čtvrtek 9. ledna 2014

Myju, myješ, myje...



Krásný večer,

narazila jsem u U Dvou Verunek na tzv, mycí TAG, tak jsem si řekla, že pro vás něco málo taky sepíšu :-) Tak jdeme na to :-)

Vana nebo sprcha?
To je hodně diskutabilní. Doma máme jen vanu, ale to automaticky neznamená, že se jen koupu :-) Většinou je to takové něco mezi :-) Napustím si trošku vody na dně (aby to nestudilo, až si tam sednu) :-) Ale pokud bych to měla nějak rozseknout, tak je to jaro a léto sprcha, na podzim a v zimě jednoznačně vana.

Proč?
Na jaře a v létě jsem aktivnější, svítí sluníčko a já toho chci moc stihnout a čas ve vaně mě zbytečně zdržuje od všech mých plánů a aktivit :-) Obzvláště v létě bych ve vaně asi pošla a pro osvěžení je pro ideálnější proud vlažné vody. Podzimní a večerní tmavé večery si potom samy přímo říkají o napuštění horké vany, mihotání svíček a pořádný relax po dlouhém dni. A prohřátí starých kostí a kloubů v zimě taky není od věci :-)
zdroj
Ráno nebo večer?
V drtivé většině večer. Není nic slastnějšího, než si dát sprchu/koupel, namazat se něčím voňavým, šupnout do pyžama a pak do pelechu. Nedovedu si představit, že bych šla neumytá do postele. Jedinou výjimku tvoří parné léto, kdy jsem hned po probuzení slitá až k patě. To skáču z postele rovnou do sprchy.

Bez čeho si nedovedeš svůj mycí rituál představit?
Samozřejmě tedy bez vody, kosmetiky a ručníku :-) Z tohoto fakt neustoupím :-) Každopádně do vany jako parťáka beru levandulovou sůl nebo levandulový pudr do koupele, to se pak relaxuje jedna radost a všechen splín je za chvíli pryč. A když nemám náladu na levanduli, tak kápnu nějaký ten olejíček. A nějak nezvládám tuhle očistu bez houbičky na mytí :-)

Prý bych měla možná někoho nominovat, ale nějak jsem ztratila přehled o tom, kdo se toho už ujal a kdo ne :-) Tudíž nominuju vás všechny, které se do toho chce pustit :-) A šup s odkazem na vaši verzi do komentáře ;-)
                                                                               
                                                                Evelin♥

4 komentáře:

  1. Tu svítící kačenku z fotky jsem dostala na Vánoce, bohužel rozbitou. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozbitou :-( To je škoda :-( Vyreklamovali jste ji?

      Vymazat
  2. Ľudská fantázia čo sa týka tagov je bez obmedzení, heh. Bez hubky na umývanie si sprchu už neviem ani predstaviť :) Kika

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥