pátek 25. května 2012

Pro pobavení

Milé dámy,

vím, že to není pěkné, bavit se na cizí účet, ale u Zdendy na blogu 
"My colorful kingdom" jsem dnes ráno objevila totální pecku :-)
Jedná se o video malé slečny, jak se "líčí", dává si na obličej indulonu,
atd. Video najdete pod odkazem Z D E.

Mě osobně video pobavilo, první co mě napadlo bylo, že si slečna půjčila
šminky od maminky :-) Na druhou stranu tohle video přeci jen něco vypovídá - 
o naší uspěchané době, o dětech zkažených internetem, o posednutím krásou,
líčením už v tak útlém věku.... Na druhou stranu je tohle video prostě k zamyšlení...

Podívaly jste se na video? Pobavilo vás? Co si o něm myslíte?

                                                                                       Evelin ♥ 

7 komentářů:

  1. Přesně ten názor, že internet kazí děti jsem psala pod to video na blogu Zdenky. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Podívala jsem se. Na jednu stranu mě to docela pobavilo, na druhou stranu mi to taky připadá lehce děsivé. Ovšem kdo z nás si nehrál jako malý s maminčinými šminkami... jen na internet jsme to necpali. Ale tak, ona slečna povyroste a třeba zjistí, co a proč je na tom video špatně... (například že všechno...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všechno :-D Mě to pobavilo... to šišlání a tak, ale při dalším zamyšlení.... brrrr

      Vymazat
  3. Na video se kouknu jen jak napíšu komentář. Těhle videí kdy malé holčičky "učí" jak se líčit jsem viděla už hodně, vždycky mě to rozesmálo ale pak to bylo spíš k pláči :D. Moje dítě bude vědět co znamená dětství bez internetu, ne jako tyhle děti...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám takový pocit, že už jsem viděla na YT i horší případ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Evelin, mě video bohužel nejde přehrát. Ale mám dost velkou představivost, takže tu malou holčinu úplně vidím...u podobných videí si vždycky říkám: snad z toho vyroste. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥