pátek 26. července 2013

Svatba jako řemen

Příjemný pátek,

a máme za sebou jeden z nejočekávanějších kosmetických sňatků toho roku. Senzabox a Ladybox udělali fúzi a je z nich jeden :-) Mě osobně by teda jen zajímalo, kdo byl nevěsta a kdo ženich :-) Každopádně nám vznikal jedna krabička s názvem Ladybox a s logem Senzabox (za mě ano!) Osobně mě krabičky krásy přestaly bavit asi tak před půl rokem a od té doby automaticky přeskakuju jejich statusy na FB, články od blogere o nich nečtu, jen projíždím fotky a utvrzuji se v tom, že jsem o nic nepřišla. Jenže... jsem taky jen ženská, že jo :-) A tak jsem si první manželské vydání objednala. A jak jsem spokojená?
Přepravní krabice mě překvapila, je sice růžová, ale to logo a pevný materiál, za mě super! Člověk vlastně už zdálky vidí, co mu přišlo :-) Uvnitř se skrývala bílá pevná krabička s víkem s potiskem Just Married. Trošku infantilní už mi teda přišly balónky s nápisem Love, ale proti gustu... Každopádně, krabička u mě nějaké to využití určitě ještě najde :-) Nechyběl klasický dopis s popisem produktů. Mě se ale stejně nejvíce líbilo to plastické logo :-) 

A co že tedy krabička skrývala? Tak se na to pojďme podívat ;-) Byla toho celkem kupa - 4 plná balení, 4 vzorky a kokino k zakousnutí :-)
Palmolive - Meditterranean Moments sprchový gel (250 ml, plné balení) - tak jako jo, drogérka. Ale celkem zajímavá vůně a v létě se sprcháč neztratí. tedy aspoň u mě ne, která má ve zvyku se sprchovat 2-3x denně.
i+m Naturkosmetik Berlin - šampon lesk citronu (50 ml, cestovní balení) - 100 % přírodní šampon nez sulfátů a silikonů. Ráda vyzkouším a moc mě baví, že se jedná o veganskou kosmetiku.
Macamadia Deep Repair Mask (15 ml, vzorek) - maska na vlasy, na kterou se moc těším, věřím, že makadamiový olej mým sluncem vysušeným vlasům pomůžem.
libebit - mýdlo (30g, cestovní balení) - krásná modrá barva, vůně cedr a citron a přírodní kosmetika se solí z mrtvého moře.
Rituals sprchová pěna Tai Chi (50 ml, cestovní balení) - pěna už v jednom boxíku tuším byla. Nevadí. Do koupelny si ji asi nedám,a le čeká mě hodně cestování do konce roku, tak využití určitě najde :-)
A co dekorativka? Myslíte, že v boxu nějaká byla (jasně že víte, protože Ladybox od včerejška zaplavil skoro celý blogger) :-) A za sebe musím říct, že všechny 3 produkty se mi trefily do vkusu a mám z nich radost!
Famous - sada na obočí (plné balení) - já sama jsem si tuhle sadu chtěla objednat, protože na obočí si teď ujíždím a zkouším, který produkt je na jejich úpravu pro mě nejlepší. Jsem teda ráda, že jsem objednávku nestihla. Protože tohle balení mi vydrží asi tak dalších 5 let :-)
L´Oréal Paris - fix na oči Super Liner Blackbuster (7 ml, plné balení) - fixy na linky jsem ještě nezkoušela a ráda to prubnu! Takže za mě velká spokojenost a jsem tedy zvědavá :-)
Yves Rocher - rtěnka Grand Rouge (3,7 g, plné balení) - já ji mám v odstínu 42 Coral Voilé. Ze začátku jsem byla malinko zklamaná z toho odstínu, ale ve finále jsem taky spokojená. Rtěnka je na rtech po ozkoušení příjemná, hydratační, prostě zatím se mi zdá fajn :-)
Jako kokinko bylo v boxu Racio - Cornier s hořkou čokoládou (vzorek). Já tohle kokinko miluju neb moje kamarádka v Raciu pracuje a je tak hodná, že mě zásobuje (díky Zuzi!!!). Takže pro mě žádná novinka, ale na svačinku ke kávě mňamka :-)

- značka: Ladybox (ZDE)
- edice: červenec 2013
- cena: 319,-

Co vy, máte taky svůj box? A jak jste spokojené?

Jedna otázka na závěr: Taky vás fascinuje, že vám ještě ani nepřijde sms od In-Timu a někteří už mají svůj box vyfocený a popsaný na blogu :-)?

                                                                        Evelin♥

8 komentářů:

  1. Tak koukám, že box pěkně natřískaný a řekla bych, že nezklamal..:) Já jsem si ho neobjednala, ale taky jsem o tom přemýšlela. Trošku lituji, ale jsem ráda, že sis ho objednala. :) Krabička vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krabička a krabička, takže nevěsty. Nebo Ladybox a Senzabox, takže ženichové? Každopádně to bude registrované partnerství.

    OdpovědětVymazat
  3. A já bych řekla že Ladybox je ona, Senzabox (Hero) je on :-) otázkou je, kdo koho požádal (a to by mě fakt zajímalo) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je otázka do pranice :-) Ale taky by mě to zajímalo :-)

      Vymazat
  4. Byla jsem moc spokojená, na rozdíl od minulého měsíce. Škoda, že takto nadupaný box nebudeme mít každý měsíc. :-)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥