středa 9. května 2012

Ziaja (kozí) noční krém

Krásné středeční ráno :-)

Jsem si vědoma toho, že na mnohých blozích se toho Ziajou jen hemží a spousta čtenářek už má na tuto značku alergii. Ano, je celkem omílaná. Ale myslím, že právem, protože tato cenově dostupná značka má co nabídnout.



Tento noční krém jsem koupila v Rossmannovi cca před 2 měsíci ve výprodejovém stojanu, tehdy jej tam měli za 43 kč. Nekupte to :-)

Krém je určen prioritně na suchou pleť náchylnou k vráskám a to pro věkovou kategorii 20+

Oficiální text: 
Nahrazuje nedostatek přírodních vyživovacích složek.
Posilňuje přírodní tukovou vrstu a zabraňuje dehydrataci pokožky.
Zvyšuje schopnost obnovy pokožky a vyhlazuje menší vrásky.
Pokožka má dostatek vyživujících složek a je pevná.
Pleť je méně náchylná k tvorbě vrásek.

Můj názor: 
Dle mého názoru tento krém strašně hezky voní. Řekla bych jako čistý krém, možná bych jej trošku přirovnala ke krémům Nivea či Dove. Vůně je decentní a vůbec není chemická.
Co se týče konzistence, tak je krém opravdu velmi, VELMI hutný a proto se roztírá daleko hůř než lehké denní krémy (což je pochopitelné). Musím konstatovat, že po nanesení krému je moje pleť docela mastná, což se mi teda moc nelíbilo. Tuto nelibost mi dosytosti vykompenzoval fakt, že ráno byla moje pleť jak dětská prdelka :-) Jemná, hydratovaná, vláčná, celkově taková svěží a zdravá. Taky jsem nepozorovala žádné podráždění, což je jen další příjemný bonus. Takže za mě určitě ano!¨





- značka: Ziaja 
- cena: 40kč (výprodej v Rossmannovi)
- balení: 50 ml 
- hodnocení: 5/5 

A co vy? Používáte noční krémy? Nebo si vystačíte jen s denními? 

Hezký den vám přeje

                                                                                                              Evelin ♥

7 komentářů:

  1. Presne tento krém mám aj ja, a ked sa mi minie tak si ho urcite znovu kúpim. Úplne superský je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Noční krémy použím, už docela dlouho. Spíš jsem celkem dlouho nepoužívala denní krém. Ale teď už používám oba. :)
    Tenhle krém se mi líbí víc a víc, zejména co čtu všechny ty kladné recenze, je levný... Připíšu si ho do svého pomyslného seznamu věcí k vyzkoušení. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (jen upozorňuji, že jsem trochu překopala něco u sebe na blogu, včetně odkazu:))

      Vymazat
  3. Můj oblíbený krém!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle krém je taky můj oblíbený, jako jedinou nevýhodu vidím to špatné roztírání... měla jsem už hodně nočních krémů a takto špatně se mi zatím žádný neroztíral... ale voní vážně pěkně :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥