čtvrtek 30. května 2013

antiperspiranty Nivea

Pohodový čtvretek,
třeba ještě letos to léto přeci jen bude (což tedy za okny vůbec nevypadá) a já myslím, že je na čase kouknout se na zoubek nějakým těm přípravkům proti pocení. Dneska se mi tady sešly tři antipersiranty a to od značky Nivea. Antiperspirant je výrobek, který omezuje pocení díky svým účinným látkám. Tyto látky, zejména tedy alkohol, soli hliníku a také sulfid zinečnatý, uzavírají póry a pot tak nemůže ven.
* používání antiperspirantů je poměrně diskutované téma vzhledem k jejich složení, kdy mnozí mají obavy z možných zdravotních rizik. Každý si to rozhodněte sám, tento článek není nabádáním pro používání těchto výrobků.
zdroj
Double Effect Violet Senses (starý obal)
Pečující výtažky z avokáda dodají pokožce výjimečnou hebkost a jemnost a umožní důkladnější holení blíže u kořínků. Zaručí tak krásně hladké podpaží po delší dobu. 24 hodinová ochrana proti pocení s něžnou květinovou vůní. Bez alkoholu a barviv, dermatologicky testováno. 
SloženíButane, Aqua, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Dicaprylyl Ether, Butyoctanoic Acid, Persea Gratissima Oil, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethiocone, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxysterarate, Polysorbate 65, Phenoxyethanol, Methylparaben, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Benzyl Alcohol, Parfum.
Sprej voní květinově. Vůně je to hezká, ale na můj vkus dost těžká a na druhou stranu i výrazná, někdy se mi celkem bila s parfémem, což mě teda osobně jako dost vadí, když cítím víc antiperspirant než parfém. To je takové malé WTF. A větší WTF? Když si ho aplikujete, je to jako byste si stříkly do podpaží takový ten dekorační sníh na okna. No moje nervy. Takže ještě než si člověk obleče tričko, tak chodí po bytě ono to tak nějak odpadává. Aůůůůůůůůůůůůů. Proti pocení pomáhá, asi tak 2-3 hod. A do teď jsem nepochopila ten koncept s holením... To si to mám jako nastříkat před holením?!?
- značka: Nivea
- cena: 50-70 kč 
- obsah: 150 ml
- hodnocení: 3/10

Pure Invisible (starý obal)
Antiperspirant účinně reguluje pocení po dobu 48 hodin. Jeho složení bylo vyvinuto tak, aby nezanechávalo bílé stopy na pokožce ani na oblečení. Bez alkoholu a barviv.
Složení: Butane, Aqua, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminium Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Dicaprylyl Ether, parfum, Butyloctanoic Acid, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Polysorbate 65, Phenolxyethanol, Methylparaben, Benzyl Alcohol.
Vůně je příjemná moc, je to taková svěží vůně a já osobně ji mám spojenou s létem. Nevím proč, ale je to tak. Možná z toho důvodu, že antiperspiranty Nivea jsem používala asi od jakživa a holt v létě je používám téměř neustále. S parfémem se nebije a to je fér. Co není zas tak fér je opět bílý povlak, který na pokožce zůstane. Ano, není to tak hrozné, jako v předešlém případě, ale prostě tam je. A s tím souvisí, že "žádné bílé stopy na oblečení" jsou prostě jen reklamním sloganem. Osobně ale musím říct, že mu to malinko odpouštím, na pocení je rozhodně lepší než fialový bráška, ochrana proti pocenní cca 4 hodiny. Poté musím apliakci zopakovat.
- značka: Nivea
- cena: 50-70 kč 
- obsah: 150 ml
- hodnocení: 5/10

Stress Protect
Unikátní formule neutralizuje výraznější pach potu způsobený stresovými hormony zajišťuje 48hodinovou efektivní ochranu proti pocení. Složení je se zinkovým komplexem a aktivní látkou StressProtect. Výrobek neobsahuje alkohol a barviva. 
SloženíButane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Aluminum Sesquichlorohydrate, Zinc Citrate, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Benzyl Alcohol, Linalool, Geraniol, Limonene, Parfum.
Vůně je podobná jako u předešlého produktu, ale je malinko víc do květinova a je to z celé trojice nejvíce příjemná vůně, tedy alespoň mému nosánku :-) Taky jako jediný z celé trojice nezanechává bílý povlak v podpaždí. Takže tady teda jednička s hvězdičkou. A co se týče ochrany proti pocení... Já prostě nejsem na ty reklamní tahy, že je to proti pocení ze stresu. Prostě pot jak pot, ne? A ten antiperspirant zabírá skoro dokonale, takových 5 hodin vydrží! K dokonalosti mu ale ještě kousek chybí.
- značka: Nivea
- cena: 50-70 kč 
- obsah: 150 ml
- hodnocení: 8/10

A reklama, která mě vážně pobavila :-)
Jinak, všechny antiperspiranty byly "testovány" v normálním procesu :-) To znamená ranní cesta do práce, fyzicky nenáročný pracovní proces a cesta domů.

Co používáte proti pocení vy?



                                                               Evelin♥

30 komentářů:

  1. Díky za recenzi, bílý povlak mě na antiperspirantech vždycky štval, tak teď nemusím zkoušet naslepo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že na tohle je Nivea asi vážně expert :-(

      Vymazat
  2. Všechny antiperspiranty od Nivey mi dělají šílený bílý fleky na oblečení, takže jsem věrná Rexoně, která tohle nedělá. A nově od ní zkouším Maximum Protect, ten je taky dost dobrej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Rexonu moc ráda a na Maxim Protect se chystám!

      Vymazat
  3. Já Nivea antiperspiranty přímo nenáším právě kvůli bílým povlakům. To video mě dostalo. Já bych je asi zabila :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To video je úplný mazec, já bych se asi zhroutila :-)!

      Vymazat
  4. Já se vždycky podivuju, když někdo napíše, že na něj antiperspiranty od Nivey zabírají, protože mě vždycky akorát zflekatily a případně jsem pak i měla ulepenou kůži :) I když nejhorší byl zatím gelový Lady speed stick, po kterém se mi tričko přilepilo k podlaží (i když jsem ho nechala zaschnout) a po odtrhnutí jsem měla na kůži zelená vlákna z toho trička :-D
    Jinak sama momentálně používám kuličku od Cadum. V ČR se asi nedá sehnat, mám ho z Francie, ale nedělá fleky, jemně voní a hlavně na mě funguje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda Rexonu a Garnier, ty mi připadají nejúčinnější a nejsympatičtější

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká recenze, Niveu taky používám, dokonce mám tu fialovou, ale musím tedy říct, že mi žádnou velkou neplechu nedělá a ani bílý povlak. :) Tudíž jsem s ní docela spokojená /kdyby ho dělala, letí do koše.../ :)
    Vůbec nevím, co dělám jinak, než zbytek, protože jsem s tím nikdy moc problém neměla. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten fialový (dostala jsem ho) a fakt nevím, co s ním budu dělat, protože je na nic a ještě dělá bordel :( Já jedině Dove, ale teď mě lákají ty nové Maximum Protect, tak si počkám na pár recenzí a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě podle recenzí láká, takže si jdu pro něj do DM, kde je ve slevové knížečce kupónek na 50 % slevu ;-)

      Vymazat
  8. mám ten posledný Stress Protect, ale aj ten mi robí biele fľaky na tričku :( ale čo sa týka ochrany proti poteniu,tak je skvelý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fleky na oblečení tedy nedělá... Asi je to nějaká reakce mezi pokožkou a antiperspirantem

      Vymazat
  9. Momentálně střídám deo od Alverde na dny, kdy nikam moc nejdu a na aktivnější dny antiperspirant od Dove, z té Pure řady a je moc fajn, hlavně nijak nevoní, což mi celkem vyhovuje, protože nemám ráda extra parfémované antiperspiranty co se tlučou s parfémem...
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi dost vadí, když se antiperspirant tluče s parfémem :-(

      Vymazat
  10. :D Háá, ta reklame je bezvadná. Ten růžový jsem měla taky a zrovna dvakrát jsem s ním spokojená nebyla, i když mi tedy příjemně voněl.

    OdpovědětVymazat
  11. Hahahaha ta reklama je boží:-) Já sprejové antiperspiranty nepoužívám vůbec, jen tuhé, nejvíc mi vyhovuje Garnier...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No udělat to mě, tak asi omdlím :-) A sprejové používám taky minimálně, raději též tuhé :-)

      Vymazat
  12. ja mam momentalne stress protect, mne proti poteniu funguje perfektne a krasne vonia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě relativně taky, ale ještě kousek ke spokojenosti chybí :-)

      Vymazat
  13. Double Effect Violet Senses mám taky a nic podobného mi nedělá, dělá mi to až když projde expirační lhůtou, takže ho máš prošlý, ale normálně toto nedělá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,je možné,že mám vadný kus,ale musím se ohradit, že by byl výrobek prosly. V průběhu testování expirace překročena nebyla,na to si vzhledem k citlivosti své kůže dávám pozor. Chápu,že se ti hodnocení třeba nelíbí,ale mě ty fleky prostě dělal.

      Vymazat
  14. Ahoj,já používám léta zelený Dove a jsem spokojená.Jemně voní a splňuje,co má..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě všechny výrobky Dove nádherně voní! Ale s antiperspiranty tedy zkušenost nemám... tak třeba kouknu ;-)

      Vymazat
    2. Zkus ho,myslím,že budeš spokojená.Dobrou noc.

      Vymazat
  15. Já jsem si teď oblíbila tu novou Rexonu :).

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥