pátek 31. ledna 2014

Leden v obrazech

Máme tady posledního ledna, děti si užívají pololetních prázdnin, my dospělí si užíváme pátku a nadcházejícího víkendu. A když už je teda toho posledního, tak se pojďme podívat, co kromě kosmetiky se dělo u mě v lednu.

Užívala jsem si krásného počasí a nové "soví" úchylky. Vím, že každý teď nadává, jaká je kosa, ale ono to v lednu tak bývá. Co už nebývá tak obvyklé je 15 stupňů, takže jsme vyrazili na "jarní" procházku, která stála za to! 
Objevila jsem začínající soví úchylku a snažím se ji brzdit a zadupat už v zárodku, ale moc to nejde :-) Obzvláště, když si jdete krátit čas do KIK a tam se to sovami jen hemží (misky, talířky, polštářky, láhve, přívěsky...).
///procházka v lednu při 15 stupních / nebe bez mráčku  / v KIK mají sovy téměř na všem///
Hodně jedla :-) V lednu jsem si hodně zamilovala krevety a měla je snad 4x :-) Nejlepší jsou samozřejmě čerstvé a pokud možno jen chlazené, ale tyhle z Lidlu s medvědím česnekem nebyly vlbec špatné! 250 g/ 99 kč. Taky jsem byla na palačince s Bertíkem, resp. těhotnou kamarádkou a Bertíkem v bříšku. Na FB jsem sdílela fotku palačinky a Bertíka v bříšku. No, bylo potom hodně zajímavé číst všechny ty gratulace :-) Krupicová kaše s Grankem je klasika, tentokrát malinko vyladěná o Dobré z ovsa (KLIK). A jako fail tohoto měsíce je zrušeni Chickenburger, kde mi ho paní odmítla včera dát jako že fakt sorry. Jo, na slevovej kupon s menu jo, ale samotně ne ne ne. Tak jsem si dala nějaký chikker (prý novinka, nevím) - kuřecí maso, čerstvý salát a medovo-hořčicová omáčka. Nebylo to špatný, ale...
///krevety s medvědím česnekem / palačinka s ořechy / krupicová kaše / něco málo z McDonalds///
Fandila florbalu. Nejen domácímu týmu týmu Panthers Otrokovice v extralize, ale hlavně našemu brankáři, který je teď s českou reprezentací v Nizozemsku na kvalifikaci na Mistrovství světa. Btw. nervy z ocele má asi proto, že pracuje jako zdravotní bratr v psychiatrické léčebně Kroměříž :-)
///ten malý v bílém, to je on :-) / Panthers !!! / vyhráli jsme///
Konala dobré skutky. A po zásluze za ně byla potrestána. Byla jsem poprvé v životě darovat krev a nesložila se u toho. A taky jsem se starala o to moje nemocné chůďo malinké. A dopadlo to tak, že o týden později jsem sama vyfasovala horečky až do nebe a antibiotika k tomu. Skvělej obchod :-)

Jaký byl váš leden?


                                                                        Evelin♥

11 komentářů:

  1. Krevety jsem ještě nejedla, za to krupicovou kaší nepohrdnu. :-) Florbal je krásnej sport. :-) A (musím zaklepat) nemoci se mi zatím vyhýbají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krevety jsou mňamka, ale krupicová kaše je krupicová kaše, o tom žádná :-) Klepu i za tebe, že jsi zdravá!

      Vymazat
  2. Krevety mám taky moc ráda, ale málokde je dělají tak, aby nebyly moc gumové. Tak si je děláme doma. :)
    O nemocech bych mohla vyprávět, tak ať jsou všechny zase pěkně pryč! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, málokde jsou dobré. Proto si je děláme nejčastěji doma a nebo v našem oblíbeném sushi baru :-)

      Vymazat
  3. Já jsem nadšená, že je konečně venku pod nulou! Jako deset stupňů je sice v lednu určitě fajn, ale co to v zimě sakra je :-D. Má být prostě zima! Zvlášť v našich zeměpisných podmínkách.

    Já mám taky soví mánii! Začala u mě už před delší dobou a vrhám se po všem, co má na sobě sovu :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu - je sice fajn, že je nad nulou a člověk nemusí být navléknutý jak medvěd, ale - rovnováha by měla být :-) Přesně tak, sova sem, sova tam... Mám teď z bytu takové soví hnízdo :-)

      Vymazat
  4. Tak Evelí doufám, že už jste bacily vypakovali z baráku a je Vám hej :-)....Jo, já si všimla, že sovičky frčí, hlavně v obchodě NanuNana (určitě tam zajdi !-), tak jsem neodolala sovičkovému diáři :-), do KIK určitě půjdu taky očumovat...Díky za tip na ty krevety, ráda bych je zkusila, ale nikdy jsem to nekuchtila, tak netuším "jak se to vaří" - orestuješ to na pánvi?.....kašičku jsem nedávno taky vařila, to je super a vděčná večeře nejen na leden. Tak ať máš únor krásný a bez bacilků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIlá eM, moc děkuji za tip na další skvělý obchůdek :-) Krevety, pokud jsou předvařené, tak stačí jen malinko orestovat. Je to takové ošemetné, protože když se to přežene, tak jsou pak gumové :-( Děkuju za krásné přání do února, budu se moc snažit ty bacily vypakovat z domu :-)

      Vymazat
  5. Ježiš já bych si dala krupicovou kaši... ale tady nemůžu sehnat krupici :( Dá se dělat třeba z hrubý mouky? :D
    Jinak doufám, že už jste všichni zdraví a je vám fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistě teoreticky asi ano, ale myslím, že to nebude moc dobré :-( Děkuju, už je mi lépe!

      Vymazat
  6. No tak na sovičky z KIKU já jsem taky úchylná ... a jak ... taky se snažím krotit, protože mi přijde, že kde se doma podívám, tak nějaká sova je ... :-)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥