úterý 13. listopadu 2012

Okurkový peeling


Krásné úterní ráno :-)

V koupelně jsem nějakou dobu zkoušela a testovala další výrobek od firmy Ziaja, tentokrát  se jedná o okurkový peeling. Celá okurková řada je vhodná zejména pro pleť normální,s míšenou a mastnou. 
Okurkový peeling
Detail
Peelingy od firmy Ziaja já opravdu můžu :-) Zrníčka jsou tak akorát, na pleti neškrábou a mám pocit, že odumřelé buňky odstraní moc dobře. Nejsou sice tak jemné, jak v peelingu s růžemi (recenze zde), ale ani tak není má citlivá pleť nijak zarudlá či jinak podrážděná. Konzistence peelingu je příjemná, hutnější, peeling se na pokožce moc dobře roztírá a dobře se s ním pracuje. Vůně je okurková a svěží. Což na mě působí asi i psychologicky, protože po použití mám opravdu pocit, že je má pleť jakoby víc svěží a ne taková mdlá, jak se mi někdy při pohledu do zrcadla zdá :-) Co se týká účinků, tak dle mého názoru, tak tento peeling splňuje přesně to, co slibuje - a to čištění a vyhlazení pokožky. Plus jako bonus, mám subjektivní pocit, že ani ty moje póry nejsou tak veliké :-)

Popis
Konzistence
Rozetřený peeling
Suma sumárum musím opět konstatovat, že tenhle výrobek je opět trefa do černého :-) Pleť je použití hebká a jemná. A poměr cena/výkon je více než příznivá! Takže za mě  jednoznačně ANO :-)

- značka: Ziaja 
- cena: 88 kč (biomarket; 69kč e-shop
- objem: 80ml
- hodnocení: 9/10


A co vy, Ziaju asi znáte, ale znáte i tuto řadu? 

Mějte hezký den

Evelin ♥ 

31 komentářů:

  1. Cena super, vypadá lákavě, příjemná změna od ovocných a čokoládových vůní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všechny ty sladké vánoční vůně jsem musela přebít něčím svěžím ;-)

      Vymazat
  2. O téhle značce slyším samou chválu, ale zatím jsem ji nikde neviděla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá MissBB, v drogeriích je velmi omezený výběr :-( Já mám dobré zkušenosti s biomarkety (aspoň u nás ve Zlíně je nabídka této značky v bioobchůdcích poměrně rozšířená) a pokud ráda nakupuješ na netu, tak doporučuji jejich e-shop: http://newbrand.cz/shop/index.php?cPath=165

      Vymazat
    2. Na netu nakupuju až moc často, takže pokud nic nenajdu a budu chtít vyzkoušet, asi se uchýlím k tomu eshopu :-) Díky :-)

      Vymazat
  3. Já mám moc ráda jejich enzymatický peeling Ulga :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak peeling by soudě dle tvé recenze mohl být super:). Já mám doma okurkový krém a jsem z něj zatím nějak rozpačitá...

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že na Ziaju se pěje vesměs všude samá chvála. Třeba se mi jednou poštěstí ji vyzkoušet =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba budeš mít štěstí v mé vánoční giveaway :-)

      Vymazat
  6. Mám moc ráda Ziaju, čas od času si od ní něco koupím pro sebe nebo kamarádky a tenhle "okurkáček" ráda vyzkouším! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tobě nebo kamarádkám udělá okurkáček radost :-)

      Vymazat
  7. peeling bych si v nejbližší době potřebovala koupit, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím, tahle značka mi vůbec nesedí :-(

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já zatím narazila jen asi na 2 výrobky, které mi nesedí... Ale každý má samozřejmě jiný vkus a preference

      Vymazat
  9. Já mám doma peelingy z "růžové" a "mořské" řady a jem s nimi moc spokojená. Věřím, že i tento bude super:-) Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejné, plus já ještě tento :-) A máš pravdu, že tento je stejně skvělý ;-)

      Vymazat
  10. Já jsem od Ziaji zatím měla možnost vyzkoušet jen nějaké vzorečky, které mi přišli. U nás moc velký výběr nemají a z internetu jí objednávat nechci. To se nevyplatí, když se dneska platí pomalu stovka poštovný :D. Ale až na tenhle peeling narazím, možná o něm popřemýšlím! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím poštovným je to peavda, to se třeba domluvit více lidí...

      Vymazat
  11. Vypadá dobře, ale už teď mám doma peelingy dva a nepoužívám ani jeden. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Plánovala jsem nakoupit jako dárky k Vánocům nějakou tu pomerančovou Ziaju, tak jsem rovnou klikla na ten eshop a je to vyřízeno. :) Okurka mě takhle na zimu neláká, ti povim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dante, pomeranč je bezkonkureční, to je jasný :-) A je pravda, že okurka možná sedí více na léto.

      Vymazat
  13. Né, tohle jsem neměla vidět. :-) Už tak jsem nabyla dojmu, že nutně potřebuju okurkový krém, naštěstí jsem na něj ještě nenarazila. Okurkový peeling jsem už ale očuchala a ta vůně je fakt úžasná! Asi ho taky nutně potřebuju. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, milá Vierajo, že když už potřebuješ krém, tak potřebuješ i peeling, ať to máš hezky z jedné řady :-)

      Vymazat
    2. Ty seš teda dobrá propagátorka a pokušitelka :-D

      Vymazat
  14. Ahoj,

    prosím prosím, kde kupuješ Ziaju v Otrokovicích? :)
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evi, v Otrokovicích nevím, já Ziaju nakupuju ve Zlíně na Prioru, v suterénu v biomarketu U zeleného stromu.

      Vymazat
    2. Díky moc! :) E

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥