pátek 17. května 2013

zelený krém Moisture Match |Garnier|

Ufff, pátek! Konečně!!! Ještě jednou do práce, pak večírek a pak víkend, paráda! A jelikož je tedy ten pátek a já už jsem sama o sobě dost vyčerpaná /:-)/, tak tady máme opět jednu neblogerskou recenzi. Opět se jedná o krém od Garnier, z řady Moisture Match, kterou jsem stejně ten předcházející dostala ke zrecenzování PR zastoupením této značky u nás. Dnes se má kamarádka podívá pod uzávěr zeleného člena téhle party Oh! So matte, který je určen pro smíšenou až mastnou pleť

* krém mi byl zaslán PR zastoupením Garnier a já děkuju za možnost vyzkoušení 


Oficiální informace. Máli pleť sklon se během dne mastit a ztrácet svěží vzhled, zvolte zmatňující krém Oh! So matte. Krém má lehkou konzistenci, která se rychle vstřebává a má příjemnou osvěžující vůni. Obsahuje výtažek ze zeleného čaje a speciální rostlinný elixír, které pleť zmatní a současně zabrání další produkci mazu. Speciální technologie mikročástic zadržujících vodu se postará o to, aby vaše pleť zůstala celý den svěží. Pleť bude krásně hydratovaná a zároveň matná po celý den.
Když mi Evelínka nabídla zelený Moisture Match Oh! So Matte od garnier k vyzkoušení, neváhala jsem, jelikož mám tuto znáčku ráda, pár krémů jsem už od Garnier měla byla jsem vždy spokojená. Mám navíc smíšenou pleť, takže zrovna tento výrobek by měl být ideální.
Balení. Obal je klasický, plastová tuba s odklápěcím uzávěrem, mám tento typ balení raději než kelímky, takže plus hned na začátku.
Vůně. Vůně je velmi příjemná, svěží. Osobně cítím okurku, ale třeba se mi to jen zdá :-)
Konzistence a aplikace. Krém má gel-krémovou konzistenci, je lehký, roztírá se velmi dobře a snadno, ALE - je strašně krupičkovitý! Při prvním použití jsem se úplně lekla, ještě jsem se s tím nesetkala. Krém prošlý nebyl, ale nevím, zda se jednalo o nějaký vadný výrobek nebo jsou takové všechny - docela by mě to zajímalo! Po nanesení se krém rychle vsákne a nezanechává lepivý ani mastný pocit. Na léto je určitě super, v zimě nedokážu posoudit.
Účinky. Krém používám pravidelně ráno a večer, cca 3 týdny. Žádné extra účinky nepozoruji (čekala bych matující efekt), ale na druhou stranu ani žádné zhoršení, takže prostě takový normální krém :-)
Shrnutí. Krém bych si sama od sebe nekoupila, protože nejsem zvyklá na jeden krém na den i noc. Používám vždy denní a noční krém a nejraději i oční krém od stejné značky. Myslím, že pleť potřebuje přes den a v noci jinou péči. Navíc s ohledem na věk (31) už volím krémy protivráskové. Nicméně, pokud bych odmyslela tu konzistenci, která mně zpočátku strašně vadila (dá se na to ale zvyknout), tak je tento krém opravdu fajn. I s ohledem na příznivou cenu (tuším kolem 120 kč) bych ho určitě doporučila mladším ročníkům. Já krém určitě vypotřebuju, ale znovu nekoupím.

- značka: Garnier
- cena: 130-160 kč
- objem: 50 ml
- hodnocení: 6/10 (kvůli konzistenci a absenci nočního "brášky")


                                                                                                                   Zuzu♥
                                                                                   (neblogerská kosmetická nadšenkyně)


12 komentářů:

  1. Šikovná nadšenkyně, pěkně to sepsala. :)
    Nicméně mě pořád tyhle krémy nějak nelákají... :) Taky mám raději krém jeden denní (nejlépe s spf) a druhý noční... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle krémy mi přijdou úplně obyčejné. Prostě krémový základ, všechny čtyři, nic víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu. Mě to třeba připadne fajn pro dospívající dívky. Fajn levnější alternativa k dražším krémům.

      Vymazat
  3. Update: Dneska jsem v Tetě narazila na testery, tak jsem krém vyzkoušela a konzistence byla v pořádku. Tak to byl asi opravdu nějaký vadný výrobek. Ale stejně mě to k nákupu nepřesvědčí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně je to vadný výrobek?!? (no, aspoň, že to bylo zadarmo) :-P Tak hlavně, když to nemá vliv na funkci ;-)

      Vymazat
  4. hezky napsano, ale obecne tuhle znacku moc nemusim, nemam s ni dobre zkusenosti
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. chjo :( já si myslela, že si ho koupím a že bude matovat :D zase budu házet prasátka, co nadělám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě narazíš na nějaký jiný, který matovat bude!!!!

      Vymazat
    2. Balea limetkový krém vážně matuje.

      Vymazat
  6. Nejlepší na zmatnění je Garnier Pure, ten používám hrozně let a je na tohle the best, protože se mi mastí rychle obličej, tak není úplně celodenní, ale doporučuju, hned vidíš, jak máš matnou pleť :) Myslela jsem si, že tento Moisture match bude stejný, ale je také pravda, že je mi hrozně nepříjemné ho natírat, takže se k němu schyluji jen o víkendech, protože mám po něm ještě na pohled mastnější obličej, jinak nemusí být špatný, ale mě nesedl. Vždy si před použitím těchto krémů vyčistím obličej, takže je možné, že ta krupičkovitost může být následkem, ale v tom případě je to na nic :) Je mi ho teď tak nějak líto, ale na noc je třeba fajn, přijde mi, že mám po něm jako přirozená bledule jasnější barvu a asi i ty černé tečky nejsou tolik vidět. Takže já je víkendy a na noc :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥