neděle 19. května 2013

Instaweek |2|

Příjemné nedělní odpoledne, respektive podvečer. Jak jste si užily dnešní sluneční den? My se procházeli, jedli, pili a celkově nic nedělali :-) Takže vlastně jako vždycky v neděli :-) A jelikož v tom nic nedělání hodlám pokračovat, ale nechci vás ochudit o příspěvek, tak mám pro vás pár fotek, které se mi za posledních 14 dní objevily v mobilu.
///jeli jsme starým autobusem Karosa/sushi/chystám se na akci ještě práci/
/první várka kosmetiky na charitu///
///štětec od PetraLovelyHair/nejlepší řezy od Adélky/travesti show Screamers///
///tramín červený a růžová tequila/knižní radosti/kytička proti rakovině/
/miluju tyčinky z listového těsta///

                                                                                                                                                                                                  Evelin♥


30 komentářů:

  1. jé, to ti závidím, že máš odpočinkové neděle :) já se flákám o sobotách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to právě vždycky všechno odmakám v sobotu a v neděli jen hongám nohama :-)

      Vymazat
  2. Jéé já mám zrovna v lednici 2 balíčky listového těsta a taky budu dělat tyčinky:)))

    OdpovědětVymazat
  3. To bol teda pestrý týždeň :) Ja aj dnes pracujem takže oddychovať budem až zajtra :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, taky bych si dala oddych ještě zítra ;-) Ale ty jsi dnes pracovala, takže si zítřejší odpočinek zasloužíš!

      Vymazat
  4. Růžová tequila? O té jsem ještě nikdy neslyšela :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten autobus je super :) Jinak štětec vypadá hezky a cokoli z listového těsta miluji :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, neříkej že jsi taky z Otrokovic, když se tak dívám na ten autobus..;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten autobus je z Otrokovic? :-) A knižní radosti se mi moc líbí, taky jsem si teď nějaké pořídila ke svátku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autobus patří dopravnímu podniku Zlín a jezdil 8.5. po Otrokovicích :-)

      Vymazat
  8. Ten autobus se mi moc líbí :) A na sushi jsem závislá, takže bych si ten váš talíš s chutí dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsi s námi nebyla, jinak by nám nic nezbylo ;-)

      Vymazat
  9. Jéé stará Karosenka :) S tou bych chtěla jet radši než se špičkovým Student Agency (kdyby to nebylo na vzdálenost 1500 km :).
    Alkoholu moc neholduji, ale vím,že bílá tequila se pije s citrónem a solí, zlatá s pomerančem a skořicí. Má tahle růžová taky nějaký kumpány? :)
    A na ty řezy jsem teď dostala obrovskou chuť, ale už je pozdě a pct se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že růžová se pije bez kumpánů :-) Aspoň mi ji tak pily...

      Vymazat
  10. Pěkné fotky, jen jsem z nich dostala hlad. :)

    OdpovědětVymazat
  11. na to sushi jsem dostala chuť.. mňam

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný instagram - sushi bych si dala hned, ale miluju i šnečky z listového těsta (vlastně všechno z toho těsta). Fandím při charitativní akci !),sladké řezy vypadají úžasně a zahlídla jsem i moji nejoblíbenější detektivku Adlera Olsena :)....

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥