úterý 8. května 2012

Tělové máslo Balea

Hezký sváteční den :-)
Dneska tady pro vás mám recenzi na tělové máslo do Balea s vůní manga :-) Mňam :-)

Na tohle máslo jsem narazila jen tak čirou náhodou v DM, když jsem si krátila čas na čekání. Nákup byl trošičku risk, protože povrch másla byl přikryt tvrdou aluminiovou folií, tudíž si člověk nemůže přivonět. Což mě osobně někdy malinko zlobí, protože já mám ráda ovocné věci, ale některé jsou až moc ovocně sladké a mému nosu nepříjemné. A navíc nesnáším ten ulepený pocit na pokožce potom. 


Tohle tělové máslo voní sladce, ale hezky příjemně a ne úplně moc vtíravě. S vůní manga toho úplně moc společného nemá, jedná se spíše o chemickou vůni. Ale je mi sympatická.
Produkt obsahuje shimmer (Všímavější postřehly nápis v červeném okýnku na obale. Já ne a doma po koupeli jsem se trošku divila) :-). Shimmer jsou naprosto decentní a myslím, že v létě na opálené pokožce to bude naprosto neodolatelné! Máslo se dobře roztírá, nezanechává pocit mastnoty a dokonale hydratuje. Tedy aspoň tu moji pokožku.




- značka Balea (privátní značka drogerie DM) 
- cena 50kč 
- balení: 200 ml 
- hodnocení: 5/5 


A co vy? Používáte tělová másla? nebo vám více vyhovují tělová mléka či krémy?


Hezký den vám přeje


                                                                                                              Evelin ♥

19 komentářů:

  1. meloun nebo banán tam neměli? :(
    jo a ty jsi ze Zlína? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak meloun ani banán jsem teda neviděla... :-( Vím, že měli melounek ve formě tělového mléka (psala jsem tady: http://evelinsbook.blogspot.com/2012/03/poteseni-od-balea.html).
      A ano, jsem ze Zlína :-)

      Vymazat
    2. oukej, díky za tip :))
      tak to jsem ráda, aspoň se k tobě budu dívat na další tipy a budu vědět, že se ve Zlíně dají sehnat :)))

      Vymazat
    3. :-) Ono je to vždycky lepší :-) Kolikrát mě holky na svých blozích pro něco nadchnou a já pak zjistím, že ve Zlíně to prostě neseženu :-(

      Vymazat
    4. právě.. zdá se mi, že jsou všechny z velkých měst, kde se dá sehnat všechno a ve Zlíně nic nemáme :D tak jsem ráda, že jsem někoho ze "Zlínečka" našla :)))

      Vymazat
  2. Hm, to zní dobře, mám ráda chemické mango. Kdybych se náhodou trochu opálila, budu o něm uvažovat. :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, skvělá recenze, já tělové másla miluju a kakaové od Baley už mám podruhé, mango jsem zatím sice nevyzkoušela, ale jak jsem se dočetla, že má třpytivý efekt, tak si ho snad koupím ještě tento týden :D
    P.S. Když budeš chtít, můžeš se mrknout na můj blog, každá nová čtenářka mi vždycky udělá ohromnou radost :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám radši másla, přijde mi, že hydratují daleko lépe než mléka. Až mi dojde to moje od Ziaji, budu muset vyzkoušet nějaké z DMka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak jsem včera v DM sáhla tady po tom mangu. Dove hydratační mi už došel a ostatní zásoby krému taky, takže jsem si ho koupila jako 1 univerzální. Dneska jsem si ho dala na obličej a překvapil, že udělá jemnou pleť ale zároveň nemám na sobě mastné fleky. Jenom jsem se přepudrovala, takže třpytky malinko vidět jsou, ale je to opravdu hodně z detailu, takže mi to nevadí. Celkově ho hodnotím 5/5, takže díky za tip! A hezky voní :-) (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem, Rennie, ráda, že jsem dobře poradila :-) A budeme teď vonět stejně :-)

      Vymazat
  6. Evi, budeme krasavice :-) (rennnie)

    OdpovědětVymazat
  7. Kupodivu jsem se s ním včera po sprchování namazala celá (já jsem na toto hrozný flink) a nevím, jak "jsem mohla žít tak dlouho po selsku"! Ta konzistence a to, že nezanechává mastnotu (dávám ho málo) je skvělá na obličej, protože já jsem vysušená z vody ale zároveň s mastnějším krémem se pak za hodinku lesknu... Takže ještě jednou dík za tip, a doufám, že nám ho na podzim nestáhnout. Nic proti kakau, ale myslím že vonět čokoládou by se mi moc nehodilo :-) (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě úplně dokonalé :-) Mě tady ten výrobek padl úplně do noty a do vkusu :-)

      Vymazat
  8. Mám mangové a kakaové, tohle je fajn, ale na úúúúžasnou vůni a hydrataci kakaovýho to nemá!:))

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem recenzovala také jedno z tělových másel a přemýšlela jsem jaké další bych mohla vyzkoušet tak se nechám inspirovat a zakoupím i toto ! :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥