čtvrtek 17. května 2012

Odesláno ...

Milé dámy, zejména výherkyně mé první giveaway, omlouvám se. 

Ze dne na den se můj život stal hektickým kolotočem nových zkušeností, zážitků, problémů a já nedokázala vyšetřit ani kousek času na můj blog, na vás a ani na to, abych zanesla balíčky na poštu s vašimi výhrami. Velmi mě to mrzí.

Dnes jsem ale vyšetřila kousíček času a tradáááá ....
Nachystané balíčky
Pošta tam u nás :-)

A nezbývá než čekat ... 

Tak doufám, že Česká pošta zásilky doručí brzy a v pořádku! Posílala jsem je obyčejně a ne doporučeně, tak snad vše dorazí, tak jak má!

Výherkyním děkuji za trpělivost! Budu ráda, pokud mi dáte vědět, že balíček dorazil v pořádku.

Hezký zbytek dne

                                                                                       Evelin ♥

14 komentářů:

  1. Prosím, do čeho jsi to balila? :) Nějaká speciální obálka? A kde jsi jí koupila? Potřebovala bych radu...děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, na poště jsem si koupila bublinkovou obálku (navenek klasická papírová, vevnitř bublinková folie). Určitě ji mají na poště a v papírnictví ji taky najdeš ;-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji..:) Kolik taková obálka stojí? :) Promiň, pořád se na něco ptám..ale potřebuji to celkem vědět. :D

      Vymazat
    3. V pohodě :-) Cena obálky se liší od velikosti - existuje několik typů a rozměrů. Taková klasická obálka, možná o kousek větší mě stála 4-6 kč, teď úplně nevím, kolik přesně.

      Vymazat
    4. Moc děkuji, jsi zlatá :) Pomohla jsi mi. :)

      Vymazat
  2. Jupí! :)Doufám, že to pošta nesežere a doručí celé. :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, doufám!!!! Určitě dej vědět! :-)

      Vymazat
    2. Tak to napíšu třeba sem - Pošta se vyšvihla a krém přišel dneska ráno. :) Teď už mi zbývá ho jen otestovat. :)

      Vymazat
    3. Tak to je super!!!! Jsem ráda!!!

      Vymazat
  3. Ty obálky vypadají fakt dobře :) Určitě je využiju, až budu posílat výhru mé giveawy, která ještě stále probíhá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tu poštu znám :) Že by to bylo tím, že jsem ze stejného města? :) A dokonce s Tebou sdílím stejné jméno a má přezdívka na střední byla Evelyn :D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥