čtvrtek 9. srpna 2012

Nejpoužívanější věci léta 2012

Hezké čtvrteční dopoledne,

dnes mám pro VÁS připravený TAG, který jsem viděla už i na jiných blozích - stejné články má na svém blogu např. Madalena či Papaya

1. nejpoužívanější lak na nehty
V létě jsou to zejména syté, veselé barvičky, které mi není líto měnit co pár dní :-) V tomto létě vede zejména lak Rimmel (405 Rose Libertine; tady) a pak taky lak NYC (238 MoMa; tady). Pokud chci mít nehty přirozené, tak použiju svůj oblíbený P-shine (recenze tady).


2. nejpoužívanější přípravek na vlasy
Tohle léto jsem si oblíbila vůni kokosu a proto je mým nejoblíbenějším přípravkem kokosová řada od Balea (zde). A pokud bych měla jmenovat pouze jeden přípravek, tak by to byl kondicionér, protože po něm se vlasy rozčesávají jedna báseň :-)



3. nejpoužívanější kabelka 
V létě jednoznačně preferuju kabelky menší a skladné, které mi nijak nezavazí, takže pokud je to možné a nepotřebuju si s sebou do světa brát tunu věcí, tak volím menší kabelky, které nosím napříč přes rameno. Červená z HM, černá od Vietnamců.


4. nejpoužívanější letní boty
Jednoznačně žabky. Aby se mi nepotily nohy. A už je mi asi celkem jedno jaké. Každopádně snažím se vybírat žabky, které nejsou úplně malé (myšleno tenké), aby mi to úplně nezničilo nohy. Žabek a sandálků mám hromadu a vážně nedokážu vybrat ty nej :-(

5. nejpoužívanější doplněk
Tohle léto si celkem ujíždím na bižu náramcích, které jsem si koupila loňské léto v Rossmannu. Ale celkově se asi nedokážu rozhodnout pro jedniný doplněk, protože je ráda střídám.


6. nejpoužívanější oblečení
V každém případě volné černé takové napůl harémské kalhoty. A tílka na 158 způsobů :-) A sukně a kraťasy... A asi opět nedokážu vybrat ten top kus oblečení...:-)

7. nejpoužívanější výrobek na pleť
Pleťový krém se SPF používám celoročně, takže vás tím nebudu nudit a do této kategorie zařadím tónovací krém. Já používám ten od značky Alverde (recenzi jste mohli číst tady).


8. nejpoužívanější výrobek na pusu
Pro v této kategorii vítězí balzám na rty od Balea sensitiv a Ziaja balzám z olivové řady (zde).

A to by bylo asi tak všechno :-) Jaké jsou vaše oblíbené výrobky a produkty letošního léta?

Hezký den,

                                                                                       Evelin 

33 komentářů:

  1. Ten samý lak od NYC mám taky a nosím ho teď pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale strašně mě zlobí ta jeho malá výdrž

      Vymazat
  2. Rose Libertine je úžasná barva. :)
    Jinak já to mám tak nějak podobné, vnukla jsi mi myšlenku, že velmi nedostatečně nosím své náramky a měla bych s tím něco dělat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem aspoň do určité míry inspirativní :-)

      Vymazat
  3. Kokosovej šampon miluju! :) Já taky dělala tento post, jestli se chceš kouknou, najdeš ho tady http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/2012/07/most-worn-things-summer-2012n.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kokosovej šampon jsem si včera koupila a je bezva a ta vůůněě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě voní :-) Úplně jsem si tu vůni zamilovala!

      Vymazat
  5. já nutně potřebuju tenhle lak od rimmelu! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám podobné výrobky, šampon mám také, akorát mi došel, tak jsem najela na malinový a ten je teda také super :))z laků mám ráda šťavnaté barvičky, které dlouho vydrží, zejména koupání :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Když už se s tím člověk lakuje, tak ať to vydrží :-)!

      Vymazat
  7. Pěkný článek, já jsem do kokosové Baley zamilovaná beznadějně. Podívej se ke mně na blogsale, třeba Tě tam něco zaujme ;-).

    OdpovědětVymazat
  8. Evelin, jsem ráda, že tě Tag zaujal a ty v něm pokračuješ :)

    Jinak, ty kabelky jsou nádherné.. obě :)!

    A kokosovou Baleu zkusím hned co mi dojde ta meruńková ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, zaujal :-) Děkuju, mě se líbí hlavně ta červená!

      Vymazat
  9. Nej výrobky pro léto? Určitě voděodolná řasenka od Essence Get big lashes, Osvěžující tělový sprej od Balei s mátou a zeleným čajem, na vlasy pak meruňkový kondicionér od Alverde a na rty mám nejraději měsíčkový balzám taky od Alverde, ale to je moje celoroční záležitost :) Jinak jsem zkoušela ten tónovák od Alverde na základě tvé recenze a musím říct, že se mi na mně zdá jaksi tmavý, škoda, jinak je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? To mě mrzí :-( A nejde ještě více rozetřít? Mrzí mě to, že ti nesedí :-(

      Vymazat
  10. Super TAG, ten lak od Rimmelu si musím koupit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Určitě pro něj zaběhni, ta barvička je skvělá!

      Vymazat
  11. letošní léto si užívám bez make-upu.. z prostého důvodu.. roky jsem si nemohla dovolit vylízt z domu nenalíčená (ach to akné..) a ted se mi konečně obličej dal do kupy, takže letos nic:D a jinak jako šampony a kremy atd. tak to nějak extra neřešim takže ani nevim co mam doma:D vim, asi jsem barbar:D

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si užíváš :-) Já si vzpomínám, že jsem to měla taky tak! Jakmile mi zmizelo akné, tak jsem dala make-upu pěkně dlouhou pauzu! A myslím, že dobře děláš!

      Vymazat
  12. Super článek:-) Přiznám se, že já v létě nic extra neměním (samozřejmě kromě oblečení:-)). Zmínila bych asi jen výměnu makeupu za tónovák, jinak nic extra... Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, představila jsem si tě v dnešním počasí v zimní bundě a s návlekama a mám obavy, že bys asi umřela na přehřátí :-) A jinak, výměnu chválím :-)

      Vymazat
  13. Milá Evelins, právě jsi mě přinutila přečíst si Tvou recenzi na Alverde "sjednocovák". Máme ho doma taky, ale já ho nepoužívám. Teď to možná zkusím. Ať se jde BíBí od Garnieru vycpat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej :-) Jsem zvědavá, co na něj povíš :-) A BíBí... Přesně jak říkáš!

      Vymazat
  14. Lak od NYC mám úplně stejný a na to , kolik stál, mě strašně překvapil- zejména výdrž. Navíc ta barvička je úplně super.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mám ten lak od Rimmelu a okamžitě se stal mým nejoblíbenějším:) A můj nejoblíbenější přípravek léta je možná Matující krém od Ryoru, v těch vedrech mi opravdu pomáhal:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matující krém od Ryoru nemám, ale asi po něm kouknu :-)

      Vymazat
    2. Já teda nedokážu posoudit, jak až moc matující je, protože je můj první a mastí se mi akorát malinko okolí nosu, ale je lehoučký, úplně takový našlehaný a právě v těch vedrech mi na něm hezky držel makeup:) Za tu cenu je skvělý, mnohem lepší než co jsem zkusila krémy třeba od Nivey, Garnier nebo L´oreal:)

      Vymazat
  16. Moc pěkný článek. :) Ty náramky jsou boží. :) Rimmel lak je skvělý, ty růžovky jsou klasa. :))

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥