středa 23. května 2012

A je to doma ...!

Hezký večer,


nechci být pro vás zcela anonymní slečnou, tak vám poodhalím zase kousek ze svého soukromí, resp. se s vámi chci podělit o svůj úspěch. A možná chci taky pochválit 
:-). Podařilo úspěšně ukončit rekvalifikační masérský kurz. Dělala jsem si jej jen tak - možná jako "papír do budoucna", ze zájmu o masáže, pro dobrý pocit a zájem o další oblast lidské činnosti. A tradáááááá .... je to doma :-) Já se tímto kousek papíru teď strašně kochám a jsem na sebe strašně pyšná :-)

Téměř se dmu pýchou :-)




A co vy, přemýšlíte o nějakém dalším vzdělávání?
Máte rády masáže, chodíte na ně? Nechaly byste se ode mě namasírovat :-)?


Hezký večer vám přeje


                                                                                   Evelin ♥  

10 komentářů:

  1. Já mám strašně ráda masáže, už jsem i přemýšlela, že bychh si taky udělala nějaký kurz. Jenže to by mě stejně pořád neměl kdo masírovat.:( :D
    Jinak samozřejmě velká gratulace. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. a proč se ztratil muj komentar????
    ještě jednou gratulace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký komentář?!?!? Děkuju :-*

      Vymazat
    2. aaaale sem psala komentar, ale asi si to bloger blbe prebral.....já mám kolikrát upozornění na komentáře, který se pod článkem nikdy neobjeví....divné, že...

      jenom jsem ti gratulovala :)

      Vymazat
    3. Tak děkuji za gratulaci ještě jednou :-) A až pojedete zase na výlet někam blízko, tak se domluvíme na nějaké té masáži :-D

      Vymazat
  3. Gratuluju! Masírovat jsem vždycky chtěla umět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)! Je to někdy vážně dřina, ale na kurzu to byla strašná švanda, vřele doporučuju!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥