čtvrtek 31. května 2012

Propadák měsíce

Táááák, propadák měsíce už o kosmetice bude, a to ELF lesk na rty.
Oba odstíny jsou z řady Essentials a dle popisu se jedná o ultra zářivý lesk na rty s efektem skla. Já je před pár měsíci koupila jako Sadu lesků na rty 3 ks - Holiday 2011 (už jsem o nich psala ZDE. Mám odstín Berry Cherry (ten tmavší)a pak světlejší, jehož název na výrobku napsán není a odhadovat podle barvy na webu si jej nedovolím odhadnout...






Co mi vadí stále a nedokážu to překousnout je: přílišná hustota a lepivost (stejně jako v první recenzi) a taky otřesný aplikátor. V kombinaci s hustým leskem to prostě dělá tahy a čmáry a nebo nanesete na rty lesku moc. A ta lepivost je vážně otřesná. Aspoň pro mě. Ach jo.

- značka: ELF (www.elfkosmetika.cz)
- cena: 87kč/3ks
- balení: 1,5 g/ks
- hodnocení: 1/5

A co vy? Máte zkušenost s kosmetikou ELF? Vyhovuje vám?


Hezký večer vám přeje
Evelin ♥ 

15 komentářů:

  1. No, lesky na rty jsem si od elfu ani snad radši neobjednávala, protože obecně nemám lesky na rty ráda. :) A jinak u elfu je to prostě jak co, někdy i kus od kusu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, taky mám zkušenost "kus od kusu". Ale konzistence tohoto se prostě nepovedla

      Vymazat
  2. Mám ráda rtěnky, ale na lesky jsem si nikdy nezvykla, protože mi vadí ta lepivost (a to se s nikým nikde neolizuju), ale teď co mám dlouhé vlasy, už tak je tahám z pusy, a ještě je mít přilepené na rtech... za mě nebrat :-) (rennnie)

    OdpovědětVymazat
  3. Já celkově s Elfem moc dobré zkušenosti nemám. Nezatracuju tuhle značku úplně, protože pár výrobků se jim povedlo, ale bohužel naprostá většina z mnou vyzkoušených pro mě byla zklamáním :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas! Mám i tvářenky - odstíny super, ale balení a prášivost, no hnus!!!

      Vymazat
  4. já mám od nich jiný lesk a ani nevím, kde ho mám, protože fakt nic moc, zprvu se mi zdálo, že jo... ale fakt ne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, i já tyto hledal a štrachala, kde jsem je vlastně nechala :-)

      Vymazat
  5. Taky mě Elf zklamal na plný čáře, celkem nechápu proč jej tolik lidi vychvalují. Balení malé, hned se vypotřebuje nebo vyschne, takže i když je to za směšnou cenu, tak to opravdu není levné, když si to mám za 14 dní jít objednat znovu a ještě platit poštovné. Kvalita výrobků taky stojí za prd. Navíc mně ty výrobky příšerně smrdí, vím, že dost holky píšou jak to jsou krásné ovocné vůně, ale pro mě to je spíše dost nepovedený pokus o ovocnou vůni, který strašně zavání chemií. Nemluvě o tom, že pomalu každý pátý výrobek je vadný. Vyzkoušela jsem toho opravdu dost a většina věcí skončila v koši. Jediné, co se z tama dá jsou některé štětce, minerální tužka na oči, studio tvářenka, obě ty báze pod oční stíny a bývala to i jedna minerální rtěnka na rty, protože měla nádhernou barvu, kterou jsem jinde nesehnala, ale ta mi teď došla v naprosto jiném odstínu, takže s tou jsem taky skončila :) No prostě... moc nic :) Rozhodně jestli z tama chcete někdy někdo něco vyzkoušet, tak se velkým obloukem vyhněte té základní, essential řadě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Elf vůbec neznám - tedy znám, ale nikdy jsem jej nevyzkoušela.. Dost často čtu totiž docela blbé recenze a za tu cenu si mohu koupit něco lepšího v drogerce.. A asi hned tak Elf (po tvé super upřímné recenzi) nezkusím ;) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Elf mám celkem ráda. Není to nejhorší značka jen se člověk musí smířit s tím, že co cena to kvalita.:D Tyhle tužky mě nezaujali vůbec už ani na jejich stránkách. Jak znám elf, tak si myslím, že musí být hodně malé, moc velký množství to nebude a určitě nebudou tak kvalitní. Jak balenim tak nanášením. což si mi jen potvrdila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ELF celkem ráda, ale tyto výrobky mě zklamaly na celé čáře

      Vymazat
  8. Já ji mám doma taky, nebo měla jsem. Konzistence dobrá ale rozpadla se mi. :( Nevím proč..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to u ELFu tak někdy bývá, že co kus, to jiná kvalita :-(

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥