úterý 7. srpna 2012

Mikro-peeling

Příjemný horký letní den moje čtenářky :-)

Mám tady pro vás recenzi dalšího výrobku od firmy Ziaja. Tentokrát se jedná o peeling s mikrogranulemi s květy růže. Celá tato řada "květ růže" je určena pro kategorii 30+

Peeling
Kdo by nevěděl nebo tápal, tak věřte, že peeling je procedura vedoucí k obrušování mrtvých buněk kůže. Provádí se za účelem odstranění právě odumřelých částí pokožky a to pomocí peelingů, které obsahují hrubé částečky (různé granulace). Kromě tohoto klasického peelingu existují v dnešní době i další varianty tohoto procesu, a to peeling enzymatický a chemický.
Tenhle peeling je pro mě jednoduše skvělý! Zrníčka jsou opravdu velmi, velmi jemná, vůbec neškrábou! Pleť hezky masírují a na obličeji jsou velmi příjemné. Což moje citlivá pokožka jednoznačně ocení :-) Na pokožce peeling malinko mění svou konzistenci, stává se více jakoby kompaktní, někomu by se mohlo zdát, že malinko pění, což ovšem není vůbec na škodu :-) Smývá se taky velmi dobře, mě osobně některé peelingy skoro z pusy nešly :-) Ale s tímto nemám problém :-) Vůně je typická po růžích, nasládlá. Někomu vonět nemusí. Já osobně vůni růží taky velice nemusím, ale vůně je decentní a nevtíravá.


Popis
Na ruce
A výsledek? Jednoznačně k nezaplacení :-) Pleť je po použití přípravku krásně hebká a jemná, přesně tak, jak má být!

- značka: Ziaja 
- cena: 97 kč (biomarket; 69kč e-shop
- objem: 60ml
- hodnocení: 9/10

Celkově musím říct, že mě tento produkt jednoznačně nadchnul! Konečně jsem i já našla peeling na obličej, který mi vyhovuje, sedí mi a pleť mi nedráždí! Já jsem spokojená. Moc! Celkové hodnocení: DOPORUČUJI !!!

A co vy, znáte tuhle řadu? Používáte peeling?


Mějte hezký den

Evelin ♥ 

19 komentářů:

  1. Řadu znám, ale žádný výrobek z ní nevlastním. Peelingy ale používám, je to jedna z věcí, bez které bych asi nemohla být. Mám totiž pocit, že nic jiného než peeling mi pleť tak krásně do hloubky nevyčistí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, taky mám ten pocit :-) A tento je prostě skvělý!

      Vymazat
  2. Tuhle řadu znám, ale žádny výrobek nevlastním:) Ja mám peeling od lushe a avonu:) Pěkná recenze!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Pokud bys chtěla změnu, tak doporučuju tento a nebo enzymatický z řady mořské řasy

      Vymazat
  3. tenhle peeling taky mám, je opravdu skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď zrovna mám rozpoužívané 2 peelingy od Avonu, je fakt, že mají trošku hrubší zrníčka, což asi citlivé pokožce může vadit (to já naštěstí nemám, takže za mě ok). Už jsi mě ale přesvědčila, že musím vyzkoušet enzymatický s mořskýma řasama - takže teď babo raď:-) Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baba ti je příští týden doveze na zkoušku a bude to :-)

      Vymazat
    2. To je slovo do pranice:-)

      Vymazat
  5. Mám teď svůj první peeling od Biodermy z řady Hydrabio a je perfektní i na mou citlivou pleť, takže taky doporučuji, stojí za zkoušku. Pleť je krásně hladká a nepne! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teď peeling od Freemana, tak pak asi zkusím něco od Ziaji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je fajn, že ti sedí, mně taky docela dlouho trvalo, než jsem našla peeling, který mi opravdu vyhovoval. Mám moc ráda od Avéne a od Melvity:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, jsem ráda, že jsem našla. Nicméně mi to nebrání v tom zkoušet další alternativy :-)

      Vymazat
  8. Ziaju nepoužívám, ale peelingy si dělá před dovolenou, aby opálení dlouho vydrželo. Jinak ale jse přes rok líná, dělat si peeling pravidelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na opálení jsou peelingy naprosto nezbytné :-)!

      Vymazat
  9. Ziaju pouzivam, ked som na Slovensku. V Nemecku sa neda zohnat a ked tak je strasne draha, peeling asi za 8e. Ale pouzivam od Bourjois a tiez fest dobry

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥