čtvrtek 10. května 2012

Ryor - slupovací maska

Na masku od Ryoru jsem četla poměrně dost recenzí. Je prý fajn. Úžasná. Skvělá. Nic moc. atd. A pro mě jedno velké zklamání.
Značku Ryor mám moc ráda. Je česká a přírodní a její výrobky mi moc vyhovují. Ale ne všechny, A bohužel gelová maska Aknestop patří k těm výrobkům, které už si bohužel nikdy nekoupím :-(


Oficiální text:
Hluboko čisticí gelová maska obsahuje extrakt z aloe vera, přesličky a z obilných klíčků. Složení přípravku a aktivní látky napomáhají dokonale uvolňovat a čistit znečištěné póry. Masku aplikujte jedenkrát týdně ve slabé vrstvě s vynecháním očních partií. Po 20 minutách působení masku v celé ploše sloupněte směrem od brady nahoru. Po aplikaci masky získá pleť sametově matný vzhled, je hladká, jemná a dostatečně hydratovaná. Maska je určena nejen na mastnou a problematickou pleť, ale i na další místa na těle (záda, ramena).


Můj názor:
Co se týče aplikace, tak maska se nanese na obličej (nebo jen na vámi vybranou problematickou část obličeji, např. T-zónu), necháte 20min působit a pak sloupnete. A tady nastává kámen úraz (aspoň pro mě). Při sundávání skoro brečím, mám pocit, že s maskou sundávám i pokožku! Ano, mám citlivou pleť a ne všechno mi sedí, ale jak jsem psala výše, masku můžete použít jen třeba na T-zónu jako já, kterou mám mastnější a za mě prostě ne. Bolelo to jako čert! A navíc se mi maska teda dost trhala na menší kousky, což mi prostě vadí. Díky tomu, že mě sundávání masky dost bolí, tak mám potom pleť zarudlou a dost napnutou :-(
Jako plus hodnotím konzistenci této masky, je hutnější a ne taková řídká jako spousta jiných masek z drogerií.






- značka: Ryor - Aknestop
- cena: 76kč 
- balení: 100 ml 
- hodnocení: 1/5 (za hutnější konzistenci)

A co vy? Používáte masky na obličej? Které vám vyhovují? A co tato, používáte nebo s ní máte stejný problém?

Hezký den vám přeje

                                                                                                              Evelin ♥

6 komentářů:

  1. Tak tuhle masku jsem si chtěla taky pořídit.. Jen ze zvědavosti, i když všude čtu, že sloupávání hrozně bolí. Ale asi dám na tebe a nekoupím ji, protože by to zbytečné vyhazování peněz :))
    dobrá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase četla recenze, že slupování nebolí vůbec a jde to jedním tahem... Asi je to hodně individuální, no...

      Vymazat
    2. Vůbec mě to nebolí.Zatím nevím jestli bude fungovat na pleť, ale po prvním použití se mi velmi zamlouvá.Nepálí, není moc dráždivá- po sloupnutí mám jen mírně načervenalý noc, ale pokožka je zatím naprosto jemná a vláčná.Uvidím časem na účinky proti oakné, ale zase opakuji zatím jsem s ní naprosto spokojená.Vážně mě vůbec nebolí sloupávání ani neštípe.Po delší době na ni udělám recenzi na mém blogu (až ji pořádně ozkouším).

      Vymazat
  2. Tuhle masku mám v plánu, četla jsem na ni hodně dobrých recenzí a i přes Tvojí ne moc dobrou ji koupím protože pokaždé když jsem četla že nějaká slupovací maska jde dolů hrozně špatně a bolí to, mně se nikdy nic takového nestalo :D. Každému sedí něco jiného a já sama jsem zvědavá jak bude sedět mně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Ivi, je to individuální, obzvláště v té kosmetice, každý má malinko jinou pleť, která na různé produkty různě reaguje, to je pochopitelné! Tak jsem zvědavá potom na tvé dojmy, určitě dej vědět :-)

      Vymazat
  3. Já jí mám a pamatuji si první pocit z ní. Bolest! Protože jsem si jí dala na celej obličej. Teď si jí dávám na nos a bradu a jsem maximálně spokojena:)).

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥