pondělí 3. února 2014

Novinky za únor

Trošku opožděně, ale přece pro vás mám nějaké ty novinky, co se mi doma v únoru nakupily :-) Tak nějak jsem se rozšoupla, co se týče nákupů. Udělala jsem si průvan v peněžence už hezky začátkem měsíce a pak jsem vlastně ani neměla za co utrácet :-) Respektive, zboží by se našlo, ale peníze už hůř :-) Tak pojďte na čumendu, co se u mě zabydlelo :-)

Na levé fotce je všechno, co jsem si koupila sama. Nesmí chybět kokosový olej, tohle je moje druhé balení a myslím, že jsem objevila stálici v mé kosmetické výbavě. Další na ředě je henna. Zkouším hokusy pokusy. Koupila jsem si vitamínovou hennu a potom blond přeliv. Vitaminovou jsem zkoušela a chystám článek, přeliv zatím čeká ve skříni. Dalšími novinkami jsou nějaké laky, lesky od Essence, krém Atoderm od Biodermy a taky micelární voda od L´Oréal. Po návštěvě Lidlu jsem si odnesla kokosové máslo. Už mám doma mangové a je úžasné a tohle je stejně dobré! Na fotce mělo být i tonikum z Lidlu, ale to se mi už na fotku nevešlo :-) A ještě kabelka - jsem maniak a tahle je moje nejoblíbenější :-) V únoru mi taky moje úžasná Luc. poslala pudr a make-up od Maybelline z nové kolekce Fit Me! Pudr je úžasný a co si budeme nalhávat, make-up je tak pro černošku z Afriky :-)
Tady zase vidíte, co jsem si vybrala z krabice stěhovavé (článek bude příští týden) a taky nějak to oblečení. Ale jen tak decentně :-)
A jako poslední dárečky :-) Taky dostáváte rády dárečky? Já moc :-) Horní obrázek je výhra Lišky a já Alverde miluju, takže si rochním jako blázen :-) No a pak jsou na řadě dárečky od mojí milované Sáby :-) Lak na nehty, knížka, která snad nesmí chybět žádné blogerce :-D, sovičkový prstýnek a krém na ruce od Alverde. No jo, holky mají stejný vkus :-D No a poslední fotka? To jsem na Sabči taky vyškemrala :-D

No a to je všechno :-) Čím jste si udělaly radost v únoru vy?

Evelin
         

4 komentáře:

  1. Ta kabelka vypadá parádně! Odkud ji máš, jestli se můžu optat? :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem ráda, že kabelka je oblíbená :) a už jsi zkoušela ty Alverde stíny? by mě zajímalo, jestli je taky potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. to jsem ráda, že kabelka je oblíbená :) a už jsi zkoušela ty Alverde stíny? by mě zajímalo, jestli je taky potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem zrovna sepsala článek :).

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥