pátek 5. července 2013

Čistící gel |Physiogel|

Příjemný sváteční večer,

jak jste si užívali dnešní volno? Já hodně odpočívala, kochala se novým přírůstkem do rodinky, chodila po návštěvách a užívala si sluníčka :-) O tom ale dnešní článek nebude :-) Koukneme se na poslední výrobek od lékárenské značky Physiogel, a to na mycí (odličovací ???) gel.
Oficiální informace. Jedná se o odličovací gel s ochrannými a zvláčňujícími účinky. Svoje kosmetické a čistící vlastnosti má díky komplexu, který zahrnuje Sodium Cocoyl Isethionate. Kůži nejen čistí, ale také ji chrání před vysušením a nenarušuje přirozené pH pokožky. Významným benefitem je fakt, že je hypoalergenní a mohou jej používat i lidé s velmi citlivou pokožkou. Dle výrobce je produkt vhodný pro odlíčení suché, citlivé a podrážděné pokožky, dále pro čištění a starostlivost o pokožku netolerující mýdlo ani ostatní čistící a odličovací prostředky, odlíčení očí, čištění pokožky po agresivní dermatalogické léčbě. Neobsahuje mýdlo ani alkohol.
Složení. Aqua, PEG-75, Cetearyl Alcohol, Disodium Phosphate, Sodium Cocoyl Isethionate, Citric Acid, Methylparaben, Proplyparaben, Butylparaben, Parfum
Moje dojmy. Obal je klasika jako u dvou předchozích výrobků. Žádný líbivý design nečekejte, ale jak už jsem říkala (resp. psala) v předchozím článku - jedná se o lékárenskou kosmetiku a tady jsou na pořadu dne  jiné kvality :-) Konzistence je taková gelová no :-) Asi to není nic, co by potřebovalo speciální popis :-) Vůně je dost zvláštní - mě osobně nejvíce připomíná pudr, který měla maminka, když jsem byla malá. A pořád jsem ještě nepřišla na to, jestli mi ta vůně voní a nebo mi vadí. Návod. Gel se má používat tak, že se aplikuje na obličej, rozetře krouživými pohyby a přebytečný gel se odstraní kosmetickými tamponky. Moje zkušenosti. Tak jsem to vyzkoušela podle návodu - roztírám a kroužím. Nepění to. Malinko to klouže. Sem tam to ale jakoby drhne. Ne že by tam byla zrníčka, ale po pokožce to prostě neklouže jak po másle. Ale jo, BB pomalu pouští. Stírám tamponkama jak je v návodu. Strašně mě to nebaví. Mám ráda efektivnost a tohle mi připadne na dlouho. Pfff. Pleť nepne, ale mám potřebu si ksicht ještě omýt vodou. Hmmm.  Pro jistotu přetřu suchým tamponkem a - za mě nic moc - tamponek čistý není ani náhodou. Varianta č.2 - beru gel do vany a začnu ho používat jako všechno ostatní. V průběhu sprchy namočím obličej, nanesu do dlaně, kroužím prsty po ksichtu na mokro, opláchnu a je hotovo. Supr rychlost. To se mi líbí. Vylezu z vany, přetřu tamponkem a je tedy více čistý než u suché varianty, ale dopoužití pleťové vody je nutností.

- značka: Physiogel (lékárna)
- cena: 190 - 230 kč 
- objem: 150 ml
- hodnocení: 7/10

* krém mi byly zaslán PR zastoupením Physiogel a já děkuju za možnost vyzkoušení

Na jednu stranu je supr, že jsou výrobky a pro lidi s extrémně citlivou pletí a to se cení. Já osobně mám pleť citlivou (ale ne až takto extrémně) a trošku mi vadí ta nekomfortnost použití minimálně ještě jednoho tamponku s micelárkou. Na druhou stranu, pleť po samotném gelu nepnula, nebyla červená, nesvědila, ani nebyla vysušená. Pokud vlastníte takto citlivou pokožku, tak myslím, že tento výrobek je přímo pro vás!
                                                                        Evelin♥
PS: Chtěly byste si o nějaký výrobek Physiogel zahrát?

5 komentářů:

  1. Ubývá rychle? Právě mám jeden boží čistící gel, ale je ho jen 120 ml a cena taky kolem 200 kč, strašně rychle mizí, škoda, to pak vychází to čištění ost draho :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ani ne! Tím, že nepění, tak stačí opravdu málo. Jsem v půlce a používám ho čtvrtý měcíc.

      Vymazat
    2. Gel nepění, protože složení neobsahuje sulfáty. A to je podle mě veliká výhoda! Sulfáty příšerně přesušují pokožku, ale právě kvůli tomu pěnění je cpou skoro do každého gelu.. tenhle vypadá opravdu pěkně :-)

      Vymazat
  2. Zajímavé - nenapadlo mě vzít to s sebou do vany :-)
    Moc pěkná recenze, Evelin! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥