neděle 24. listopadu 2013

velké stěhování

Krásné nedělní ránko :-)

V březnu moje milá Evelína vypustila do světa hodně zajímavý projekt, a to tzv. Krabičku stěhovavou. Věřím, že mnohé z vás znají a několikrát se marně pokoušely tento kosmetický poklad ulovit, ale marně. Nebojte, já a tom byla naprosto stejně :-) Pro ty z vás, které úplně neví, o co jde, tak pro vás tento projekt shrnu:

Krabička stěhovavá ukrývá spousty krásných a voňavých věcí - jedná se kosmetiku, kterou spotřebovat nestíháme nebo vlastně ani už nechce. Tato krabička potom letí světem, k někomu se přestěhuje a on si může vybrat to, co mu voní a líbí se. Potom přidá něco ze svého a tradá, pošle krabičku dál.
zdroj
                                   
Jak to funguje? 
Pokud k vám krabice doletí, tak je potřeba dodržovat pár základních pravidel, aby se nám to celé nezvrhlo :-) Nová majitelka krabičky si vybere, co se jí hodí a minimálně stejný počet výrobků by měla do krabičky vložit. Ale když jich bude víc, tak to samozřejmě není na škodu :-) Výrobek,, který chcete umístit do boxíku, by měl být ještě použitelný (minimální datum trvanlivosti ještě nebylo překročeno) a měl by mít ještě alespoň 50 % svého obsahu. V krabičce je i tzv. letový deníček, do kterého zapíšete, co jste přidaly a také, co jste si nechaly :-) 

A co teď?
Krabička dorazila :-) Vyberete si výrobky, které vás okouzlily a nadchly :-) Potom už je to jednoduché - na svém blogu můžete uveřejnit, co jste si Z krabičky vzaly, ale už NE CO do ní dáváte. Aspoň to bude pořád napínavé :-) Pokud blog nemáte, tak nevadí - domluvíte se se slečnou, která měla boxík před vámi , že článek zveřejní za vás a předá vám poté kontaktní informace.

Samozřejmě se může stát, že v krabičce nenajdete nic, co by vám udělalo radost, ale to nevadí, berte to tak, že jste si udělaly místo v koupelně a udělaly radost někomu druhému :-)

Bonus. Vložte do krabičky dáreček nekosmetického charakteru a to přímo pro slečnu, které krabici posíláte. Potěšíte nejen sebe, ale i ji :-)

Jak se přihlásit?
1. mít doručovací adresu v ČR. Omlouvám se čtenářkám ze Slovenska, ale krabice má přes 7 kg a to poštovné by mě asi zabilo :-)
2. mít chuť do tohoto projektu se zapojit :-)
3. přihlašovat se můžete do pátku 6.12. 2013. V neděli vylosuju další maminku krabičky a v pondělí budu posílat :-)


PS: V úterý vylosuju dárkování s Physiogelem, na které jsem úplně zapomněla :-( Já hlava děravá :-(
                                                                        Evelin♥

27 komentářů:

  1. Já se hlásím, já, já, já. Sim pani-čelko, já.
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. 7 kilo kosmetiky??? To MUSÍM vidět na vlastní oči! :o)))
    enkaquanium@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. bylo by fajn poslat věci, které se nahromadily a nehodí se, takže sem s krabičkou :-) SmolanovaZdenka@seznam.cz
    Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  4. Tož to musím zkusit :) Musí to být pořádný balík :D

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já po stopadesáté! :-D Krabička ke mně furt nějak nechce přiletět... :-/
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to taky zkouším!!:) Jedinečná příležitost :D

    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Za zkoušku nic nedám:-).
    angley@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 7 kilo? A já tam ještě tak 2 potřebuju přihodit! :D 50.shades.of.anana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já po krabičce toužím již od začátku :) j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. 7 kilo kosmetiky.. To si snad ani představit nedokážu. :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jaaaaaaa :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. jéé, to je úplně báječný nápad. Už jsem u nějaké blogerky četla o této stěhovavé krabičce a kdyby byla možnost, tak bych se taky s radostí zapojila :-) ~ Janinka (witchjana@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak dlouho po tom pokukuju (potřebuju se zbavit), až sem i blog založila :-) Janca
    czech maid zavinac g mail tec. com

    OdpovědětVymazat
  14. Sabinečka se hlásí! Kontakt na mě znáš ;)

    OdpovědětVymazat
  15. vyčítala bych si, kdybych to nezkusila! Můj blog sice teď stagnuje, ale na druhou stranu je to skvělá příležitost znovu začít psát. Nehledě na to, že místa na kosmetiku ubývá a Vánoce se blíží...
    dimtoval@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Krabičko, pronásleduju Tě už od začátku. Nechceš přiletět tentokrát ke mně? :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. jo a to já se hlásím pořád, packa mě už bolí, ale já se nevzdávám! to nikdy! jednou se na mě štěstí usměje, tomu já věřím! že by teď .... ;)

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Zapojila bych se též, ovšem....kolik je tak ta pošta? To bude nějaká pekelná částka ne....?

    OdpovědětVymazat
  19. Já se taky hlásím!
    shafran.teich@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tak my by jsme se taky velice rády ujaly krabičky stěhovavé!

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Taky se hlásím :))
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý nápad.
    Také se hlásím :)
    nicole.xs.42@gmail.com

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Já! Prosím! Děkuji! :-D Vynechala bych email, ale už mi stejně chodí tolik spamů, že je to jedno - reddie.robin@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ehm, ehm, nezapomněla jsi na něcoo? :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥