úterý 4. února 2014

Právě teď v únoru |TAG|

Ahojte,

dnes jen krátká oddychovka. Naposledy jsem pojetí tohoto TAGu psala v červnu (KLIK) a tak jsem si řekla, že by bylo fajn se kouknout, jestli se u mě třeba něco náhodou nezměnilo :-) 

Knihy. Čtu jako divá. Leden se mi ve čtení moc nevyvedl. Ale v únoru jsem stihla přečíst už 2 knížky. Jednou z nich je Zlodějka knih (kterou jsem četla rekordně dlouho 2 měsíce!) a pak Superguru Bárta od mého oblíbeného Jaroslava Kmenty. Mám rozečtečnou další, Hitlerův houslista. A pak se pustím do nějaké detektivky :-) A už se těším, až vyjde další Nesbo :-)

Hudba. Musím se přiznat, že hudba jde teď trošku mimo mě. Poslouchám ji výjimečně, a to když jedu autem, což se teď stává zřídka - maximálně cestou na nákup. Doma mám raději ticho a když už, tak pouštím Edith Piaf jako relaxaci.

Parfém. Zamilovala jsem si vůni od Hugo Bosse Woman, kterou jsem si naprosto zamilovala. Ale malinko pokukuju po parfémech Marc Jacobs, ty flakónky jsou prostě dokonalé :-)

Make-up. BB krém, oční linky, pudr, řasenka, tvářenka. Hotovo, šmitec :-) Za 10 minut nění co řešit :-)

Co teď nosím. Odmyslete zimní bundu a boty. Hodně vrstvím, líbí se mi to. Takže ideálně barevné tílko, bílé tričko, nějaká kardigan a šátek. No a teď v době nemoci flanelové pyžamo se soby a dvoje teplé ponožky.

Jídlo. Od listopadu pravidelně krabičkuju. Krabička s ovocem na dopolední svačinu, další s obědem a poslední se zeleninou na odpolední svačinu. Na váze se to nijak neprojevuje, ale jsem daleko více spokojená a unavená.

Guilty pleasure. První objednávka od Karla Hádka. Těším se!!!

Ničí mě. Pořád lidská hloupost a neschopnost starat se o sebe. Jako je fajn zájem o ostatní, ale v rámci mezí. A nechte si prosím věci, které vám byli řečeny mezi 4 očima vážně jen pro sebe.

Raduju se z maličkostí. Z toho, že mi muž uvaří čaj, že dočtu knihu nebo se mi podaří více psát na blog. A taky ze sluníčka za okny :-)

Těším se až budu zdravá. Až budu moct začít chodit sportovat, do kina. Hodně se těším na jaro a balerínky a taky na březen - to vyjde další Nesbo :-)

Wishlist. Jsem asi skromná, ale velice tam teď nic nemám :-) Akorát hennu od HennaColor :-) Jinak jsem vlastně strašně skromný člověk :-)

Co se mi honí hlavou. Pořád něco :-) Ty myšlenky mi víří hlavou sem a tam a pořád něco :-) Co budu vařit k obědu, kam pojedeme o víkendu, co napíšu na blog. Jestli definitivně přejít na přírodní kosmetiku nebo ne. A spousty dalších věcí a myšlenek :-)

 Evelin



6 komentářů:

  1. Jsi šikulka, já si nosím krabičky zatím pořád akorát ve své fantazii..a nemoci jsou blbé, ale já třeba v prosinci, když jsem onemocněla konečně měla čas dočíst knihy co jsem chtěla, takže paradoxně jsem za to byla i ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ono se to jednou z hlavy podaří realizovat ;-) Mluvím sama za sebe! A ty nemoci jsou peklo, ale jak říkáš, já osobně přečetla už dvě knížky :-)

      Vymazat
  2. Krabičkovat bych chtěla také začít!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna dočítám Levharta (četla jsem ho kvůli velikosti jen po večerech, nebavilo mě ho tahat ráno v MHD :) a už se těším na další... meztím jsem si do tabletu nakoupila všechny Keplery, taky se mi moc líbí. a M. Jacobse jsem dostala k Vánocům, Daisy, nádherná vůně (a díky bohu i celkem střídmý flakón, ty nové už mi přijdou moc kýčovité, já radši jednoduché)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kepler a Nesbo jsou prostě božííí :-) A na Jacobse číhám a číhám :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥