úterý 22. května 2012

Nákupy

Je moc ráda, že se po dlouhé době potkala s ... ONY. Jsou to ženy s velkým Ž, věřte mi. Každá je (jsme) jiná, ale tak nějak ladíme :-). Prostě skvělé multifunkční ženy :-) A tak jsme se včera potkaly a vyrazily na nákupy :-) Škoda, že jsem včera neměla foťák, vyfotila bych vám ty ksichtíky :-) Takhle jen 2 fotečky mých úlovků (ano, jsem žabař) :-) 


Boty jsou si koupit prostě musela, protože ty moje sandály mi rozedraly celý prst a já naprosto odmítala ujít sebemenší další krůček. No a taška se k těm botám už jen prostě krásně hodila :-)



Další úlovek je více elegantní :-) A je to lehká vzdušná halenka, kterou odvážnější mohou nosit jako šaty (dlouhá je dost) a ti méně odvážní (=já) si prostě přikoupí legíny a půjde to :-)



Tak co, líbí? Čím jste si v poslední době udělaly radost vy? 

Hezké pohodové úterý vám přeje

                                                                                       Evelin ♥ 

6 komentářů:

  1. To mi připomínáš mě samotnou, taky jsem si koupila dvoje lodičky u Deichmanna, včera jsem si jedny vzala naboso....a dneska jsem ve dřevákách a čekám, až se zahojí puchýře :-) rennnie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však přesně! Jen já nemám puchýř, ale pěkně hnusně otlačený a poškrábaný ukazováček na noze :-(

      Vymazat
  2. to víš, že existuje :)
    Jé, ty tenisky jsou boží :). Už se vidím po maturitě na nákupech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc jsou strašně pohodlné :-)!!! Neboj, ještě chvilinku vydrž a pak tradáááááááááá zaslouženě na nákupy :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥