sobota 11. ledna 2014

Pomeranč s černým bezem |Alverde|

Vítám vás u dalšího článku :-)


Na konci září jsem vám psala o tělovém másle s mandarinkou a vanilkou od Alverde (článek ZDE). A já byla tak moc nadšená, že jsem si musela zajít do DM ještě pro malého bratříčka. Tentokrát jsem si vybrala mini verzi tělového másla s pomerančem a černým bezem. Tohle cestovní balení jsem si pořídila hlavně z toho důvodu, že moje lýtka (respektive holeně) mám v tomhle počasí prostě vyschlé jako treska a já mám potřebu mazat nejen ráno a večer, ale i v průběhu dne. A tenhle prcek se skvěle vleze do kabelky :-)
Obal je úplně klasická klasika :-) Odšroubuju, namažu, zašroubuju, prostě pohoda :-) Ale to je parametr, který je možná zbytečné tak nějak rozmazávat :-) Důležitá je pro mě vůně, která lahodí mému nosánku. Je sladko-kyselá a když zavřu oči, tak před sebou vidím lipo. Nebo takovou tu náplň do hračky PEZ. Pamatujete si ji některá? Nebo jsem jen já takový pamětník :-)?

 1
1,2 
Co se týče složení, tak na na prvních pozicích asi žádná hitparáda - voda, glycerin, ale dál a dál to začíná být o moc zajímavější :-) Certifikované organické zemědělství? Ano! Přírodní esenciální oleje? Ano!! Označení vegan? Třikrát ano!!! Konzistence je tužší a liší se od mandarinkového bráchy. Ten mi přišel konzistenčně takový měkký, oproti tomu tenhle prcek má konzistenci tužší, ale ne o moc :-) Máslo se z obalu dobře nabírá a krásně se roztírá. Vstřebává se bez zanechání mastného filmu, což oceňuju hlavně přes den, kdy namažu holeně, stáhnu nohavice kalhot jak byly původně a jdu :-) 
účinky másla jsem taky spokojená. Pokožka je hydratovaná, voňavá a neulepená. Používám tohle máslo nejen na nohy, ale i na ruce, jelikož jsem sušenka nejen na nohách, ale vlastně všude :-) Na rukou se máslo srovnává stejně rychle a tady se skvěle projeví plus vstřebávání - po namazání můžu téměř okamžitě začít zase pracovat na počítači bez obav, že bych měla celou klávesnici umaštěnou.
- značka: Alverde
- objem: 50 ml
- cena: cca 30 kč 
- hodnocení: 9/10

Moje zamilovanost do těchto másel se nezměnila, řekla bych, že se možná ještě víc prohloubila :-) Co vy a tělová másla od Alverde? Znáte, používáte? A čím mažete vy?

Krásnou slunečnou sobotu!

                                                                Evelin♥

29 komentářů:

  1. Já tělové máslo ještě nezkoušela. Moc se nemažu, i když je pravda, že v poslední době jsem s tím začla, protože jsem měla nakoupená nějaká tělová mléka a chtěla jsem je spotřebovat. Ale tělové máslo si teprve plánuji koupit a vyzkoušet. Tak uvidíme :) Od Alverde bych chtěla vyzkoušet dekorativku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekorativku od Alverde rozhodně doporučuji! Zrovna v týdnu jsem se zásobila výbornou tužkou na oči, duo stíny a barevným gelem na obočí. Všechny zmiňované věci používám dlouhodobě a nemůžu si je vynachválit. Navíc, teď v DMku mají akci: kup alespoň 5 kousků od jejich privátních značek a dostaneš 25% slevu :) A platí to i na již zlevněné zboží...
      Wonderfull Today

      Vymazat
    2. By-Moni: Chválím mazání, mě to taky trvá než se k tomu dokopu :-) Co se týče dekorativky, měla jsem tvářenku a gel na obočí. Musím říct, že s obojím jsem byla moc spokojená!

      Vymazat
    3. Wonderfull Today: A já myslela, že akce už skončila... No v tom případě se v nejbližší době vydám směr DM :-)

      Vymazat
    4. Nene, akce trvá až do 28. 1. :)

      Vymazat
    5. Děkuji za tipy ! Nakoupit s -25% slevou jsem už byla výrobky od značky Balea. Pokud budou penízky, využiju tuto akci i podruhé.

      Vymazat
  2. Óóó, tuhle příchuť nutně potřebuju! Máslům Alverde jsem přišla na chuť až loni v létě, zásobila jsem se letní melounovou příchutí a teď i Vánoční... Jde ještě někde sehnat i tenhle pomeranč? Nejlépe ve velké pixle... ;)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto vůni viděla jen v miniaturce, takže netuším... Ale naše DM je poměrně malá, takže věřím, že budeš mít větší štěstí :-)

      Vymazat
    2. Já jsem nenarazila ani na tu mi ni velikost, většina déemek v Praze je hrozně vybraná, obzvlášť, když teď běží ta sleva :) Ale bud pátrat dál...

      Vymazat
  3. Másílka od Alverde mám ráda:) Jen jsem chtěla říct, že to na druhém místě není glycerin, ale glycine soya oil, což je mnohem lepší :) Takže se není čeho bát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Glycerinu na třetím místě jsem si všimla později. Moje chyba :)

      Vymazat
    2. Claire: Ano, ano, tak jsem to myslela :-) Nebylo to myšleno, jako první, druhý, třetí, ale že na prvních pozicích jsou tyto složky :-) A nic se neděje ;-) Jsem ráda, že někdo čte etikety stejně důkladně jako já :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, jen bych chtěla upozornit, že bez a rybíz není to samý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, tohle bylo mé první a vůně mi přišla úplně stejná :) :)
    Zrovna jsem si pořídila miniaturu s vůní makadamiového oříšku, pomeranč už jsem vypotřebovala a teď mažu žlutým melounem, vanilku jsem neviděla, třeba příště :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já potřebuju nutně ten meloun a nemůžu ho nikde sehnat :-(

      Vymazat
  6. Já jsem suchá od hlavy až k patě, takže bych asi měla začít něco dělat. Vždy jsem se mazala maximálně dva týdny a pak mě to přestalo bavit, protože mi přišlo, že se nedostavují žádné účinky. Máslo asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi hydrataci neviděla, tak bych fakt vyzkoušela to máslo, třeba na tu suchou pokožku pomůže!

      Vymazat
  7. Jů, ten se mi líbí. Asi jej vyzkouším. A Lipo samozřejmě pamatuju! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dej vědět, jak jsi byla spokojená! A Lipo je nesmrtelné :-)

      Vymazat
  8. Náhodou, PEZ se pořád vyrábí! Já si je občas z nostalgie kupuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fááákt? Ty jo, já ho už pár let neviděla :-(

      Vymazat
  9. Ještě jsem žádnou pečující kosmetiku od Alverde nezkoušela, protože mě ničím nějak nezaujala.. Každopádně jsi mě navnadila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, já jsem hrozný vábič :-) Každopádně z té pečující se přimlouvám za tyhle másla - Alverde je umí a dobře!

      Vymazat
  10. Miluji ho ;) Už jsem ho vypotřebovala a v DMku u nás ho již nemají.
    Tak jsem sáhla po melounu a ten nevoní tak krásně, ale vlastnosti má stejné :( Chtěla jsem si koupit vánoční limitku těch mini másel co dostávaly blogerky, ale nikde jsem je neviděla. :( :( Tak kdyby někdo věděl, kde v Praze je mají můžete mi prosím napsat? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky toužila po limitované vánoční kolekci, ale nikde nic :-(

      Vymazat
  11. No tak to vypadá parádně! A jestli voní jako lipa, tak tuplem:) Musím po něm mrknout, protože tělová másla od Alverde mám ta vánoční a jsou úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ta vánoční sháněla a bohužel jsem na ně nenarazila...:-( Každopádně, tohle už je několikáté máslo od Alverde a musím uznat, že za těch pár kaček jednoznačně stojí!

      Vymazat
  12. asi si koupím poslední den s akcí:) vypadá moc dobře a malé balení určitě stačí:)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥