čtvrtek 12. června 2014

Taky se tak potíte?

Pffff... slibovali ochlazení... pffff.... Jako jo, pořád lepší než nic, ale stejně... pffff... Stejně se potím jako dveře od chlíva. Však to znáte. A neříkejte, že ne! A abych byla tématická a nepsala o vánočních ozdobách, tak se podíváme právě na antiperspirant. A to od Rexony. Opět se kaju a přiznávám, že ho mám doma od loňska... ale! Je to v rámci kvalitního testování a neunáhlených závěrů :-) Jedná se o antiperspirant Rexona Maximum Protection, který je na našem trhu od loňského jara. Já jsem jej kupovala někdy začátkem léta s kupónky DM a sáhla jsem do regálu pro vůni Clean Scent. A chybu jsem neudělala.
Výrobce udává, že její klinicky ověřené složení s inovativní technologií TRIsolid poskytne až 2x účinnější ochranu proti pocení, a to po 48 hodin. Celkem zajímavý je způsob používání - výrobce doporučuje používat na noc před spaním. Prý že zatímco co odpočíváme, tak technologie TRIsolid se přizpůsobuje tělu a funguje celá další den. Aplikaci v noci výrobce vysvětluje tak, že tělesná teplota není po celý den stejná a prochází cyklem podle cirkadiánního rytmu. A díky tomuto cyklu je prý pokožka připravená vstřebávat účinné látky právě v noci během spánku.

Aplikace před spaním pro mě není nic nového, používá se tam standardně třeba Driclor, ale ten jsem letos vynechala, přeci jen je to opravdu drasťárna. Na druhou stranu, Rexonu jsem takto použila jen párkrát... Pak jsem na to asi zapomněla a teď ji používám klasicky ráno. Přičítám to i faktu, že se jedná o antiperspirant, hlavní složkou je Aluminium zirconium a všichni víme, jak se na tuto látku (nejen) kosmetický svět dívá... Žádný průzkum mě ještě úplně nepřesvědčil, ale já raději spím v podpaží s plyšákem než nějakým hliníkem. Notabene, pokud se odstěhoval do Humpolce :-)
Co se týče konzistence, tak je antiperspirant je hodně krémový, čehož jsem se na začátku bála a chvíli mi trvalo než jsem se popasovala s tím, kolik antiperspirantu použít. Nakonec jsem skončila u jednoho "otočení" kolečkem do jednoho podpaždí. Co je důležité, tak dejte antiperspirantu čas, ať se "vsákne". Je to všechno o zvyku. Já byla zvyklá na klasické tuhé produkty a chvíli mi trvalo než jsem si zvykla. Ale teď bych to neměnila za nic!

Naprosto dokonalá je i vůně, takové to čistě vyprané prádlo. A nebo z dětství, když máma přinesla tu velikou krabici prášku na praní a otevřela ji...to je ono. Vymyslete prosím někdo takovou voňavku a já ji budu kupovat po litrech!
Nejdůležitější jsou pro vás asi účinky a na holý pupek, na psí uši, je to ten nejlepší antiperspirant, který jsem kdy měla! Já se potím nadměrně a přiznejme si, že v tomto počasí pomůže málo co, možná tak sprcha, ale tohle je veliký, veliký pomocník! Pokud jsou teploty kolem příjemných 25 stupňů, tak jej nic nepřekoná! Jenže...!!! Dělá fleky na oblečení - hlavně na těch černých... pfff... a to mě neba... Ale když to přeperete v ruce mýdlem s jelenem, tak je to pohoda :-)

- výrobce: Rexona
- obsah: 45 ml
- cena: 149 kč
- hodnocení: 9/10

Co pomáhá vám v tomto počasí? teda kromě bazénu a plavek :-)?

Evelin♥

32 komentářů:

  1. Souhlas, je bezvadný. Snad jediné, co mi na to moje hrozné pocení zabírá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas! U tohoto antiperspirantu už asi zůstanu!

      Vymazat
  2. Musím přiznat, že taky patřím mezi ty, co se potí nadměrně a jsem mokrá jen co dojdu do školy (cesta na 10 minut) a tahle Rexona vypadá jako skvělej pomocník! Děkuju!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda Secret Scents (dovážela je Kája z Plumfoolery, ale už nejspíš u ní skončily), tak se děsím toho dne, kdy mi dojde ten poslední, co používám teď), ale hledám náhradu, toto je pro mne jasná volba na vyzkoušení, ale bojím se, že budu zklamaná :/

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím (a hlavně doufám !!!), že zklamaná nebudeš ;-)!

      Vymazat
  4. Já se potím strašně, ale už jsem si tak nějak zvykla. Horší je když k tomu člověk smrdí, což se mi nestává.
    Na tuhle sezonu bych ale chtěla sehnat něco vez hliníku. Ovšem, aby to zabíralo... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě těch bezhliníkových obávám...přesně jak ty... bojím se, aby vůbec fungovaly...:-(

      Vymazat
    2. Mi nádherně funguje deodorant minérale od Bourjois, ten zelený (kulička). Je lehoučký, krásně voní, a vydrží jemně vonět až do večera, nijak se nepříjemně nerozkládá. :) Neobsahuje hliník, parabeny ani alkohol.

      Vymazat
  5. Já ho taky zkusila, i přesto, že aluminum moc nemusím. Na podpaží dobrý, ale když se člověk potí i v obličeji, ve vlasech a na zádech, tak podpaží už tak neřeší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, nevím - jako bázi pod make-up jsem ho nezkoušela :-D

      Vymazat
  6. Klasické antiperspiranty z drogerií mi nikdy nezabíraly. Během chvíle jsem měla v podpaží koláče, plus se často stalo, že když se "rozležely" začaly mi hrozně smrdět, takže jsem si připadala ještě špinavější. Driclor jsem používala, to byla láska na první použití. Byla jsem paf z toho, že konečně něco funguje. Ale je to hrozná chemie, to mě mrzelo. Letos jsem začala s touhle Rexonou a zatím spokojenost veliká! : ) Používám dle návodu večer. Přes den v pohodě, i když je vedro a já mám batoh (takže zařízlé popruhy) a vůně není žádná, tedy jen při tom nanášení a to mi nevadí, je spíše příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Driclor je prostě miláček :-) Ale jak píšeš, hrozná chemie a chtěla jsem to zkusit trošku mírnější formou :-) A jsem ráda, že funguje, měla jsem obavy, že to bude propadák jako ostatní deodoranty z drogerie.

      Vymazat
  7. Tohle je prostě nejlepší antiperspirant. Vybrabala jsem doma nějaký zbytky tak na čtyři použití a v těchto vedrech mě zachránil. Ještě tak něco na obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi ho i na obličej :-) Třeba jako bázi pod make-up :-D

      Vymazat
  8. já se taky potím nadměrně a i když ani tohle není pro mě 100% ochrana, tak je to nejlepší, co jsem kdy měla. teď mám Dove a ten mi přijde o něco slabší, ale takový krémovější, R. mi při delším používání podpaží vysušovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Rexonu používala i loni a letos a zatím jsem vysušování nepozorovala...

      Vymazat
  9. Na me normalne prestal zabirat, svinak! Prvni dve baleni ok a pak boc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... Tak snad se mi tohle vyhne... Já začínám druhé balení, tak jsem zvědavá, jak to bude u mě. Ale neděs mě :-)

      Vymazat
    2. Už som si myslela, že som nejaká divná, keď mi po čase prestal zaberať... tak teraz skúšam iné (aspoň trochu ušetrím), aj tak nosím skôr tielka, tak nie sú také veľké fľaky a po čase sa k Rexone skúsim vrátiť.

      Vymazat
  10. Ja som z neho bola nadsena, kym som nezistila, ze robi brutal flaky na trickach a dost mi ich znicil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je pravda... Fleky dělá :-( Ale na tohle pomáhá mýdlo s jelenem. Je to sice práce navíc, ale za tu pohodu s potem to stojí!

      Vymazat
  11. Taky mám první balení a super:)

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem o tom hodně slyšela, ale potím se hodně, tedy i na obličeji, ve vlasech, na nohách, takže bych potřebovala něco kompletního, ale asi mu dám šanci, i když Rexonu moc nemusím.. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Rexonu měla ráda ve spreji, ale pak se nějak zkazily... Jenže se potím opravdu hodně, tak jsem mu dala šanci a musím říct, že jsem nadmíru spokojená.

      Vymazat
  13. Mám ho taky, funguje, ale dělá tak příšerný bílý skrvny, že ho nepoužívám. Pár černých triček na něj dojelo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, skvrny dělá... Taky jsem jedno černé tílko musela vyhodit :-( Pak jsem na netu našla tip na mýdlo s jelenem... Je to sice trošku pracnější, ale ten pocit přes den díky antiperspirantu za to rozhodně stojí!

      Vymazat
  14. V dobré víře, že mi pomůže, jsem si ho také před časem pořídila a tedy pro mě se žádný ohňostroj nekonal :D Určitě trochu pocení zredukoval - to se mu musí nechat - ale pořád to nebylo úplně ončo. Zlepšení tak o 20%, chtělo by to více, no :) Takže zase jsem ve fázi hledání a teploty mi zrovna moc nepřejí. Snad se mi ale poštěstí :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom 20 %? To není moc...:-( Já musím říct, že u mě to bylo zlepšení tak o 80 %, takže za mě spokojenost největší!

      Vymazat
  15. Přesně tenhle taky používám! Je skvělej!!

    A.

    OdpovědětVymazat
  16. Musim říct, že jenom díky němu jsem přežila tenhle týden. Studuju střední se zaměřením na cestovní ruch a zrovna včera jsme se vrátili z letní školy, kde jsme měli něco jako praxi, takže jsme celej den chodili a průvodcovali. No nevim co bych bez něj dělala v těch skoro 40 stupních :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥