neděle 26. ledna 2014

S konopím na fleky

Příjemný mrazivý den,

za okny je celkem pěkně, ale ta teplota - to není nic na mě :-) To vám raději v klidu a hlavně v teple domova sepíšu nějaký článek :-) Dneska to nebudou moje postřehy, ale postřehy mého drahého muže. Sice jsem ho nedonutila napsat článek, ale něco málo jsem u něj vymáčkla :-) A čeho se týká? Tělového mléka z řady Cannabis od české přírodní značky Bione. Vybrali jsme společně tohle mléko hlavně z důvodu kožních problémů, tak jsme si řekli, že konopí bude to pravé. O půl litrové balení jsme se ve spotřebě podělili hezky rovným dílem :-)
Informace od výrobce. Tělové mléko je velmi lehké a rychle vstřebatelné. Obsahuje nejen konopný olej, ale i extrakt z celé rostliny. Tím dodává přípravku unikátnost a spotřebiteli maximum cenných látek z této výjimečné rostliny. Vedle nenasycených mastných kyselin, fytosterolů, fosfolipidů dodává i řadu antioxidantů, biominerálů, vitaminů, karotenoidů a chlorofylů. Krém vykazuje protizánětlivé, antibakteriální a regenerační vlastnosti. Pozitivně působí na různé dermatidy, u atopického ekzému, lupénky, akné, oparů. Má uklidňující a zvláčňující účinky, chrání pokožku před vysoušením. Krém je doplněn o vitamín B8 - inositol, vitamín "mládí, vitality a zdraví" s výbornými antioxidačními a biostimulačními účinky. Dále obsahuje hydratační glycerin, rostlinné bambucké máslo s přírodními UV filtry, růžový, mandlový a makadamiový olej, panthenol, allantoin a vitamín E a regenerační protivráskový oleoamin. Po použití bude pokožka vláčná, napnutá s hedvábným leskem. Mléko je výjimečně jemné, nedráždivé, lehce roztíratelné, snadno vstřebatelné s lehkou hypoalergenní parfemací. Mléko je vyrobeno v bio formulaci bez ropných produktů, silikonů, SLES, etoxylátů a parabenů (oficiální text výrobce). 
Balení. Obal je klasický plastový a ne moc tvrdý. Já osobně tento "měkký" plast chválím, protože jde snadno zmáčknout a člověk z něj rychleji mléko vydoluje :-) Trošku bych zapracovala na grafice, protože mě osobně se kombinace zelené a oranžové moc nelíbí :-) Ale tím jsou obaly Bione známé :-) Vůně. Není výrazná, je to taková citronová tráva něčím šmrncnutá... Ale čím, to vám nedokážu specifikovat :-) Konzistence. Souhlasím s tím, že mléko má lehkou strukturu a rychle se vstřebává. Na pokožce zůstává příjemný pocit, pokožka je krásně zvláčněná a nezanechává žádný pocit lepivosti, což se mi u některých mlék stává. Já osobně bych uvítala možná malinko hustější konzistenci, ale ono je to vždycky o individuální preferenci. Účinky. I přesto, že je tělové mléko na můj vkus řidší, tak pokožku hydratuje fakt na jedničku. Mě osobně trápí suchá pokožka a bylo fajn zjistit, že se po sprše a namazání člověk nemusí po 15 minutách celý rozškrábat. Za mě dobrý! Můj muž trpí na suchá červená místa, která jsou na dotek drsná. Po tohle mléce se flíčky na těle zmenšily, nebyly tak hrubé a některé změnily barvu - nebyly tak rudě, ale spíše jen narůžovělé.
- značka: Bione Cosmetics
- objem: 500 ml
- cena: cca 60 kč 
- hodnocení: 8,5/10 (za mě 8, za muže 9)

Co vy a konopná kosmetika? Používáte konopnou kosmetiku nebo je to pro vás "zakázané ovoce"? A jakou značku byste mi doporučily?

Krásnou pohodovou neděli :-*

                                                                Evelin♥

18 komentářů:

  1. Hmm zajímavé, já bych po téhle značce asi sama nesáhla,ale složení dobré a účinky také, takže proč netestnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně taky ne :-) Přeji jen se nechám zlákat obaly :-) Ale četla jsem pár recenzí na jiné výrobky a cena je více než příznivá, tak jsem si řekla, proč ne :-)

      Vymazat
  2. Ja používam vlasovú kozmetiku od Bione a je naozaj dobrá. Úplne super je Bezoplachový kondicionér s takým rozprašovačom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zrovna testuju vlasovou péči :-) A jakou máš? Já teď mám s obilnými klíčky a keratinem.

      Vymazat
    2. Mám práve konopnú:) Potom by som rada omrkla tú s panthenolom (ak sa nemýlim)..

      Vymazat
  3. Od značky Bione mám krém na obličej s konopím a jsem s ním velmi spokojená. Tělové mléko asi taky dokoupím a stejně tak i balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  4. Používala jsem konopný balzám na vysušené ruce a docela pomohl, i když s tím zápachem jsem měla docela problém :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nečuchala :-) Budu to muset napravit :-)

      Vymazat
  5. Tak tímhle výrobkem jsi mě moc zaujala a asi si ho taky koupím :))

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem se bohužel po jejich tělových mlécích osypala :( měla jsem měsíčkové a myslím, že i toto a na mou citlivou a suchou pleť nic moc, a to jsem po všech pochvalných článcích fakt věřila, že to je zázrak :( takže zdravím muže a závidím mu, že mu pomohlo! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsem překvapená... My máme oba celkem citlivou pokožku a tohle mléko v pohodě. A pozdrav vyřídím ;-)

      Vymazat
  7. Kde se dá tato kosmetika koupit mimo internetu?

    OdpovědětVymazat
  8. Když se podíváte na složení kosmetiky Bione, víte snad někdo z vás co je to protivráskový oleoamin? Oleoamin nikde nenajdete podíváteli se do seznamu INCI - mezinárodní názvosloví složení kosmetiky nikde nic takověho není. Myslím, že to je pouze výmysl.Firma Bione mi rovněž neodpovědéla co je to za složku.

    OdpovědětVymazat
  9. OLEOAMIN - Jedná se o obchodní název aktivní látky CAPRYLOYL GLYCINE.
    Označování látek obchodním názvem je běžné u většiny kosmetických firem.
    Jedná se o námi chráněný obchodní název, který používáme výhradně u značky Bione Cosmetics.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥