středa 22. května 2013

Prokrastinace |TAG|

Příjemné středeční ráno :-) Pokračuju ve včerejším nic nedělání, prostě si nic nechce, takže jako skvělý a vhodný námět na článek se mi zdá TAG na téma "prokrastinace". Poprvé jsem na něj narazila u Karolíny z  Plum Foolery blog (její odpovědi najdete zdea protože jsem zjistila, že vás tyhle články celkem baví, tak jsem se rozhodla, že vám taky něco sepíšu :-)

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
Většinou jsou to masky na pleť. Peeling zvládám ve sprše, ale masky, na ty nějak nemám čas. Většinou na ně dost zapomínám :-( A pak jsou to taky nehty na nohou. Moc se mi líbí barevné nehty na nohou, ale strašně mě nebaví tyto nehty odlakovávat a lakovat :-)

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Ano, ano, na to mám asi úchylku :-) Štětec na make-up myji po každé aplikaci, štětce na sypké produkty tak 2x týdně.

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Na rukách ani minutu! Pokud to zjistím, tak okamžitě odlakovávám. Pokud odlakovač nemám po ruce, tak jsem nervózní jako sáňky v létě. Začínám si s nehtem hrát a pak začnu sloupávat a odloupávat (hanba mi).

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Většinou neodkládám. Pokud se tedy za odkládání počítá i zapomínání :-) To je můj největší problém. Vím, že něco potřebuju a cestou z práce mám naplánovanou návštěvu drogerie, ale... i na těch 300 metrech dokážu zapomenout či se objeví cokoliv důležitějšího/zajímavějšího a já pak doma večer v koupelně  zjistím, že mám smůlu.

5. Nejhorší kosmetický přestupek/hřích?
Nejsem schopná dopotřebovat cokoliv z dekorativní kosmetiky. Většinou mě to přestane bavit, a tak věci posílám dál nebo vyhazuju :-(

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Dříve to bylo jednoznačně učení. Teď je to úklid a dělání si pořádku v papírech (faktury, potvrzení o platbě, výpisy,...).

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Oficiálně ne. Nechám si dostatečnou časovou rezervu. Nicméně v reálu to vypadá tak, že do poslední chvíle dělám tunu jiných věcí a pak šup šup, upravuju svůj ksichtík na poslední chvíli.

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Ano. V tomhle jsem pevná jako skála :-)

9. Jak organizovaná je tvá sbírka make-upu a laků?
Dekorativní kosmetiku mám seřazenou jedna radost, všechno má své místo a nedej bože, když ty věci najdu někde jinde :-) Co se týče laků, tak tam trošku pokulhávám. Mám je v krabici, ale nějaké řazení podle barvy nebo značky, tak to ee :-)

                                                                Evelin♥

13 komentářů:

  1. Koukám, že s oprýskaným lakem na nehtech jsme na tom úplně stejně. :) Nesnesu ani milimetr! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oprýskaný lak z nehtů taky loupu, a potom se velice divím, že se mi lámou. :)
    Jinak jsme na tom docela podobně, koukám. :) A taky pravidelně zapomínám, pro co jsem do drogérie šla... :) Poslední dobou už si to píšu na lístečky, protože jinak je to fakt marné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, lístečky, lístečky, to je moje záchrana!

      Vymazat
  3. Nechci byt hnidopich, ale mela to byt spise "prokrastinace" :) (tvoje slovo mi spise pripomina neco spojeneho s kastraci :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak vidíš, jaký jsem blb :-) Děkuju za upozornění, už jsem to opravila, jsi moc hodná!

      Vymazat
    2. Este jedno R po K :D :D

      Vymazat
  4. Evelinko, teda ty štětce. Já používám jen na tvářenku a oči, ale sakra, meju to jednou za uherák:-(. A je fakt, že tyhle články dost baví. Jsou jednoduché, krátké, vtipné a přesto hezky osobní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho si nic nedělej, já jsem na to fakt magor :-) a z okolí vím, že jsem asi fakt blázen bo ostatní jsou na tom jak ty :-) A děkuju, snažila jsem se dát něco ze sebe :-)

      Vymazat
  5. ten lak mám úplně stejně! a když vidím slečnu, která jej má totálně sloupaný a jen skvrnu uprostřed, tak jsem z toho šílená! nejradši bych jí ty prsty usekala, abych se na to nemusela dívat :D chtěla jsem připojit obrázek pro ilustraci, zadala jsem do google obrázky "bad nails" a málem mě kleplo, takže pro mé psychické zdraví nepřidávám :D

    OdpovědětVymazat
  6. V pár odpovědích jsem se opravdu našla :D :).

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥