čtvrtek 20. února 2014

Famousí Keira tvářenka

Tak máme za sebou imaginární polovinu pracovního týdne, což já osobně vítám :-) Pomalu se nám to pátkuje a já se těším, až hodím nohy nahoru. Tento týden je jakýsi vražedný nebo nevím :-) Každopádně tady nejsme kvůli stěžování si na pracovní náplň, ale od toho, abychom si pověděli něco víc o značce Famous. Celkem nedávno tady byl článek o kouzelné cihličce (KLIK) a dneska si přečtete něco zase o tvářence :-) A odstín to bude Keira. Pro úplnost :-)
Minule jsem se nad obalem rozplývala. Pořád platí, že zvířecí vzory nemusím, to se nezměnilo, ale u tvářenky na mě začíná působit dost lacině. U cihličky bylo balení černé matný, jen s lesklými aplikacemi. Tohle už je na mě moc - moc růžové a moc se to leskne. I když chápu, že někdo tohle preferuje. Já to ale nejsem :-) Každopádně to není žádný prcek, velikostně stejný jako ségra. A fikaný proužek (tentokrát černý) pro otevření nesmí chybět :-)  Uvnitř je součástí i zrcátko.

Pigmentace, tak ta opravdu obstojná. Stačí jedno lehké pošimrání štětcem a máte barvy na tři aplikace :-) Takže pozor, pozor, ať nevypadáte jak Marfuška :-) Hodně unikátní je teda barva. Taková hodně sytá cihlová a bez třpytek (hurá). Ale jako teda hodně sytá. Na oficiálních stránkách barva vypadá teda úplně jinak a já blbec jsem si nevygůglila swatche. Doporučuju - udělejte to! Ono těch swatchů na netu moc není, ale něco málo určitě najdete. Já osobně musím být s aplikací fakt opatrná, takže úplně pidi mini množství... A vlastně si myslím, že mi tahle barva ani nesluší :-) Takže tak :-)

Výdrž je hodně dobrá. Obstojně tvářenka zvládne celý den bez nutnosti opravy, což fakt oceňuju a večer máte pořád co odličovat. Navíc se vůbec nestírá, takže za tohle palec nahoru.

- značka: Famous
- obsah: 7,5 g
- cena: na oficiálním e-shopu (ZDE), kde teď koupíte v akci za 2,49 liber; já kupovala
               na 
Kosmetický svět za nějakých 140 kč
- hodnocení: 8/10

Máte zkušenost s těmito tvářenkami? Líbí se vám? Pokud ano, napište!

Já než dopsala tento článek, tak jsem se rozhodla, že tohle není odstín pro mě... Pokud vy myslíte, že tohle je ten váš odstín, tak ráda prodám :-) Za 100kč i s poštou - a to je výzva ;-)!

PS: Tvářenka je použitá max. 5x.

Mějte se!

                                                                Evelin♥

6 komentářů:

  1. Já mám doma Scarlett tuším... a přesně s tím obalem, Shimmer bricky vypadají hezky, ale tohle je prostě laciné... a navíc nemám ráda růžovou :-D Ale jinak ta tvářenka, dalo mi chvilku práce se s ní naučit, abych vážně nevypadala jak marfuška :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pigmentace je fakt na jedničku! Hlavně proto mě zlobí ten odstín, který jsem prostě netrefila :-(

      Vymazat
  2. Mě se hrozně líbí obal, už jsem i uvažovala o tom, že si nějakou pořídím. Tahle je moc pěkná i barevně, ač já nosím v poslední době spíš tvářenky do růžova, takže určitě mrknu na to, jaké odstíny vlastně mají :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-february-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni :-) Za mě doporučuju fakt nějaké ty swatche na netu, jinak budeš překvapená, co sis to vlastně objednala :-)

      Vymazat
  3. Líbí se mi vlastnosti, zato obal, ten se mi nelíbí vůbec. :) A asi bych si vybrala odstín růžovější (ale jasně, to je každého věc. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já chtěla růžovější :-) Ale na ofiko stránkách prostě vypadala barva úúúúúplně jinak :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥