úterý 21. května 2013

Stars Enamel - Mistero Grey |GS|

Venku je hnusně, zataženo, prší, no prostě květen jak má být :-) No prostě nuda s otravou. Navíc mám odpolední směnu, takže stejně dneska nic jiného neudělám, bo se mi v tomto počasí prostě vážně nic nechce. Jediné, co se mi chce, je napsat vám článek o laku na nehty od Gabriella Salvete z kolekce STARS. Lak jsem si koupila v odstínu 04 Mistero Grey.
Základní barva je hnědo-šedá, s decentními odlesky růžové. Lak obsahuje spousty glitterů, a to malých i větších :-) Tekutina je poměrně hustá, ale i přesto se lakuje velmi dobře. Lakování jde jedna radost i díky štětečku, který je moc fajn a pracuje se s ním opravdu dobře, je opravdu tak akorát široký. Schnutí u tohoto laku je bleskovka, člověk mrkne a je to (myšleno s nadsázkou) :-) Ale opravdu to není bůh ví jaké čekání na celé odpoledne. Během pár minutek je lak zaschnutí a vy můžete pokračovat v nějaké činnosti :-) Výsledný efekt se mi líbí moc - nehty jsou na jednu stranu jakoby matné, ale zároveň hezky třpytivé a semišové (či jak to popsat) :-) Povrch nehtů je sice malinko hrubý, ale pokud přetřete ještě nadlakem, tak je to v pohodě. Na nehtech vám bude stačit jedna vrstva, ale já tak nějak ze zvyku dávám dvě :-) Výdrž je podle mě obstojná, krásné 3-4 dny. A to je na mých slabých nehtech co říct! Odlakování jako takové jsem osobně bezacetonovým odlakovačem ani nezkoušela, ale na mnoha blozích jsem četla, že to relativně jde. Já sáhla ihned po acetonu a šlo to v pohodě. Žádný alobal, nic takového nebylo třeba :-)
Lak vám ukážu pouze na tipech, jelikož já osobně mám nehty poměrně krátké. Ač se mi lak na mých nehtech líbí, tak na fotkách to zas taková hitparáda není. Prostě moje nehtová lůžka jsou asi tak stejně fotogenická jako moje nohy (tudíž vůbec) :-)

Kolekce STARS obsahuje další tři barvičky: Intense Coral /světle červená/, Lila /růžová/, Sapphire /fialová/.

- značka: Gabriella Salvete
- cena: 70kč
- objem: 11 ml
- hodnocení: 10/10 


                                                                                                                   Evelin♥
                                                                                 

24 komentářů:

  1. Je tak krásný ! Lítám jak tele po všech čertech, ale nemám na něj štěstí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :-( Ale je pravda, že já ho kupovala asi před 3 týdny a to ještě nebyly tak známé :-)

      Vymazat
  2. Jestli si na něj přečtu chválu ještě na jednom blogu, jdu do něj :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tenhle odstín jsem si koupila a asi jsem se zamilovala, úžasné, naprosto úžasné! Máš pravdu, že odlakování jde taky docela dobře. Akorát já jsem jej koupila za 90 Kč v Tetě, nikde jinde u nás GS nemají. Přemýšlím ještě o jiném odstínu, uvidím... Vážně jsem ale strašně spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si půjdu asi ještě i pro jeho 3 bratříčky :-)

      Vymazat
  4. Já jsem je taky nikde nemohla sehnat, ve všech větších drogeriích byly vyprodané, až nakonec v naší malinkaté "vesnické" drogerii je měly :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád tomu povrchu nemůžu přijít na chuť. Pořád ho okukuju, párkrát už jsem ho i osahávala, ale nějak se mi to ne a ne líbit. Nepřeskočila mezi námi jiskra... :)
    (Jen mimochodem, dnes jsem poslala balíček do Tvého charitativního projektu, snad dojde v pořádku, zejména strach mám o pudrové produkty, ježto jsem nesehnala krabičku, ale jen obálku. Držím jim palce.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň víc zůstane pro mě ;-) Na balíček se moc těším! V sobotu půjdu hromadně na poštu, máma psala, že tam mám 12 balíčků, tak jsem zvědavá, jak ze mě bude paní nadšená :-) Napíšu ti pak email, v jakém stavu balíček dorazil, ju?

      Vymazat
    2. To se bude paní divit... :))
      Tak jo.

      Vymazat
    3. Hehe, jestli mi ty balíčky vůbec všechny vydá :-D

      Vymazat
  6. Já se po nich asi ještě mrknu, pořád jsem je ignorovala... tak snad na mě někde jeden zbyl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že někde jeden zastrčený pro tebe určitě bude ;-)

      Vymazat
  7. asi to len tym umelym nechtom ktory je presvytny ze to posoby ze lak nieje prilis kryci ale v tej flaske vyzera dokonale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se opravdu zdá asi na tom umělém, mě kryje hezky v jedné vrstvě.

      Vymazat
  8. Mně tedy z Lorealu psali a ptali se mě, zdali už jsem napsala recenzi a jestli bych ji nemohla uveřejnit.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, tuto kolekci miluju, mam vsechny 4 odstiny a nosila bych je nejradsi furt:-) Ja je ani neprelakovavam, libi se mi prave ten hruby matny povrch, ktery se na slunicku nadherne trpyti! Odlakovat mi jdou relativne dobre, cekala jsem, ze to bude horsi:-) A jeste jsi nezminila, jak dlouho ti drzi? protoze me bez problemu tyden, coz je tedy bez nadlaku opravdu rekord:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si ty 3 od tebe půjčím ;-) Já to přelakovávám, abych nezachytila o svetr, některé třpytky mi připadnou hrubé. Třpytí se nádherně i tak! Mě vydrží tak 3-4 dny (je to věta před odlakováním), strašně se mi zase nehty třepí, takže na mě taky rekord :-) Jiné laky na druhé den odklakovávám :-(

      Vymazat
    2. Jo, je fakt, že 2 odstíny mají větší třpytky a 2 menší - ale mě to nevadí, v pohodě s tím natáhnu i punčochy:-)

      Vymazat
  10. Tahle kolekce je tak skvělá :)! Mám jenom jeden, ale hned se zařadil mezi moje top kousky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Já nikde nemůžu sehnat ani jeden odstín z týto kolekce :(

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥