pátek 23. listopadu 2012

Řasenka GS

Hezké páteční odpoledne,

mám tady pro vás recenzi na "diamantovou" řasenku od firmy Gabriella Salvete. Ráda bych touto cestou poděkovala Lady, za to, že mě v soutěži vybrala a potažmo i PR oddělení Gabriella Salvete za to, že umožnili Lady soutěž o řasenky uspořádat. Děkuji.



Kartáček je plastový. Jak můžete vidět na foto níže, tak na jedné straně kartáčku jsou bodlinky krátké a na druhé straně delší. Díky tomuto rozložení se mě osobně s kartáčkem pracuje moc dobře! Podobný kartáček má i má oblíbená řasenka "Wonder lash Intense mascara" od firmy Oriflame (moje recenze zde). Krátké bodlinky řasy hezky zhustí a ty dlouhé řasy zase moc hezky prodlouží. Malinkou výtku ke kartáčku mám - při prvních pár použití se na kartáčku zachytilo moc barvy a řasy se mi slepily :-( Nicméně, bylo to pouze u prvních cca 3 použití a teď vše funguje jak má :-) Pigmentace řasenky je krásná, jedná se o sytou černou barvu. Výdrž řasenky je také moc dobrá, na řasenkách drží dobře a celý den. První dvě použití se mi malinko drolila pod okem, ale teď už je to taky v pořádku. Nerozmazává se, ani nedrolí. Řasenka není voděodolná, takže když je venku vlhko nebo prší (a vy jste bez deštníku), tak je potřeba dát si na tento jev pozor a zkontrolovat se v zrcátku :-) Odličuje se moc hezky, nedělá fleky, cucky, nedrolí se, řasy nejsou slepené a mám pocit, že řasy neničí.

Řasenka by měla diamantově rozzářit oči, což jsem tedy nepozorovala, ale to už by byl bonus k tomu, jak krásně zvýrazní a natočí vaše řasy.


Před a po
(evidentně jsem zvolila špatný rámeček - ty černé ťupky na fotce vlevo dole není řasenka, ale rámeček)


- značka: Gabriella Salvete (bude v prodeji v průběhu prosince)
- objem: 11 ml
- hodnocení: 10/10

Takže za mě teda: JO, JO, JO! Řasenka je super, vykouzlí perfektní řasy a to mě osobně vyhovuje! DOPORUČUJI !!!



Evelin ♥ 

20 komentářů:

  1. Poštěstilo se mi jí vyhrát u Sonidla a ačkoliv plastový kartáčky nesnáším, tak tenhle mi teda sakra padl do oka :D Dokonce jsem pochopila i jak se má používat (prvně krátká strana a pak rychle roztáhnout barvu delší :D) a velká spokojenost teda! Slepování se nekonalo, jenom musím dávat pozor s vrstvením (jsem zvyklá xkrát přejet kartáčkem řasy) jinak hrozí efekt pavoučích nohou :D
    Upřímně bych si takovou řasenku nikdy sama nekoupila, ale tohle je vážně pecka :) Zkusím to i odfotit a poslat Soničce, nevím kde to pak skončí ale :D Takže suma sumárum - za mě taky 10/10 a možná v budoucnu koupím další, nicméně mám toho spoustu na vypotřebování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sickie, gratuluji k výhře u Sonidla :-) Ano, člověk si musí zvyknout, jak se štětečkem pracovat, ale řasenka mi vyhovuje moc a jsem ráda, že i tobě! Snad Sonidlo hodí potom fotečky na svůj blog!

      Vymazat
  2. já jsem ji dneska zkoušela poprvé, tak si mi udělala radost, že to lepení řas brzy zmizí. mě to totiž docela vyděsila. jinak se jeví celkem fajn, i když už jsem potkala i zdařilejší kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, neboj, pár použitích je lepení řas pryč ;-)

      Vymazat
  3. Ten efekt je tedy opravdu impozantní! Škoda jen, že se trochu rozmazává, jinak by mohla být perfektní :(. Taky jsem ji u Lady vyhrála a dnes mi přišla, jsem na nic zvědavá. Zvenku vypadá moc pěkně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá INF, tak to jsem ráda, že jsi řasenku také vyhrála a moc se těším na tvou recenzi!

      Vymazat
  4. K výhře gratuluji!:) Vypadá vážně skvěle!:) Na té fotce je vidět, že Ti vytvoří úplně nádherně prodlouží a zhustí!:)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jí mám doma a je nejlepší! rozhodně bych tak úžasnou řasenku od GS nečekala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem jí vyhrála u Soni, tak teprve testuji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda si Rory přečtu recenzi i u tebe na blogu!

      Vymazat
  7. Taky ji mám, testuji a zatím jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem milá An., zvědavá, co se u tebe o ní dočtu, moc se těším!

      Vymazat
  8. Milá Eveli,
    Tobě to udělalo super efekt. Ale já jsem s ní taky moc spokojená a dokonce i moje mamka a ta nad většinou řasenek jen kafrá. Má jich doma desítky a chystá se teď koupit tuhle. Tak doufám, že už ji ta řasenková manie přejde (ikdyž...já mám co mluvit, že?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luc, děkuji ti moc! Já jsem bez řasenky naprosto nepoužitelná, jelikož vypadám strašně nemocně, takže v tomhle jsem asi jako tvoje maminka - testuju a kupuju a kupuju a testuju, takže teď mám doma asi 7 otevřených :-D

      Vymazat
  9. Teda, ten efekt je báječnej!! Já jsem něco vyhrála u Luc (přála jsem si řasenku nebo hydratační make-up) a teď doufám, že to bude ta řasenka :D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥