úterý 29. května 2012

MaxFactor 2000 Calorie


Dobrý den milé dámy :-)

Dnes se s vámi chci podělit o dojmy z mé oblíbené řasenky, jedná se o MaxFactor 2000 Calorie "Dramatic Volume".




Tuhle řasenku mám asi už po třetí, většinou je strčím do košíku v parfumerii Douglas, když je v akci za 199kč :-) Řasenka existuje ve více variantách kartáčku - já mám ten klasický, není nijak zahnutý ani zalomený ani nijak deformovaný :-) V odstínu Black.



Detail kartáčku

Výrobce na obalu slibuje zvětšení řas až o 300 %. Hihi. Úplně tento názor nesdílím :-) Řasy jsou výraznější, dojde i k nárůstu objemu, ale rozhodně ne v takovém rozsahu :-) S kartáčkem se mi dobře pracuje, řasy hezky rozčeše a neslepuje je dohromady. Což jako vlastnost řasenky oceňuji snad nejvíce.

Řasenka v jedné vrstvě

- značka: MaxFactor
- cena: 199kč (Douglas, ale sežene snad v každé drogerii))
- balení: 9 ml
- hodnocení: 4/5 (bodík dolů je za cenu - znám řasenky, které to umí stejně a jsou levnější)


A co vy? Jaké používáte řasenky? Vyhovují Vám klasické kartáčky? Nebo máte raději různě zahnuté? 



Hezký den vám přeje
Evelin ♥ 

9 komentářů:

  1. milá Evelin, ty máš řasy hustý jak smetáky! pecka!
    já mám taky ráda obyčejný kartáčky a nebo ten plasťák do orif. wonderlash,ale musela jsem se s nim naučit pracovat. Nejlepší je klasika!
    těmi prohnutými nikdy nevím, jak to držet :D ale už jsem dlouho žádnou neměla. Na recenzi této řasenky se též chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, děkuju za poklonu :-)
      S těmi kartáčky naprostý souhlas, nějaké zahnuté jsem měla, ale připadala jsem si strašně gramlavá s nimi :-) Takže zlatá klasika :-)
      Moc se těším na recenzi, já se zase chystám na wonderlashku od oriflamu :-)

      Vymazat
  2. Ano, zlatá klasika co se týká kartáčků. Jinak já používám od Bourjois tuto http://www.krasa.cz/photos/k/s/DK/rasenka-volume-glamour-max-12-ml.jpg nebo tuto http://www.krasa.cz/photos/k/s/DK/rasenka-volume-glamour.jpg a obě malují moc pěkně. (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, určitě kouknu, vypadají moc dobře!

      Vymazat
    2. Ta volume glamour max má kartáček jak kráva :-) Je hodně hustý a velký, je to o zvyku a kdo má extra krátké řasy, tomu nesedí, což není tvůj problém. Ale jestli půjdeš třeba kolem Marrionaud, tak se tam zastav, mají ty kartáčky vybalené zvlášť (v Douglas si nejsem tím tak jistá). rennnie

      Vymazat
  3. Taky ji mám, ale moc spokojená s ní teda nejsem. Ta klasická verze mi přišla daleko lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám také tuto řasenku a jsem s ní spokojená :) I když já upřednostňuji plastové kartáčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky raději plastové kartáčky, něčím záhadným si mě získaly :-) Ale tenhle kartáček je moc fajn!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥