čtvrtek 31. května 2012

Úlovek měsíce

Úlovek měsíce bude asi netradiční - nejedná se o žádnou kosmetickou vychytávku, nýbrž dětské pitíčko Jupík "Smoothie" :-)

Na tomhle "drinku" jsem závislá asi už 14 dní :-) Natrefila jsem na něj u nás na nádraží a po celém dni v práci jsem si řekla, že bych ráda něco sladkého a dobrého. A trefila jsem dobře :-)




Ano, ano, šťáva je moc moc sladká, ale strašně dobrá, ale vypít ji celou, tak mám zalepenou celou pusu :-) A tak si ji ředím vodou (ostatně jako všechny jiné džusy). Výrobek se pyšní tím, že je bez konzervačních látek, přidaného cukru, umělých sladidel a umělých barviv. Po prostudování etikety musím napsat, že tenhle výrobek rozhodně spotřebitele neklame :-)

- značka: Jupík (vyrábí Kofola a.s.)
- cena: 10kč (ve slevě na nádraží v Přerově
- balení: 200 ml
- hodnocení: 5/5


A co vy? Znáte? Chutná?



Hezký večer vám přeje
Evelin ♥ 

7 komentářů:

  1. Neznám, určitě vyzkouším, zaujalo :). Mimochodem hezký blog, máš o čtenáře + čtenářku navíc. Nemáme teda žádné Google účty nebo přes co se to sleduje, jednoduše jsi u nás v Oblíbených, snad tě to trochu potěší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za hezká slova chvály, cením si toho a moc mě to potěšilo :-) Děkuju! A za další čtenáře jsem jen ráda, jsem moc ráda, že se někomu aspoň malinko líbí to, co dělám :-)

      Vymazat
  2. Milujem snáď všetko malinové, takže toto musím určite vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej ;-) Je to mňamka :-)

      Vymazat
    2. Inak super blog a super recenzie, hlavne ma zaujali tie na výrobky Balea. Ja som sa ich trošku bála, kvôli tej nízkej cene, ale vidím, že niektoré výrobky sa naozaj oplatí vyskúšať :) Ja som nechtová maniačka, tak keď chceš, kukni sa na môj blog, budem rada :)

      Vymazat
    3. Děkuju za pochvalu, jsi hodná :-) Jdu se kouknout na ten tvůj ;-) A Balea je super!!!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥