pátek 11. května 2012

Jídlo, jídlo a zase jídlo

Dneska to bude víc o fotkách než o textu. Ráno v MHD jsem z nudy projížděla svůj foťák a až jsem byla překvapená, kolik fotek různého jídla tam mám. No holt jsem asi gurmán a níže uvedené fotografie jsou jasnou příčinou mé velikosti 42/44 :-D

Začínáme:
jen tak zlehka jednohubky .....

.... mozzarella, ředkvičky ....

 .... pizza šneci s extra dávkou nivy ....

.... sushi a krevetky ....

..... bez komentáře .....

.... svíčková pro drahého z lásky dělaná ....

a něco na zapití ....

A sladké tečky na konec .....

......

..... ovesné lívance .....


Přeji vám hezký sladký víkend :-)

Evelin ♥

13 komentářů:

  1. Mňam... Jídlo. :) Taky je to u mě ten důvod, proč vypadám, jak vypadám. :)
    Mimochodem, Evelins, posílala jsi už ty výhry z giveaway? Stále mi nic nepřišlo. :(

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá An., balíčky jsou má pracovní doba se momentálně do puntíku shoduje s tou, jakou má pošta u nás :-( příští týden bude volnější, tak snad už to pošlu!!! Nezlob se!

      Vymazat
    2. Ne, v pořádku, já se nezlobím na tebe, jen jsem se chtěla ujistit, že se to třeba někde cestou neztratilo, nebo tak... Když to teď vím, můžu být zase klidnější. ;)

      Vymazat
  2. Evelinko, zkus Staropramen cool grep, ještě lepší než lemon :-) (rennnie)

    OdpovědětVymazat
  3. i ja hlasuji pro grep, jeden se mi chladi v lednici...ja miluju jidlo, to je moje nejvetsi radost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam..úplně jsi mi připomněla, že už jsem tak tři hodiny nic nejdela :D takže rychle pro něco běžím :/

    OdpovědětVymazat
  5. Sladkému neodolám :) S těmi fotkami to mám podobně, jen je pravidelně stahuji do PC a zbavuju se jich :D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥