pátek 26. října 2012

Nuda v Brně

Milé dámy,

tak jsem zase zpět :-) Po skoro týdnu v Brně se zase hlásím o slovo :-) Tenhle post je deníčkového typu, tak se dnes žádné kosmetické recenze nedočkáte. Ale pokusím se to brzy napravit :-) Tento týden jsem byla v Brně, jak jsem psala, a to na pracovním pohovoru a taky rovnou na zaškolení. Jsem z toho celá na vážkách, mám z toho smíšené pocity a nevím, jestli je to dobře nebo špatně nebo jak to celé vlastně je. Jednoduše jsem v pasti a nevím, jestli do toho jít nebo jestli se na to vyprdnout...

Jedná se o výživové poradenství ... Které ovšem zcela nezáleží na mých znalostech, ale na počítačovém programu ... Doporučené jídelníčky jsou doplněny jejich přírodními produkty ... které jsou poměrně drahé ... Hlavním úkolem je prodat suplement ... Informace o složení jsou pravdivé ... ale ne zcela ... Ano, produkt obsahuje vitamín C a to dokonce 100 % ... perfektní ... ale že je tento vitamín termolabilní a po zalití horkou vodou se rozloží, tudíž do těla z čaje žádný nedostanu už se klient nedozví ... A tohle mi vadí ... Tak nějak se mi to příčí ...

Ale ... nemám teď vidinu jiného zaměstnání ... Tak co dělat? Jít do toho, i když to nebudu schopna dělat na 100 % jak po mě požadují? nebo se na to vykašlat rovnou? Ach jo ...



                                                                                       Evelin   

PS.: Jinak, nuda v Brně rozhodně nebyla :-) Celý den v práci, ale stihla jsem Ikeu a to je hlavní :-)

35 komentářů:

  1. Ahoj tyhle práce nesnáším(shánění lidí) je to dost těžké v dnešní době jelikož hodně lidí už na to kašle na tyto nabídky od lidí :(

    Jinak jsem tvá nová čtenářka, budu ráda, když přijdeš i kě mě :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě práce s lidmi baví, i poradenství - potravinářství mám vystudované, ale bohužel si nemyslím, že bych se tady mohla realizovat :-( Děkuji ti, že se ti můj blog líbí! Já tvůj projížděla před chvílí a malá Klaudie je prostě sladká!

      Vymazat
    2. Jee moc děkuju :) No ono jde o to že tebe to sice baví, jenže lidi v dnešní době jsou už tak otrávení ze všelijakých nabídek, že už nic nechtějí, ať je to co je to ...

      Vymazat
  2. Otázkou je, jestli z té práce nebudeš naštvaná a ubitá z toho, jak tě lidi budou odmítat. Jestli totiž něco nesnáším, tak jsou to ty skupinky které odchytávají lidi na náměstí na "měření tuku". A vždycky se tak na mě dívají :-) Myslím, že pro budoucí životopis ti to nic nedá, leda zas na pozici obchodního vnucovače. (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rennie, jedná se o kamennou pobočku nadnárodní společnosti a pozice je "dietolog".

      Vymazat
  3. Evelin.. Pokud jde o mě, tak by se mi rozhodně nelíbilo, že by za mě dělal počítač a že bych klientovi měla zamlčovat, podle mě, celkem důležité informace, asi bych to nezvládla.. Ale zase, když teď nemáš vidinu jiného zaměstnání, tak se ti peníze určitě hodí, ale vím, že pokud bych byla na tvém místě já, nešla bych do toho..

    OdpovědětVymazat
  4. Evelin,
    úplně jsem si vzpomněla na letní pracovní pohovor, který se týkal výživového poradenství HerbaLife.. já od toho dala ruce okamžitě pryč, protože šlo opět pouze o získávání klientů a nabízení preparátů k ničemu.. - též kamenná pobočka - a chápu, že se ti to příčí (mně by se to také nelíbilo).
    Bohužel je ale momentálně krize a pokud nemusíš platit nějaké vstupní poplatky za školení, apod.. či nebudeš-li mít smlouvu na dobu určitou - zde existuje 3měsíční výpovědní lhůta (nevím, jak to budeš mít...jestli ŽL či klasický pracovní poměr), jdi do toho.. Ale jen tedy tehdy, pokud budeš moci kdykoliv odejít. Nic za to nedáš ;) A pokud ti práce nebude vyhovovat, dáš od toho ruce pryč ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se nejedná o HerbaLife, to bych úplně odmítla hned! Uvidíme, pořád váhám... Ale děkuji ti Madalenko za názor!

      Vymazat
    2. Já jsem si to myslela, že ne..myslela jsem to hlavně tak, že s tím mám zkušenosti já.. :)
      Určitě nám ale pak napiš, jak ses rozhodla ;)

      Vymazat
  5. tak já bych ve tvoji pozici aspon vyzkoušela. nejsi z te prace moc nadsena, ale treba te to posune neam dal, nekoho poznas, necemu se priucis. ve zkusebce s tim prece muzes seknout ze dne na den a nikomu nic vysvětlovat a odnest si z toho aspon neco pro sebe. nebo se ti to zalibi a plusy prevazi minusy.

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo, není to s tou práci jednoduché... taková práce by se mi asi dost hnusila, ale zkusila bych to aspoň než najdu něco lepšího... těžko se tak rozhodovat :// držím ti palce, ať se rozhodnes dobře!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Evelin, člověk se nějak živit musí, takže pokud místo vezmeš, nemusís se stydět. Já ale sama za sebe vím, že bych nebyla úspěšná v práci, o které bych nebyla přesvědčená, myslím, že to máš dost podobně.

    OdpovědětVymazat
  8. Evelin, já ti nevím..je to vlastně taková falešná práce...prostě ty těm klientům nemůžeš říct, že vlastně ten vitamín do sebe nedostanou...já bych asi nedokázala být za takovou mrchu, ale opravdu záleží jen na tobě :-)
    Pak dej ale určitě vědět, jak jsi se rozhodla! :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně falešná práce...to zas nemůžu říct... prostě to není to pravé ořechové, jak se říká

      Vymazat
  9. Tohle není jednoduchá práce. Nabízet lidem něco o čem víš, že třeba není ani tak dobré a v uvozovkách jim lhát. Je těžké sehnat dostatek lidí, protože někteří s tebou zametou, někteří budou nepříjemní a arogantní, naopak se samozřejmě najdou i milí lidé. Každopádně je to jen a jen na tobě a ať už se rozhodneš jakkoliv budu ti držet palčáčky!

    OdpovědětVymazat
  10. Přeju Ti, aby se objevila co nejdříve Tvoje vysněná práce!

    OdpovědětVymazat
  11. Asi vím o jakou práci jde, občas mě na Svoboďáku někdo od nich odchytí.Neoůsobí to na mě až tak zle, ale sama bych si to nekoupila.Každopádně, nějak si člověk na složenky vydělávat musí.Peníze z nebe nepadají.Navíc pokud nemáš čím v životopise zaujmout(kromě životních zásad),tak se ti každá pracovní zkušenost bude hodit.Na vysněných pozicích na nikoho nezkušeného nečekají s otevřenou náručí.Prostě kompromisy jsou znakem dospělosti.Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Joj Evelinko, těžko radit. Každý to máme jinak, takže záleží jen a jen na tobě. Za sebe můžu říct, že bych tohle ale dělat nešla. Pokud jsem to tedy správně pochopila, tak spíš půjde o to prodat ty jejich výrobky než někomu pomoc s výživou a to já bych lidem nedokázala něco vnucovat a lhát jim o daných výrobcích, já na tohle prostě nejsem. Dopadla bych jak Marge ze Simpsonových, když prodávala baráky (jestli víš o čem mluvím :). Proto se takovým nabídkám práce vyhýbám obloukem. Navíc si upřímně myslím, že ani není o co stát, když na pracovních portálech je nabídek na takový druh práce plná pr... Jinak zkušenost pro tebe to určitě bude, ale info o tom, že si tohle zkusila podle mě nijak oslňující pro budoucího zaměstnavatele nebude.

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych nemohla takovouhle práci dělat...nemohla bych spát. Dělala jsem pár měsícl v jedné nejmenované bance a musela jsem odejít, protože vnucovat, nabízet lidem naprosto nevhodné produkty jen, aby z toho měla banka ten největší zisk...blééé. Navíc, práci, které bych nevěřila bych dobře nedělala. Na druhou stranu, pokud nemáš na výběr, tak to vem a hledej dál ;) Třeba se zadaří a ve zkušebce frnkneš za něčím podstatně lepším...Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, nevěřím tomu... a když tomu nevěřím, tak to přeci nemůžu dělat dobře, když si za tím nestojím.

      Vymazat
  14. Já bych věnovala svůj čas zkoumání, jestli existuje způsob, jak si třeba ten čaj připravit, aby se zachovalo co nejvíc vitamínu :-) Netuším, v jaké podobě je tam obsažený, takže nedokážu posoudit, jestli je to marný případ nebo by to nějak šlo... Rozhodně pokud ti dělá problémy lhát lidem do očí, stejně jako mně, někdy se to prostě stane, že se přistihneš, že sama zákazníkovi produkt vymlouváš :-D Takže nevím, asi záleží, nakolik potřebuješ práci a co jsi tomu ochotná obětovat. Jak vidím, nejsem jediná, kdo si myslí, že stydět by ses za co neměla, protože každý prostě máme nějakou práci. A upřímně si taky myslím, že člověk si zvykne i na smrt a ty nakonec přijdeš na způsob, jak dobře prodat a zároveň se necítit špatně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu milá MissBB, zatím jsem nejistá, jestli na to mám, jestli to zvládnu... ale na druhou stranu, každý se něčím živit musí...

      Vymazat
    2. Já taky prodávám, takže vím, že pravda se dá často zaobalit tak, že zní úplně jinak :-D Neříkám, že je mi to příjemné, ale to už je druhá věc, každopádně jde to, pokud aspoň nějaká pozitiva ten produkt má. Prodávat dokonalý šmejd, to jsou prostě muka, to nedokážu a nikdy to dokázat nechci.

      Vymazat
  15. Docela ti rozumím. Něco podobného jsem si zažila s již zmiňovaným HerbaLife... Nejjednodušší rada je, aby ses řídila srdíčkem ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za tvůj názor... Když právě ono to srdíčko mi říká, abych do toho nešla.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Těžké... Sama jsem před takovou volbou už několikrát stála... Pokud mi tělo radilo,že se budu v nabízené práci trápit, nešla jsem do toho. Ale je pravda, že jsem nikdy úplně nemusela řešit existenční problémy... Pokud by to bylo nutné, vzala bych i to, co by mě nebavilo. Držím moc palce...
    Hlavu vzhůru a - pravou, Štěpánku...

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥