pátek 3. ledna 2014

A zase ten lecitin ...

Ahojte milé čtenářky,

je to celkem nedávno, co jsem psala článek o lecitinu (najdete ho ZDE). A jelikož jsem za A/ už minulý rok jsem začala koketovat s kosmetikou více přírodní než syntetickou a za B/ jsem s lecitinem nadmíru spokojená, tak se obličejová lecitinová zklidňující maska od společnosti Nobilis Tillia zdála být více než zajímavou variantou pro můj ksichtík :-)
Lecitinový zázrak
Oficiální informace. Maska předchází nadměrnému vysoušení, je vhodná po opalování k regeneraci a zklidnění pleti. Maska se používá po nadměrném slunění, po opalovací sezóně nebo jako prevence předčasného stárnutí pleti. Určena je zejména pro suchou pleť a pleť se ztrátou elasticity. Podstatnou složkou sójového lecitinu jsou fosfolipidy, které hrají významnou úlohu v látkové výměně tuku. 
Složení. Aqua, Simmondsia Chinensis Oil, Glycine Soja Oil, Lecithin, Carbomer, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Triethanolamine, PEG-8, Tocopherol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum.
Lecitinový zázrak v detailu
Obal. Masku najdeme v praktickém plastovém kelímku. Mezí obsahem a šroubovatelným víčkem je ještě takové to ploché plastové víčko. Tenhle nepatrný vynález celkem vítám, jelikož není maska aspoň všude na hlavním víčku.
Konzistence. Jedná se o relativně tekutou masku. Ty, které jsem používala dříve byly spíš hutnější. Tato konzistence je řidší, ale na druhou stranu se zase moc dobře vstřebává a když ji po aplikaci stírám, tak tam vlastně skoro žádná není :-)
Vůně. Je hodně zvláštní. Připomíná mi jogurt s cereáliemi, možná malinko zkažený a zkyslý :-) Kdo z vás už nějaký ten výrobek s lecitinem má, tak ví, jak voní maska - přesně jako lecitin :-)
Jak používat? Výrobce radí masku nanášet v silnější vrstvě na pleť a nechat cca 20 minut působit. Zbytek masky potom setřete tamponem, ideálně navlhčeným v pleťové vodě.
Účinky. Po masce cítím příjemný pocit ošetřené pleti a celkové vypnutí. Navykla jsem si masku nanášet i na dekolt. Myslím, že podle těchto účinků se bude v létě hodit možná i na to spálení :-)

- značka: Nobilis Tillia (na e-shopu ZDE)
- cena: 204 kč
- objem: 50 ml (je možno koupit i větší balení - 250 ml za 404 kč)
- hodnocení: 9/10

Co vy, znáte tuhle masku? Vyhovuje vám? A jaká je vaše maska, bez které nedáte ani ránu?
                                                                               Evelin♥

14 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem, ale vypadá to dost dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si ní spokojená, ale ta cena není jen tak na nějaké zkoušení...:-(

      Vymazat
  2. Jelikož mě stále ještě trápí póry a pupínky tak vyhledávám jílové masky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jílové masky jsou na tohle fakt super, to máš pravdu!

      Vymazat
  3. Zatím jsem ji nezkoušela, ale čas od času mám záchvaty v používání přírodní kosmetiky. Celkově přírodní kosmetice hrozně moc fandím a tento rok bych se na ni chtěla zase trochu víc zaměřit než tomu bylo loni :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-prosinec-2013.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom úplně stejně, ráda bych tento rok taky postoupila více v přírodní kosmetice. Zjistila jsem, že mi svědčí... Ten jen najít tu nejlepší :-)

      Vymazat
  4. Mám celkom citlivú pleť tak sa bojím dávať pleťové masky ale keďže je táto prírodná mohla by som ju niekedy vyskúšať :D Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky citlivou pleť a hodně trpím na červenání - při změně krému nebo i vody, ale s touhle maskou v pohodě. Ale je to individuální...

      Vymazat
  5. Líbí se mi zamýšlené cíle krému i tvoje hodnocení, ale zatím jsem zkoušela od Nobilis Tilia tři krémy a něco mi v nich šeredně vadí, rudnu po nich (a to jsem vybírala jen ty pro citlivou pleť(. Už jim šanci nedávám. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc si tvého komentáře vážím! Je ale pravda, že zkušenosti s krémy od Nobilisu nemám... Používám od nich hlavně oleje, které si nemůžu vynachválit.

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥