úterý 10. června 2014

Skoro o 10 let mladší...

Krásné úterý vám přeji :-)

Za okny je už teď asi milión stupňů, tak se před sluníčkem schovávám v příjmeném chládku našeho obýváku. Je to sice na prd, jelikož nám okna stíní několik vzrostlých stromů, takže celoročně svítíme, ale za ten chládek... za ten to teď rozhodně stojí :-)

V prosinci jsem u Meduňky četla článek o Liftingové kúře s kyselinou hyaluronovou od Balea  (článek ZDE) a já si řekla, že tohle v mé koupelně prostě nesmí chybět :-) Pokud vám ta data nesedí, tak koukáte správně, já jsem totiž strašný lajdák. Vždycky si všechno vyfotím, ale pak co... Pak se ztratí někde v PC a já je pak zase po nějaké době najdu, plácnu se do čela a řeknu si aháááá, o tomhle jsem chtěla ještě napsat :-)
Jedná se o liftingovou kŕu, která slibuje vyhlazení a vyplnění vrásek, a to právě prostřednictvím kyseliny hyaluronové. Výrobce popisuje, že kyselina hyaluronová je přirozená a důležitá součást tkáně. Má schopnost vázat velké množství vody a může tak dodat pleti potřebnou hydrataci. Vrásky potom budou viditelně zmírněny. Obsahuje vysoce koncetrované látky pro okamžitý výsledek. Zvyšuje elasticitu pleti.... A samé další úžasné věci :-)
Balení obsahuje 7 kapslí, každá o obsahu 1 ml tekutiny. Připomíná mi takový tekutější gel, či jak to popsat... Kasple jde vcelku dobře rozlomit, ale doporučuju použít k rozlomení utěrku či ručník, kdyby náhodou, ať se nepořežete! Mě se to nestalo, takže myslím, že to zvládne každý, protože já jsem totální nemehlo :-) Obsah kapsle vylijete na prsty a vklepete do pokožky. Můžete i na krk a dekolt (doporučuje výrobce), já jsem si vystačila z obličejem. Díky tomu mi jedna kapsle mi vydrží na dvě použití.
Předpokládám, že vás ale nejvíce zajímají účinky. Jsem tak jakože malinko na rozpacích... Na jednu stranu je sérum opravdu úžasné. Pleť je krásně vypnutá, na pohled svěží a mladistvá. Je potřeba si ale uvědomit, že efekt je opravdu dočasný. Ale mě osobně to za to stojí :-) V některých článcích jsem četla o tom, že kyselina hyaluronová pleť dehydratuje, ale to vám tento výrobek pravděpodobně neudělá, jelikož je samotný hyaluronát je cca v půlce složené a o hodně před ním je glycerin :-) Tolik chemická záhada nevysušování :-)

- značka: Balea (drogerie DM)
- objem: 7x 1 ml
- cena: cca kolem 100 kč ???
- hodnocení: 9/10

Sama za sebe jsem moc spokojená a doporučuju vyzkoušet všem, které kyselina hyaluronová láká. Sama za sebe půjdu teď vyzkoušet přímo nějaký hyaluron (tuším Moora) o něm psala. Navíc si myslím, že na to, že je hlavní účinná látka až v druhé polovině složení, tak to cenově není zase tak výhodný kauf.

Mějte se jak chcete a já valím vyvalit špek na zahradu :-)
Evelin♥

2 komentáře:

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥