5 


Máte s tímto korektorem zkušenosti? Vyhovuje vám? Co na kruhy pod očima používáte vy?

Pěkné úterní líné odpoledne den vám přeje
Evelin ♥ 

22 komentářů:

  1. Mám a do chvíle, než jsem si objednala od Catrice, jsem myslela, že nad něj není :-D Je - Catrice kryje ještě lépe :-D :-D (ale já mám kruhy absolutně šílený a skoro dohněda, takže věřím, že tobě ten od Essence krásně vystačí).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě na tu Catrice vážně vnadíš víc a víc :-) Musím řict, že zatím stačí, tak uvidíme...;-)

      Vymazat
    2. :-D Nene, opravdu nikoho nepropaguji :) Vždyť ani nemám proč :-D :-D Ale přiznávám, že mi je ta značka sympatická ;)

      Vymazat
    3. ty jo, Catrice budu muset zkusit, me zatim nikdy nic stropro kruhy nezakrylo :(

      Vymazat
    4. Tak vyzkoušej! Slyšela jsem, že Catrice je kvalitnější sestřičkou Essence.

      Vymazat
  2. Mě sedí tento (obecně i makeup z této řady)
    http://www.maxfactor.cz/produkty/tvar/kryci-tycinky-a-tuhe-make-upy/panstik/

    ale chce to jako podklad hydratační krém (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tomhle jsem nikdy neslyšela :-) Zajímavý tip!!!

      Vymazat
  3. Na chlup stejný má i oriflame - GG :)) ten je uplně skvělej, skvěle zakryje nadostatky o kruhách pod očima ani nemluvím.. :)) ale bohužel stojí 199,-, když je ve slevě.. Zkusím vyzkoušet tenhle od Essence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej! Jsem zvědavá na recenzi ;-)

      Vymazat
  4. On Douglas prodává Essence? ty jo, to bych do něj neřekla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, taky jsem byla vcelku překvapená, že 2 m od stojanu Dioru je Essence...:-) Ale je to tak... tedy alespoň u nás :-)

      Vymazat
    2. ja byla v soku, kdyz jsem ho tam videla :D

      Vymazat
  5. já se přiznám, že jsem o kruzích pod očima nikdy nepřemýšlela, ani nevím, jestli je mám, jako asi jo, ale nevšímám si jich a zakrýt mě je zatím nenapadlo, tak možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám totiž co dělat, abych zakrala beďary :)to je fuška

      Vymazat
    2. Tak, když jsi nad tím nepřemýšlela, tak asi kruhy pod očima nemáš, ne ;-)? Mě se na beďary osvědčil klasický tuhý v tyčince od Avonu (z řady proti akné), mám i tuhý od Essence, ale ten mi připadne moc mastný

      Vymazat
    3. já mám na akné ráda ten od manhattanu a pak v tuzce od elfu s tím štetečkem, ten je dobrej.

      Vymazat
    4. Taky dobrý tip! Děkuju!

      Vymazat
  6. Ten MaxFactor Panstick mi doporučila slečna v Douglas, když jsem jí rafinovaně řekla, že chci tak výborný make-up jako je Teint miracle (od Lancome) ale co není tak drahý. Tak se jen zasmála a řekla, že sice ona je tam pro líčení Lancome a YSL, ale že má vyzkoušený ten Panstick a že hrozně dlouho vydrží a dobře kryje a i make-up z této řady (černý, zelené X na obalu) je dobrý a výborný poměr cena/výkon. Já si teď v létě make-up nedávám, ale korektor a pudr a docela to ujde :-) (ren.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se asi po něm vážně podívám!

      Vymazat
  7. To vypadá víc než zajímavě. Dochází mi můj korektor Maybelline, takže už vím, který si pořídím místo něj. Parádní recenzióne! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvali! Od mistra těší dvojnásob :-*

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥