pondělí 16. června 2014

Křídla motýlíííí

Příjemné pondělní ráno milé dámy,
dala jsem si předsevzetí, že se pokusím najet do "intenzivnějšího" režimu tady na blogu a tohle je taková první vlaštovka. Dneska to bude o řasence od Astoru, s tzv. efektem motýlích křídel. Tak nějak tento název v různých obměnách vystřídaly už mnohé značky. Možná by to chtělo trošku víc kreativity, ale to je asi jen můj názor :-) A co tedy já a Big and Beautiful BFLY Butterfly Look Mascara?
Značka Astor do světa hlásá, že tato řasenka je určena pro masivní objem a zároveň pružné řasy. Po aplikaci budou řasy lehké a nadzvednuté, právě jako motýlí křídla. Gelové složení zajišťuje "plyšovou" texturu, která má za následek právě objem. Unikátní kartáček dokonale padne tvaru oka a nalíčí řasy až po konečky. Obsahuje přírodní vosky a sytější barvu. Řasenka je oftalmologicky testována a je vhodná i pro nositelky kontaktních čoček (zdroj).
Balení je holčičí. Růžová s černou. Líbí se mi ten odstín, není to žádná řvavá barva, taková hezká a elegantní. Ale to je taky otázkou vkusu. Kartáček už pro mě taková hitparáda není. Ze začátku jsem z něj byla nadšená, od pohledu jsem si říkala, jak nám to spolu půjde a že budu mít řasy jak mrkací panna. Manipulace s kartáčkem mi přišla otřesná. Ale začátky jsou vždycky těžké, nejen u řasenek :-) Přičítala jsem to standardnímu vysokému množství řasenky, skoro jako u každé nové. Tzv. motýlí kartáček byl ale s postupem času i nadále utrpení. Nalíčit řasy, tak abych si nevypíchla oko mi dalo dost zabrat. Efekt udělá řasenka pěkný. Opravdu jsou řasy hezky nalíčené a připadne mi, že oko je jako by "hezky otevřené", jestli víte, jak to myslím :-) Moc se mi líbí, jaký dělá efekt zejména na dolních řasách. Co mi trošku vadí je fakt, že právě z těch spodních řas se po pár týdnech začala po pár hodinách drolit a opadávat. Jinak drží dobře, odličovat musím opravdu důkladně. Ale voděodolná není.
Na fotce si prosím nevšímejte černého fleku ve spodních rozích - měla jsem zrovna na nose masku proti černým tečkám... která je tématicky taky černá :-)

Za mě to není úplný průšvih, jen s tím kartáčkem by to mohlo jít lépe. Kdyby byl kartáček trošku jiný nebo na něm neulpívalo tolik barvy, tak by to možná bylo lepší. Každopádně slibovaný objem tam byl, to natočení s trochou snahy taky :-) Doporučíte mi nějaký zaručený tip?

- značka: Astor
- objem: 12 ml
- cena: 169 kč, ale dá se sehnat i v akcích
- hodnocení: 7/10

Mějte se právě tak, jak vy chcete :-)
Evelin ♥

3 komentáře:

  1. Mně se moc líbí ten výsledný efekt, ale obal kartáčku mi připadá děsivý. Připomíná mi to takové ty lesklé mečíky na hraní od vietnamců:)

    OdpovědětVymazat
  2. na mě je ten výsledný efekt ještě docela slabý, objem si představuju ještě větší, ale jako je fakt, že já si ty řasy maluju fakt echt silně :D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥